X

ارائه خدمات سونوگرافی و رادیولوژی در منزل + شهر کرج با تجهیزات پیشرفته

02632711000 تلفن تماس
رادیولوژی و سونوگرافی در منزل

این مطلب برای آشنایی شما با انجام سونوگرافی در منزل کرج، انواع سونوگرافی در منزل، ویژگی‌ها و مزایا این روش و مناطق تحت پوشش موسسه مهرآوران رازی برای سونوگرافی در منزل کرج، این مطلب را تا انتها مطالعه نمایید.

مرکز پرستاری پزشکی رازی
مرکز پرستاری پزشکی رازی

سونوگرافی در منزل می‌تواند بهترین روش برای افراد باردار باشد تا به جای حضور پیدا کردن در شلوغی مراکز درمانی و بیمارستان‌ها و قرار گرفتن در معرض انواع بیماری‌ها و آلودگی‌های میکروبی، سونوگرافی خود را در منزل خود و در کمال آرامش انجام دهند. موسسه مهرآوران رازی برای آسودگی خاطر همشهریان عزیز کرجی که شرایط امکان حضور در مراکز درمانی را ندارند، این امکان را فراهم کرده است از خدمات سونوگرافی در منزل کرج بهره‌مند شوند.

سونوگرافی در منزل کرج

انجام دادن سونوگرافی در منزل کرج این امکان را برای شما فراهم می‌کند که به راحتی و بدون داشتن دغدغه رفت و آمد به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی و تحمل شلوغی و ترافیک خیابان‌ها، انواع سونوگرافی را در منزل خود انجام دهید. یکی از مزیت‌های سونوگرافی در منزل همین است که می‌توان تمامی انواع سونوگرافی برای تشخیص بیماری یا مشکل در اندام‌های مختلف بدن را در منزل انجام داد. این روش مزایای بسیاری دارد که در ادامه به معرفی آن‌ها خواهیم پرداخت.

سونوگرافی در منزل

انواع سونوگرافی در منزل

از سونوگرافی برای بررسی و تشخیص بیماری‌های مختلف در انواع بافت‌های نرم بدن استفاده می‌شود که در اینجا به بررسی انواع سونوگرافی در منزل می‌پردازیم.

سونوگرافی تیروئید در منزل

از سونوگرافی تیروئید برای بررسی بافت غده تیروئید در گردن و بدست آوردن تصویر واضحی از بافت‌ها برای تشخیص گواتر، کیست‌ها و تومورها استفاده می‌شود. 

سونوگرافی کبد در منزل

سونوگرافی کبد برای بررسی وضعیت کبد و رگ‌های خونی آن با هدف تشخیص بیماری‌های مختلف مانند کبد چرب یا سیروز کبدی انجام می‌شود.

سونوگرافی شکم و لگن در منزل

سونوگرافی شکم و لگن شامل معده، روده‌ها، رحم و … می‌باشد که با ایجاد یک تصویر دو بعدی از دستگاه گوارش و دستگاه تناسلی به پزشک در تشخیص انواع بیماری‌ها کمک می‌کند.

سونوگرافی رحم و تخمدان در منزل

یکی از اصلی‌ترین روش‌ها برای تشخیص بیماری‌های رحم و تخمدان، سونوگرافی است. رحم، تخمدان‌ها و لوله فالوپ از اندام‌های حساسی هستند که نیاز است به صورت مداوم مورد بررسی و چکاپ قرار گیرند تا در صورت بروز اختلال یا تشخیص هرگونه تومور یا کیست به سرعت درمان شده و از پیشرفت و آسیب‌های احتمالی آن‌ها پیشگیری شود. 

همچنین از سونوگرافی این اندام‌ها برای تشخیص بارداری و بررسی وضعیت جنین نیز استفاده می‌شود.

سونوگرافی بیضه در منزل

سونوگرافی بیضه که به سونوگرافی "اسکروتوم" نیز شناخته می‌شود، برای بدست آوردن یک تصویر دو بعدی دقیق از بیضه‌ها، کیسه بیضه و رگ‌های خونی آن‌ها کاربرد دارد.

سونوگرافی کلیه و مثانه در منزل

برای تشخیص انواع بیماری‌های کلیه و مثانه مانند تومور، وجود عفونت، تومور، انسداد، وجود مشکل در جمع‌آوری مایعات و … از سونوگرافی استفاده می‌شود.

ویژگی‌ها و مزایا سونوگرافی در منزل

  • عدم نیاز به منتظر ماندن
  • جلوگیری از اتلاف وقت
  • عدم نیاز به مراجعه به مراکز درمانی و بیمارستان‌ها
  • آسان و راحت بودن این روش
  • جلوگیری از ابتلا به بیماری‌های مختلف با عدم حضور در مراکز درمانی
  • مناسب برای کودکان
  • مناسب برای سالمندان
  • مناسب برای افرادی که توانایی مراجعه به مرکز درمانی را ندارند
  • ایجاد احساس امنیت و آرامش
  • نتایج دقیق‌تر

سونوگرافی کودک در منزل

آیا سونوگرافی کودک در منزل نیز انجام می‌شود؟

بهترین روش برای انجام سونوگرافی برای کودکان، سونوگرافی در منزل است. زیرا در منزل احساس امنیت و آرامش کرده و نیازی نیست مدت زمان زیادی را در مراکز درمانی برای رسیدن نوبت خود تلف نمایید. علاوه بر این از قرار گرفتن کودک شما در برابر انواع بیماری‌های مختلف نیز جلوگیری می‌شود.

نکاتی که باید در انجام سونوگرافی در منزل باید رعایت کرد:

برای بررسی هر یک از اندام‌های بدن در سونوگرافی نیاز است برخی نکات را رعایت نمایید. این نکات شامل موارد زیر هستند:

  • برای تشخیص بیماری‌های کلیوی نیاز است ناشتا بوده و مثانه پر باشد.
  • برای سونوگرافی رحم و تخمدان نیز باید مثانه پر آب باشد تا بتوان به راحتی وضعیت آن‌ها را بررسی کرد.
  • پیش از سونوگرافی کبد، طحال و پانکراس نباید غذاهای چرب مصرف نمایید.
  • اگر در ناحیه مورد نظر زخمی وجود دارد، امکان سونوگرافی وجود ندارد.

نحوه ثبت درخواست انجام سونوگرافی در منزل در موسسه مهرآوران رازی

برای آنکه بتوانید از خدمات مرکز پزشکی پرستاری مهرآوران رازی در زمینه سونوگرافی در منزل کرج بهره‌مند شوید، در مرحله اول وارد سایت مهرآوران رازی شده و از طریق شماره‌های ثبت شده در سایت با کارشناسان ما تماس بگیرید. پس از برقراری تماس اطلاعات لازم درباره نام و نام خانوادگی فرد، سن، جنسیت، ناحیه مورد نظر برای سونوگرافی و علت آن را در اختیار کارشناسان ما قرار داده و درخواست خود را برای اعزام پزشک سونوگرافی در منزل ثبت نمایید. پزشکان ما در روز و ساعت تعیین شده در منزل شما حاضر شده و سونوگرافی شما را انجام خواهند داد.

مناطق تحت پوشش سونوگرافی در منزل کرج

  • منطقه مهرشهر
  • منطقه فردیس
  • منطقه عظیمیه
  • منطقه گوهردشت
  • منطقه جهانشهر
  • منطقه چهارراه طالقانی
  • منطقه هفت‌تیر

سونوگرافی در منزل

چرا موسسه مهرآوران رازی را باید برای انجام سونوگرافی در منزل کرج انتخاب کنیم؟

موسسه مهرآوران رازی با داشتن سال‌ها تجربه در زمینه انواع خدمات پزشکی و پرستاری در منزل این امکان را برای شما فراهم کرده است تا بتوانید با این روش، از انجام سونوگرافی در منزل خود در شهر کرج به صورت شبانه‌روزی بهره‌مند شوید. از مزایای این مرکز می‌توان به داشتن تیم پزشکی و پرستاری حرفه‌ای و متخصص اشاره کرد. تیم پزشکی و پرستاری مهرآوران رازی با تبحر و تجربه بالای خود خیال شما را از انجام تمام خدمات پزشکی در منزل آسوده خواهد کرد.

سخن پایانی

سونوگرافی یکی از روش‌های مهم برای تشخیص بیماری و مشکلات مختلف در اندام‌های داخلی بدن محسوب می‌شود. انجام دادن سونوگرافی در منزل برای افراد دارای شرایط سخت جسمی مانند بانوان باردار، سالمندان و کودکان بسیار کاربردی و پرطرفدار است. این روش از مزایای بسیاری نسبت به مراجعه به مراکز درمانی و بیمارستان‌ها دارد و انواع سونوگرافی را نیز می‌توان در منزل انجام داد. با توجه به این موضوع شما می‌توانید درخواست اعزام پزشک سونوگرافی در منزل خود را در مهرآوران رازی ثبت نمایید.



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید