X

پرستاری از بیماران ریوی در منزل

02632711000 تلفن تماس
پرستاری از بیماران ریوی در منزل

پرستاری و مراقبت از بیماران ریوی در منزل با پرستاران متخصص و حرفه ای در این زمینه یکی دیگر از خدمات مرکز پرستاری رازی می باشد.

مرکز پرستاری پزشکی رازی
مرکز پرستاری پزشکی رازی

بیماری ریوی از جمله بیماری هایی است که تقریبا غیر قابل درمان است و حالت هایی مثل خستگی و بیحالی سبب می شود که روند زندگی این عزیزان به کندی پیش رود.

مراقبت از بیمار ریوی نیازمند تخصص است و با علم و دانشی که پرستاران حرفه ای ما در این زمینه دارند، آماده مراقبت از بیماران ریوی در منزل هستند.

خدمات پرستاری از بیماران ریوی در منزل

پرستاری از بیماران ریوی در منزل- مرکز پرستاری رازی

هنگام مراقبت از بیماران ریوی لازم است که پرستار بیمار درکرج بداند چگونه می تواند به بهبود بیماری کمک کند باید به علم روز دنیا آگاه باشند و توانایی مراقبت از این بیماران را داشته باشند.

چرا که پرستاری و مراقبت از بیماران ریوی متفاوت است و پرستار باید این بیماران را رو به سلامتی و زندگی بهتر پیش ببرد. 

بیماری های تنفسی روش های درمانی منحصر به فرد و ویژه ای دارند و شناسایی آن ها یک گام اساسی در نقش پرستار است.

بیمارانی که نیاز به مراقبت بیشتری دارند، از خدمات مراقبت های ویژه ICU در منزل مرکز پرستاری رازی می توانند استفاده کنند.

کادر درمانی این خدمات از پزشکان و پرستاران متخصص و فوق تخصص تشکیل شده است و به طور لحظه ای تحت مراقبت هستند و پرستاران به صورت شبانه روزی فشار خون و میزان تنفس با دستگاه اکسیژن را اندازه می گیرند.

اگر چنانچه در بین اطرافیان یا آشنایانتان، بیمار ریوی دارید کافیست با ما در تماس باشید تا ما خدمات پرستاری از بیماران ریوی در منزل را توسط کادر مجرب پزشکی و پرستاری با دستگاه و تجهیزات به شما ارائه دهیم.

مرکز پرستاری رازی دستگاه پالس اکسیمتر را که دستگاهی کاربردی و ضروری است را جهت اندازه گیری اکسیژن خون شما به قیمت مناسب به فروش می رساند.

پرستار بیمار ریوی در منزل

پرستار بیمار ریوی در منزل - مرکز پرستاری رازی

با وجود پیشرفت پزشکی، در هرنوع از بیماری، نحوه مراقبت ها متفاوت است و نیاز به تخصص ویژه دارد. یکی از خاص ترین آن ها پرستاری بیمار ریوی است که در این مورد پرستار باید شرایط بیمار را بداند و به او کمک کند رو به بهبودی پیش برود. 

روش درمانی که در آن به بیمار کمک می شود که روش زندگی بهتری داشته و با کیفیت تر زندگی کند و تمام این روشها در منازل شما عزیزان انجام خواهد شد.

خدمات توان بخشی بیمار ریوی در منزل

توان بخشی بیمار ریوی در منزل- مرکز پرستاری رازی

خدمات توان بخشی بیمار ریوی در منزل عبارتست از برنامه ای که در آن فرد آموزش می بیند چگونه ورزش کند و از چه نوع راه کارهایی برای تنفس استفاده کند. هدف از این برنامه ها، توانمند سازی بدن بیمار و افزایش استقامت او در نفس کشیدن و کیفیت آن است.

داشتن یک برنامه درست و مناسب به بیمار در بهتر شدن روند زندگی و بیماری اش کمک بسیاری می کند. اصول مراقبتی و برنامه تغذیه ای که توسط پرستار به بیمار آموزش داده می شود ، بسیار موثر در بهبود روند زندگی فرد بیمار ریوی خواهد بود.

اکسیژن درمانی بیماران ریوی در منزل

روش درمانی که در آن به بیمار کمک می شود که روش زندگی بهتری داشته و با کیفیت تر زندگی کند و تمام این روشها در منازل شما عزیزان انجام خواهد شد. 

یکی از خدماتی که در زمینه مراقبت از بیماران ریوی در منزل انجام می گیرد، اکسیژن درمانی برای بیماران ریوی است که به روش های مختلفی انجام می شود . شما عزیزان می توانید با کارشناسان ما جهت مشاوره تماس بگیرید. پرستارانی که در مجموعه ی ما فعالیت دارند روشهای استفاده از دستگاه های تنفسی را می دانند و آموزشهای لازم را در این زمینه به شما خواهند آموخت.

ساکشن بیماران ریوی در منزل

ساکشن بیماران ریوی در منزل - مرکز پرستاری رازی

هنگامیکه بیماران ریوی سخت نفس می کشند ساکشن به آنها کمک می کند که ترشحات اضافی از گلو و دهان آنها بیرون آورده و بهتر هوا را استنشاق کنند. ساکشن باید به موقع و با دقت انجام شود. پرستاران ما دارای تخصص کافی هستند تا کوچکترین آسیبی به بیمار عزیز وارد نشود.

پیاده روی و نقش آن در زندگی بیماران ریوی

بیماران ریوی اغلب به سختی نفس می کشند و در قفسه سینه احساس درد دارند، ورزش و پیاده روی می تواند در روند بهبود سلامت فرد بیمار نقش موثری داشته باشد.

ما با داشتن کادر پرستاری مجرب در این زمینه متعهد به این هستیم که عزیزان شما را برای پیاده روی ساعاتی در هفته بیرون از منزل ببریم و روح و روانشان را پاک نماییم .

سخن پایانی

 در آخر اگر برای بیمار یا سالمند خود نیاز به پرستار در منزل دارید ما بعنوان یک موسسه خدمات پرستاری متعهد و مجرب آماده ارائه خدمت به شما هموطنان عزیز و گرامی و اعزام نیرو جهت نگهداری از بیمار و یا سالمند در منزل شما می باشیم.

مرکز رازی با کسب سابقه بسیار و درخشان در ارائه خدمات در امور پزشکی و پرستاری و هم چنین با داشتن کادری مجرب و متخصص می تواند بهترین امکانات و خدمات را برای شما به ارمغان بیاورد. شما می توانید با صفحه تماس با ما در ارتباط باشید و اقدام به درخواست پرستار مناسب خود را داشته باشید.

نکته اساسی اعتماد و اطمینان در وهله اول به موسسه خدمات پرستاری در منزل است که برای ارائه خدمات به شماست و در مرحله بعدی اطمینان به شخص پرستاراست چرا که ممکن است پرستارزمان زیادی را با بیمار در منزل بگذراند و همین حس اطمینان در بهبود فرد نقش بسزایی دارد.

 



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید