X

مراقب سالمند در منزل به صورت شبانه روزی - کرج

02632711000 تلفن تماس
مراقب سالمند در منزل شبانه روزی

اگر برای نگهداری از عزیزان سالمند خود نیاز به کمک دارید می توانید با موسسه رازی تماس بگیرید و از خدمات مراقب سالمند در منزل ما بهره ببرید. مراقب سالمند فردی متعهد، با تجربه و آموزش دیده می باشد. برای دریافت مشاوره با ما تماس بگیرید. 02632711000

مرکز پرستاری پزشکی رازی
مرکز پرستاری پزشکی رازی

 مراقبت از سالمندان عزیز برای خانواده ها به صورت شبانه روزی کار بسیار سخت و مشکلی است. در این دوران اکثر افراد خانواده مشغله های زیادی دارند و ممکن است نتوانند به صورت کامل به عزیزان خود رسیدگی کنند. برای حل این مشکل ما در موسسه رازی امکان استفاده از خدمات مراقب سالمند را به صورت شبانه روزی و یا ساعتی فراهم آورده ایم.

استفاده از خدمات مراقب سالمند در منزل به صورت شبانه روزی این مزیت را دارد که افراد در محیط آرام و آشنای منزل خود زندگی می کنند و از آرامش بیشتری برخوردار می باشند. همچنین افراد خانواده هم می توانند با خیال راحت به کارهای خود برسند و هم از نزدیک به امور پدر و یا مادر خود رسیدگی کنند.

مراقب سالمند در منزل

اکثر خانواده ها تمایل دارند از افراد سالمند خانواده در منزل مراقبت نمایند. اما مواظبت از این افراد به دقت و توجه بسیار زیادی نیاز دارد. باید بسیار هوشیار باشند تا از اتفاقات ناگوار مانند زمین خوردن، سکته مغزی یا برخی از آسیب های جدی جلوگیری نمایند. اگر والدین سالمند شما به دلیل کهولت سن و ناتوانی ذهنی و حرکتی نیاز به مراقبت و مواظبت دارند، و از طرفی شما مشغله های کاری زیادی دارید و فکر می کنید فرصت، زمان و یا حتی توانایی لازم برای مراقبت از عزیزانتان را ندارید می توانید از افرادی که به عنوان مراقب سالمند در منزل فعالیت دارند کمک بگیرید. مراقبت از سالمند نیازمند صبر و حوصله فراوانی می باشد و ممکن است برخی افراد این توانایی را در خود نبینند و به کمک نیاز داشته باشند. برای استفاده از این خدمات و کمک به شما عزیزان موسسه رازی، پرسنل متعهد و آموزش دیده خود را در زمینه مراقبت از سالمند به منزل شما اعزام می کند.

هزینه مراقب سالمند در منزل شبانه روزی

استخدام مراقب سالمند شبانه روزی در منزل

برای استخدام مراقب سالمند در منزل ابتدا باید با موسسه رازی تماس بگیرید و درخواست خود را اعلام نماییدو. البته امکان مراجعه حضوری نیز امکان پذیر است. پس از آشنایی اولیه اطلاعاتی در مورد فرد سالمند از ما دریافت می شود و با توجه به توضیحات و نیازهای شما مراقب سالمند برای نگهداری در منزل به شما معرفی می شود. خدمات ما در زمینه مراقب سالمند شامل موارد زیر می شود:

  • اعزام پرستار سالمند
  • استخدام مراقب سالمند
  • همدم سالمند
  • خدمات مراقبت شبانه روزی

برای هر یک از این موارد پرسنل ما آموزش دیده و دارای تجارب بالایی هستند. 

زمان ارائه خدمات در طول روز یکی از مهم ترین عوامل تاثیر گذار بر روی هزینه مراقب سالمند می باشد.

  1. 24 ساعته 
  2. به صورت 12 ساعته
  3. به صورت 8 ساعت در روز
  4. به صورت پاره وقت در منزل

مراقب و پرستار شبانه روزی شخصی است که با تمام امور پرستاری و پزشکی آشنایی دارد. برای انتخاب پرستار تمام وقت باید تمام نیازها و موارد ضروری مربوط به سالمند را در نظر بگیرید.

برای استفاده از خدمات مراقب سالمند و دریافت مشاوره با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

قیمت مراقب سالمند در منزل چقدر است؟

اگر می خواهید از خدمات مراقب سالمند در منزل استفاده نمایید باید در ابتدا نوع خدمات و نیاز خود را مشخص و به ما اعلام نمایید. با توجه به نیاز شما، سطح تجربه مراقب سالمند، نوع خدمات ارائه شده و ساعات کاری قیمت و دستمزد مراقب سالمند مشخص می شود. بنابر این توضیحات نمی توان قیمت مشخص و ثابتی را در سایت درج نمود و اگر تمایل دارید از هزینه های مراقب سالمند مطلع شوید و با توجه به آن تصمیم بگیرید می توانید با مشاوران ما تماس بگیرید. همکاران ما در موسسه رازی دلسوزانه و به طور کامل شما را راهنمایی خواهند نمود.

با وظایف پرستار سالمند آشنا شوید.

استخدام مراقب سالمند شبانه روزی در منزل

بیماری فرد سالمند در تعیین قیمت خدمات تاثیر گذار است.

یکی از عوامل مهم در تعیین هزینه مراقب سالمند، سطح سلامت این افراد می باشد. معمولا عدم توانایی حرکتی در سالمندان موجب افزایش قیمت و هزینه های مراقب سالمند می شود. یکی از مزایای استفاده از خدمات مراقب برای سالمند این است که میتوانید از بیمارهای احتمالی که ممکن است فرد سالخورده به آن دچار شود، تا حد قابل قبولی کنترل و حتی پیشگیری نمایید و این امر نقش زیادی در کنترل سلامت سالمند دارد.

پرستار ساعتی در منزل

پرستار ساعتی، یکی از دیگر خدماتی است شاید به عنوان مراقب سالمند بخواهید از آن بهره ببرید. معمولا حداقل ساعت کاری مراقب نیمه وقت و ساعتی 4 ساعت در روز می باشد. یعنی اینکه اگر شما به کمتر از 4 ساعت خدمات نیاز نیز داشته باشید باید حقوق 4 ساعت پرستار را پرداخت نمایید. مراقب نیمه وقت و یا ساعتی سالمند کمک می نمایند تا شما به امور شخصی و کاری خود با خیال راحت رسیدگی نمایید و به کارهایی مانند استحمام، نظافت شخصی، غذا و داروی بیمار رسیدگی می کنند.
 

همدم سالمند

در مواقعی که شخص سالمند کاملا از لحاظ جسمی و ذهنی در سلامتی کامل به سر می برد و فقط نیاز به یک همدم دارد تا او را از تنهایی رهایی دهد، در این مواقع می توانید از خدمات همدم سالمند استفاده نمایید. همدم سالمند مانند یک مراقب به امور فرد سالمند رسیدگی می کند و با خیال راحت می توان تمام امور شخصی و منزل سالمند را به این افراد سپرد. پرسنل اعزامی ما کاملا معتمد و قابل اعتماد بوده و مانند یکی از اعضای خانواده به امور سالمند رسیدگی می نمایند.

پرستار سالمند

پرستار سالمند در کرج فردی است که معمولا برای مراقبت از سالمندانی که دچار بیماری های جسمی و ذهنی هستند مورد استخدام قرار می گیرند. این افراد کاملا با امور پزشکی و بیماری های سالمندان آشنا هستند و با توانایی های خود میتوانند در زمینه نگهداری از بیمار سالمند به شما کمک نمایند. این افراد می توانند در زمینه مراقبت و نگهداری از سالمند، استحمام سالمند و رسیدگی به امور شخصی، انجام امور خانه و پر کردن اوقات فراغت سالمند به وی کمک نمایند.

مطالب مرتبط:

پرستار خانم سالمند



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید