X

قیمت سرم تراپی در منزل، شهر کرج

02632711000 تلفن تماس
سرم تراپی در کرج
یکی از خدمات مهم و مورد نیاز برای بیمارها، تزریق سرم و سرم تراپی می باشد. حال می توانید با استفاده از خدمات ارزنده موسسه پرستاری رازی از این خدمات در منزل و در شهر کرج بهره ببرید.
مرکز پرستاری پزشکی رازی
مرکز پرستاری پزشکی رازی

دسترسی به خدمات پزشکی و خدمات پرستاری در منزل به صورت شبانه روزی یکی از مواردی است که هر خانواده ای ممکن است به آن نیاز پیدا کند.  عواملی مثل عدم امکان انتقال بیمار به کلینک یا مطب و یا ترافیک سبب بیشتر به چشم آمدن نیاز به انجام خدمات پزشکی و پرستاری در منزل شده است. یکی از خدماتی که نیاز به تخصص دارد و برای آسایش بیماران و اطرافیان بیمار انجام می شود، سرم تراپی در منزل است. 

مرکز رازی ارائه دهنده تمامی خدمات  تزریق سرم و سرم تراپی در منزل درشهر کرج با بهترین و مجرب ترین کادر پرستاری است تا بدین وسیله به بهبودی شما کمک کند و سرعت بخشد.

سرم تراپی در منزل در شهر کرج

سرم تراپی در منزل- مرکز مهرآوران رازی

ممکن است فرد یا افرادی نیاز به خدمات پزشکی و پرستاری در منزل داشته باشند. به عنوان مثال بدلیل مشکلاتی که افراد سالمند دارند و انتقال آنها به کلینیک ها دشوار است، به خدمات ویزیت پزشک در منزل نیاز پیدا می کنیم.

بجز سالمندان، افراد دیگری هم هستند که شرایط انتقال به کلینیک یا مطب را ندارند و نیاز به سرم تراپی در منزل دارند. مرکز رازی، در کوتاه ترین زمان و به بهترین نحو این خدمات را به بیماران عزیز ارائه می دهد. افرادی که قادر به مراجعه به درمانگاه نیستند مانند سالمندان و یا اقراد ناتوان حرکتی و یا افرادی که به هر دلیل تمایل به رفته به درمانگاه را ندارند می توانند از خدمات تزریق سرم در منزل بهره ببرند. این خدمات برای سالمندان یکی از واجبات می باشد. همچنین شما برای استفاده از خدمات پرستار سالمند در کرج می توانید با ما تماس بگیرید.

سالمندان از جمله افرادی هستند که ممکن است توانایی لازم برای خروج از منزل را نداشته باشند بنابراین بهتر است از پرستار سالمند که توانایی تزریق سرم را دارد کمک بگیرید.

تزریق سرم در منزل

تزریق سرم در منزل یکی از خدماتی است که پرستاران با تجربه و متخصص ما در این زمینه انجام می دهند.پرستار با توجه به سن و شرایط بیمار ، سرم تراپی در منزل را انجام می دهد تا هنگام وارد کردن به رگ او کمترین درد را بیمار احساس کند.

معمولا اشخاصی که دچار افت فشار خون و افت قند خون هستند نیاز به سرم تراپی دارند و لازم است که دوباره ذکر شود که این خدمات باید توسط افراد متخصص و با تجربه انجام شود در غیر این صورت مشکلاتی نظیر کبودی پوست و یا صدمه به دیواره رگ ها ایجاد می شود.

لازم به ذکر است که در صورتیکه بیمار دچار افت فشار خون یا افت قند از حال برود و بدن وی دچار آسیب شود، پرستاران ما پس از انجام خدمات سرم تراپی در منزل، جهت بهبودی بیشتر حال بیمار و هم چنین برای رضایت بیشتر از خدمات ما، کار درمانی در منزل را انجام می دهند تا بیمار احساس بهتری پیدا کند.

تعرفه سرم تراپی در منزل، کرج

باید توجه داشته باشید که نرخ انواع تزریقات درمنزل ثابت نمی باشد و در بیشتر شهر‌ها متفاوت است. این تفاوت قیمت بسته به مراکز خدمات و نفرات تزریقات مطب‌های خصوصی متغیر است. این خدمات سعی شده در موسسه رازی با پایین ترین قیمت انجام شود تا بتوان کمکی در بهبود سریع تر بیماران انجام داد. برای اطلاع از هرینه سرم تراپی در کرج با ما تماس بگیرید. 

مزایای استفاده از خدمات سرم تراپی در منزل

فوائد استفاده از سرم تراپی در منزل- مرکز مهرآوران رازی

سرم تراپی در منزل که زیرشاخه ای ازعلم پزشکی است ، ترکیبی از علم و دانش و مهارت ها و توانایی های رفتاری است که توسط پرستاران و پزشکان متخصص انجام می شود.

پس از اینکه سرم تراپی در منزل به پایان رسید، پرستاران ما خدمات پانسمان زخم در منزل را نیز برای بیماران عزیز انجام می دهند.

سرم تراپی کرونا در منزل

در این روزها به دلیل شیوع بسیار گسترده بیماری کرونا، تکمیل ظرفیت مراکز درمانی و توصیه به عدم خروج از منزل پیشنهاد می شود تا حد ممکن از خدمات پرستاری در منزل بهره ببرید. اگر بیمار کرونایی در خانواده دارید و نیاز به تزریق سرم می باشد می توانید از موسسات پرستاری درخواست نمایید تا به محل مراجعه و خدمات سرم تراپی را عرضه نمایند.

برای استفاده از خدمات سرم تراپی در کرج و اطلاع از هزینه ها با ما در موسسه رازی تماس بگیرید.

از مهم ترینن خدمات موسسه پرستاری رازی در کرج می توان به این موارد اشاره نمود:ک

استخدام پرستار در منزل

پرستار ساعتی در منزل

پرستار شبانه روزی در منزل

همراه بیمار در بیمارستان



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
  • علی مصفا
    برای یک هفته هر روز به خدمات سرم تراپی برای مادرم نیاز داریم. منزل در فردیس هست. ایا در این منطقه خدمات ارائه می دهید؟
    • مدیر سایت

      با سلام. بله، برای دریافت خدمات با همکاران ما تماس بگیرید.

تماس بگیرید