X

اعزام آمبولانس به محل

02632711000 تلفن تماس
اعزام آمبولانس به محل

اعزام آمبولانس به محل برای انتقال بیمارانی است که در جایی و بر اثر حوادثی مثل تصادف صدمه دیده اند و تحت هیچ شرایطی تحرک داشته باشند

مرکز پرستاری پزشکی رازی
مرکز پرستاری پزشکی رازی

انتقال بیمار به بیمارستان و یا از بیمارستان به محل مورد نظر بسیار حساس بوده و نیاز به دقت بسیار بالایی دارد. برای جلوگیری از بروز آسیب‌های شدیدتر و حفظ سلامت بیمار، نیاز است که درخواست اعزام آمبولانس خصوصی به محل نمایید تا انتقال بیمار شما تحت نظارت پرستاران و پزشکان متخصص انجام شود. بیمار توسط افراد متخصص انجام شده و به وسیله آمبولانس به محل مورد نظر انتقال داده شود. 

امروزه هم انتقال بیمار از منزل به بیمارستان هم از بیمارستان به منزل بسیار سخت و دشوار و حساس شده است و برای شاید برای بیمار خیلی حائز اهمیت باشد که هیچ تحرکی نداشته باشد تا بیماری و مشکل فرد شدید تر نشود و به همین علت است که میگوییم بهتر است برای حفظ ایمنی بیمار از خدمات اعزام آمبولانس به محل استفاده کنید.

شاید اگر اطرافیان بیمار بخواهند بیمار را انتقال دهند با مشکلاتی مانند قرار دادن بیمار در وسیله نقلیه ، پیاده کردن بیمار و انتقال بیمار مواجه شوند که ممکن است آسیب هایی به بیمار وارد شود.

اما ما اینجا در حال ارائه خدمات هستیم تا حفظ سلامتی و امنیت سلامتی را به شما عزیزان هدیه دهیم.

پس پیشنهاد ما به شما این است که با ما تماس بگیرید و از خدمات ما که با قیمت مناسب ارائه میشوند استفاده کنید.

اعزام فوری آمبولانس خصوصی در کرج

در برخی مواقع که با وضعیت‌های اورژانسی مانند حوادث رانندگی، بروز مشکلات قلبی و یا مشکلات حاد و جدی مواجه می‌شویم، بهترین کار درخواست اعزام آمبولانس به محل مورد نظر است. با توجه به کمبود آمبولانس در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی دولتی، شما می‌توانید از مراکز خصوصی درخواست آمبولانس خصوصی نمایید تا شرایط بیمار به سرعت تحت بررسی قرار گرفته و در صورت نیاز بیمار در سریع‌ترین زمان ممکن به مراکز درمانی یا بیمارستان منتقل شود.

موسسه پزشکی و پرستاری مهرآوران رازی یکی از مراکزی است که خدمات اعزام فوری آمبولانس خصوصی در کرج را به همشهریان عزیز ارائه می‌دهد. این مرکز با داشتن تیم پزشکی و پرستاری متخصص و مجرب در سریع‌ترین زمان ممکن خود را به محل مورد نظر شما می‌رساند. کادر پزشکی و پرستاری مهرآوران رازی در حین اعزام با آمبولانس به محل درخواستی شما، پیش از رسیدن به مقصد، عملیات اورژانسی را آغاز کرده و اطلاعات اولیه ضروری درباره وضعیت بیمار را بدست آورده و تجهیزات لازم را برای کمک به بیمار و یا انتقال فرد به بیمارستان آماده می‌نمایند.

نحوه درخواست آمبولانس

اگر ساکن شهرستان کرج هستید و قصد انتقال بیمار خود به بیمارستان و یا انتقال بیمار از یک بیمارستان به بیمارستان دیگر را دارید، می‌توانید برای اجاره آمبولانس خصوصی با موسسه مهرآوران رازی تماس گرفته و درخواست خود را ثبت نمایید. آمبولانس‌های ما در اسرع وقت با کادر پزشکی و پرستاری متبحر به محل مورد نظر شما در هر منطقه از شهرستان کرج اعزام می‌شوند.

انواع آمبولانس خصوصی جهت اعزام در محل

آمبولانس‌ها بر اساس میزان اورژانسی و حیاتی بودن شرایط بیمار می‌توانند به 5 دسته متفاوت تقسیم شوند. در ادامه به معرفی هر یک از انواع آمبولانس و کاربرد آن‌ها می‌پردازیم.

آمبولانس تیپ A یا معمولی

این نوع آمبولانس‌ها برای بیمارانی مورد استفاده قرار می‌گیرند که دارای هوشیاری و شرایط پایداری باشد. این آمبولانس‌ها تمام امکانات و وسایل مورد نیاز برای انتقال و ارائه خدمات به بیمار مانند انواع آتل، ست کامل پانسمان، تخت، برانکارد متحرک و … را دارد. آمبولانس‌های تیپ A به دو دسته A1 و A2 تقسیم می‌شوند که نوع A1 برای انتقال یک بیمار است، اما نوع A2 برای ارائه خدمات به بیش از یک نفر در اجتماعات بزرگ مانند راهپیمایی‌ها و یا نماز جمعه برای درمان سرپایی بیماران مناسب است.

آمبولانس تیپ B یا آمبولانس ICU و CCU

آمبولانس تیپ B تمامی امکانات و تجهیزات ضروری ICU و CCU مانند امکانات آنژیو، نوار قلب، ونتیلاتور، مانیتورینگ، احیا بیمار و … را برای کمک به بیماران دارای شرایط وخیم دارد.

آمبولانس تیپ C یا آمبولانس VIP با امکانات پیشرفته

این آمبولانس‌ها علاوه بر داشتن تجهیزات آمبولانس ICU و CCU، امکانات پیشرفته‌تری مانند سیستم اکسیژن سانترال، کیف احیا، مانیتورینگ، پمپ تزریق و … نیز دارند.

آمبولانس NICU یا آمبولانس حمل نوزادان

نوزادان از آسیب‌پذیرترین افراد محسوب می‌شوند و در معرض مشکلات جدی و خطرناک بیشتری نسبت به افراد بالغ قرار دارند. ریه‌های جنین در هفته‌های آخر بارداری تکمیل شده و برخی از نوزادان پیش از تکمیل شدن زمان 40 هفته بارداری بدنیا آمده و نارس هستند. به همین دلیل در صورتی که نوزاد نارس بدنیا آید، ریه‌های آن تکمیل نشده و در تنفس دچار مشکل می‌شود. در این شرایط نوزاد باید در حالت بستری قرار گرفته تا ساختار ریه‌های آن کامل شده و مشکلات تنفسی آن برطرف شود. برای انتقال نوزادان نارس و یا نوزادانی که دارای شرایط حاد و اورژانسی هستند به بخش NICU بیمارستان، نیاز است از آمبولانس‌های ویژه نوزادان استفاده شود تا شرایط سلامت نوزاد پیش از رسیدن به بیمارستان پایدار باقی بماند.

آمبولانس بیماران اعصاب و روان

بیماری‌ها و اختلالات روانی طیف گسترده‌ای شامل شده و در افراد مختلف خود را به اشکال گوناگون نشان می‌دهند. برخی از بیماران به دلیل اختلالات ذهنی، اختلالات پانیک، وسواس‌های ذهنی و فکری، مصرف مواد مخدر، بیماری دو قطبی و … ممکن است دچار مشکلاتی شوند که به آمبولانس برای منتقل شدن به بیمارستان نیاز پیدا کنند. این افراد ممکن است به خود یا اطرافیان آسیب برسانند، به همین دلیل بهتر است از آمبولانس‌های مخصوص و شرایط ویژه برای انتقال این افراد استفاده شود.

اجاره روزانه آمبولانس خصوصی

اجاره روزانه آمبولانس‌ها می‌تواند دارای شرایط متفاوتی باشد، به عنوان مثال اجاره آمبولانس خصوصی می‌تواند با راننده و پرستار و یا بدون راننده و پرستار باشد، یا آمبولانس برای انتقال بیمار از شهری به شهر دیگر اجاره شود.با توجه به این موضوع، می‌تواند شرایط اجاره روزانه و هزینه‌های آن متفاوت شود. برای اطلاع از شرایط اجاره روزانه آمبولانس خصوصی می‌توانید با کارشناسان ما در موسسه مهرآوران رازی تماس بگیرید.

هزینه آمبولانس خصوصی در کرج

هزینه‌های آمبولانس خصوصی در کرج به فاکتورهای مختلفی وابسته است که شامل موارد زیر می‌شوند:

  • مدت زمان اجاره (به صورت ساعتی، روزانه، هفته‌ای و یا ماهانه اجاره شود)
  • موقعیت جغرافیایی مورد نظر شما
  • میزان فاصله محل مورد نظر تا مرکز درمانی
  • نوع آمبولانس و نوع خدماتی که در آمبولانس ارائه می‌شود
  • آیا بیمه شما هزینه‌های آمبولانس را پوشش می‌دهد یا خیر

بر اساس فاکتورهایی که بیان کردیم، هزینه اجاره آمبولانس در کرج می‌تواند متغیر باشد. به همین دلیل ما به شما پیشنهاد می‌کنیم با مراجعه به سایت مهرآوران رازی، با شماره‌های موجود در سایت تماس گرفته و شرایط و نیاز خود را برای کارشناسان ما بازگو نمایید. کارشناسان ما شما را راهنمایی نموده و هزینه‌های اجاره آمبولانس خصوصی را به شما اطلاع می‌دهند.

مناطق تحت پوشش اعزام آمبولانس در کرج

مهرشهر

جهانشهر

گلهشهر

محمدشهر

گوهردشت

عظیمیه

باغستان

دهقان ویلا

شاهین ویلا

چهارراه طالقانی

هفت تیر

فردیس

هشتگرد

کمالشهر

حصارک

 

چه مدت زمانی طول می‌کشد تا آمبولانس خصوصی به محل اعزام شود؟

زمان رسیدن آمبولانس یکی از حیاتی‌ترین عوامل بوده و بر شرایط بیمار بسیار تاثیرگذار است. مدت زمانی که طول می‌کشد تا آمبولانس به محل مورد نظر برسد، به عوامل مختلفی بستگی دارد مانند:

  • فاصله آمبولانس تا محل مورد نظر
  • زمان درخواست اعزام آمبولانس
  • میزان ترافیک

بسته به هر یک از این عوامل مدت زمان رسیدن آمبولانس تغییر خواهد کرد، اما رانندگان مجرب آمبولانس‌های ما در مهرآوران رازی تمام تلاش خود را به کار می‌برند تا آمبولانس در سریع‌ترین زمان ممکن به محل مورد نظر برسد.

اعزام آمبولانس به محل

 

اعزام آمبولانس

 

انتقال بیمار با آمبولانس



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید