X

قیمت همراه بیمار در بیمارستان + استخدام مراقب و پرستار خصوصی

02632711000 تلفن تماس
استخدام مراقب بیمار در بیمارستان

خدمات پرستاری که در بیمارستان و مراکز پزشکی ارائه می‌ شود، شامل مراقبت‌ های ضروری است. برای انجام کارهای شخصی و همچنین بررسی وضعیت بیمار به صورت دائم نیاز به یک همراه و پرستار خصوصی است. برای استفاده از خدمات همراه بیمار در بیمارستان با موسسه پرستاری رازی تماس بگیرید.

مرکز پرستاری پزشکی رازی
مرکز پرستاری پزشکی رازی

گاهی ممکن است عزیزان شما با هر شرایطی و هر سنی به بستری شدن در بیمارستان به مدت چندین روز احتیاج پیدا کند. در چنین شرایطی این احتمال وجود دارد که فرد بیمار به مراقبت تخصصی در بیمارستان نیاز داشته باشد و شما به عنوان بستگان بیمار وقت کافی برای حضور پیدا کردن به عنوان همراه بیمار در بیمارستان را نداشته باشید. در چنین شرایطی شما می‌توانید از خدمات استخدام همراه بیمار در بیمارستان بهره‌مند شوید تا دیگر دغدغه مراقبت از بیمار خود را نداشته باشید. اگر شما نیز اطلاعات کافی درباره اینکه همراه بیمار چه کسی است، چه وظایفی دارد و از کجا می‌توانید همراه بیمار در بیمارستان کرج استخدام کنید ندارید، پیشنهاد می‌کنیم این مطلب را تا انتها مطالعه نمایید.

همراه بیمار به چه شخصی گفته می‌شود؟

همراه بیمار در بیمارستان فردی است که دانش، مهارت و توانایی نگهداری از بیمار در بیمارستان را داشته باشد. با توجه به کمبود پرستار و بهیار در بیمارستان‌ها، پرستاران نمی‌توانند به صورت 24 ساعته به نگهداری و مراقبت ویژه از بیمار بپردازند. با توجه به این موضوع شما می‌توانید یک فرد متخصص و آموزش دیده را به عنوان همراه بیمار در بیمارستان استخدام نموده و تمامی امور مربوط به بیمار خود را بر عهده ایشان قرار دهید. همراه بیمار می‌تواند به صورت ساعتی و یا تمام وقت از بیمار شما در بیمارستان نگهداری کرده و شرایط بیمار را کنترل نماید.

استخدام پرستار خصوصی بیمار در بیمارستان

وظیفه همراه بیمار در بیمارستان چیست؟

  • نظارت بر داروهای تجویز شده و نحوه مصرف بیمار
  • کمک به جابجایی و رفت و آمد بیمار
  • اطلاع دادن وضعیت بیمار به پزشکان و پرستاران
  • تعویض پوشک
  • بررسی وضعیت بیمار و توجه به علائم حیاتی آن
  • غذا دادن به بیمار
  • کمک در دستشویی رفتن و استحمام بیمار
  • ماساژ دادن بدن بیمار برای کاهش درد و ایجاد آرامش و راحتی برای او 

چه افرادی نیاز به حضور همراه بیمار دارند؟

  • بیماران تنها: بسیاری از افراد به دلیل دور بودن فرزندان و از دست دادن همسر خود ممکن است در زمان بستری شدن در بیمارستان تنها بوده و هیچ همراهی نداشته باشد. حتی اگر بیمار در حالت کلی قادر به انجام امور فردی خود باشد، در زمان بستری شدن نیاز است که فردی همراه او در بیمارستان حضور داشته باشد.
  • شاغل بودن افراد اطراف بیمار: ممکن است فرزندان و خویشاوندان بیمار شاغل بوده و امکان مدیریت شرایط شغلی خود را نداشته باشد و بیمار آن‌ها نیاز به مراقبت 24 ساعته داشته باشد؛ به همین دلیل حضور یک همراه دلسوز و با تجربه می‌تواند به بیمار و اطرافیان این فرد کمک بسیاری نماید.
  • پیشگیری از مبتلا شدن افراد اطراف بیمار: یکی از عللی که افراد ممکن است به استخدام همراه برای عزیز خود که در بیمارستان بستری می‌باشد روی آورند، جلوگیری از ابتلای خود به بیماری فرد بیمار است.
  • بیمارانی که نیاز به پوشک شدن دارند: این افراد به دلیل ناتوانی‌های جسمی قادر به انجام کارهای شخصی خود نبوده و نیاز به پوشک شدن دارند. تعویض پوشک بیمار کار بسیار دشواری است به همین دلیل باید توسط افرادی انجام شود که ماهر و باتجربه باشند.

استخدام همرا بیمار در بیمارستان کرج و تهران

استخدام مراقب بیمار در بیمارستان‌های دولتی و خصوصی کرج

بیماران بسیاری با شرایط بسیار گوناگون وجود دارند که ممکن است به همراه و مراقب در هنگام بستری شدن در بیمارستان نیازمند باشند. همچنین ممکن است فرزندان و یا اطرافیان بیمار قادر به مراقبت و همراهی بیمار در بیمارستان به صورت 24 ساعته نباشند. بنابراین بهترین کار در این شرایط استخدام همراد در بیمارستان است. استخدام مراقب بیمار در تمام بیمارستان‌های دولتی و خصوصی کرج امکان‌پذیر است. مجموعه مهرآوران رازی با داشتن تیم پزشکی و پرستاری متخصص و با تجربه خدمات استخدام همراه بیمار در بیمارستان کرج را به همشهریان عزیز ارائه می‌دهد. برای استخدام همراه بیمار در بیمارستان، شما می‌توانید با شماره‌های موجود در سایت تماس گرفته و اطلاعات لازم درباره بیمار و شرایط لازم برای مراقبت از بیمار خود را در اختیار کارشناسان این مجموعه قرار دهید. همچنین می‌توانید از راهنمایی‌های کارشناسان ما در این زمینه نیز بهره‌مند شوید تا بتوانید به درستی تصمیم‌گیری نمایید.

همراه بیمار تمام وقت لازم دارید یا ساعتی؟

استخدام همراه بیمار می‌تواند به صورت تمام وقت، روزانه و یا ساعتی باشد. شما می‌توانید با توجه به نیاز و شرایط بیمار خود انتخاب نمایید که همراه بیمار در بیمارستان به صورت شبانه‌روزی مراقب بیمار شما باشد و یا در ساعات خاصی از شبانه‌روز به مراقبت از بیمار بپردازد. علاوه بر این شما می‌توانید با توجه به جنسیت بیمار خود، مراقب و همراه آقا یا خانم همجنس بیمار استخدام نمایید تا هم بیمار و هم مراقب ایشان راحت بوده و مشکلی نداشته باشد.

لیست بیمارستان‌های دولتی و خصوصی کرج

لیست بیمارستان‌های دولتی کرج

بیمارستان شهید رجائی

بیمارستان شهید مدنی

بیمارستان کمالی

بیمارستان فوق تخصصی کوثر

بیمارستان ثارالله

بیمارستان شهید باهنر

بیمارستان امام علی (ع)

بیمارستان چشم پزشکی نور

بیمارستان فوق تخصصی دکتر شریعتی

بیمارستان تخصصی البرز

 

لیست بیمارستان‌های خصوصی کرج

بیمارستان و زایشگاه مریم

بیمارستان و زایشگاه کسری

بیمارستان امام خمینی

بیمارستان تخت جمشید

بیمارستان قائم

بیمارستان آرام

بیمارستان به‌آفرین

 

 

قیمت همراه بیمار در بیمارستان به چه عواملی بستگی دارد؟

هزینه همراه بیمار در بیمارستان بر اساس ساعتی، روزانه، هفتگی یا شبانه‌روزی بودن استخدام همراه بیمار و وظایف پرستار محاسبه می‌شود. به همین دلیل مقدار مشخصی ندارد. علاوه بر این هزینه همراه بیمار در بیمارستان دولتی با هزینه همراه بیمار در بیمارستان خصوصی تفاوتی نداشته و قیمت استخدام پرستار تنها بر اساس مدت زمانی که فرد همراه قرار است از بیمار مراقبت نماید محاسبه می‌شود. برای آنکه از تعرفه استخدام همراه بیمار در بیمارستان کرج در موسسه مهرآوران رازی مطلع شوید، می‌توانید با شماره‌های مندرج در سایت تماس بگیرید.



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید