X

شستشوی گوش در منزل

02632711000 تلفن تماس
شستشوی گوش در منزل
ارائه خدمات شست و شوی گوش در منزل با بهترین و حرفه ای ترین کادر پزشکی و پرستاری و ذکر عوارض گوش و دیگر موارد مفید راجه به آن با مرکز پرستاری رازی
مرکز پرستاری پزشکی رازی
مرکز پرستاری پزشکی رازی

گوش علاوه برعملکردی که برای شنوایی ایفا می کند، به دلیل اینکه با حلق و بینی ارتباط دارد، نیاز به مراقبت بیشتری دارد.

چرک گوش برای سلامت مجرای گوش خارجی بسیار مهم است چون باعث روان سازی و حفاظت می‌شود و دارای خواص ضد باکتریایی است. در کل، گوش‌های شما مدام چرک تولید می‌کنند تا این که مقدار مناسبی از آن در گو‌ش‌تان جمع شود.

در واقع یکی از عملکردهای حفاظتی گوش، تولید جرم هایی است که برای حفاظت و سلامت گوش لازم و ضروری هستند. اما ممکن است شرایطی ایجاد شود که تولید جرم بیش از حد باشد یا اختلالی در آن ایجاد کند. در این هنگام است که به تشخیص پزشک لازم است گوش شست و شو شود.

مرکز پرستاری رازی به همین منظور ارائه خدمات ویزیت پزشک در منزل را جهت راحتی و رفاه حال شما عزیزان ارائه می دهد.

شست و شوی گوش در منزل 

شست و شوی گوش در منزل - مرکز پرستاری رازی

ممکن است به دلیل ورود اجسام یا حشرات به گوش، لازم باشد عمل شست و شوی گوش به جهت جلوگیری از آسیب به قسمت های داخلی گوش و هم چنین پرده گوش و شنوایی، انجام شود.

برخی از افراد از قبیل سالمندان یا بیماران ترجیح می دهند خدمات شست و شوی گوش را در منزل دریافت کنند. شست و شوی گوش بدلیل حساسیت های آن باید توسط پزشک و پرستار حرفه ای و با تجربه انجام شود تا آسیبی به گوش و قسمت های داخلی آن وارد نشود.

مشاوره شست و شوی گوش در منزل

مرکز پرستاری رازی با ارائه بهترین خدمات شست و شوی گوش در منزل توسط مجرب ترین کادر پزشکی و پرستاری، خرمات شست و شوی گوش در منزل را به شما عزیزان ارائه می دهد. کارشناسان پرستاری ما با کمک تجهیزات استریل مشکل حاد کمبود شنوایی بیمار شما را حل می کنند. شما می توانید جهت مشاوره و هم چنین اعزام پرستار جهت شست و شوی گوش سالمند یا بیمار خود از طریق صفحه تماس با ما با مشاوران و کارشناسان ما در ارتباط باشید.

عوارض زیاد شدن جرم گوش

عوارض زیاد شدن جرم گوش - مرکز پرستاری رازی

اگر چنانچه جرم تولید شده در گوش زیاد شود یا مدت زمان زیادی در گوش بماند، عوارض و مشکلات زیادی را ایجاد می کند که باید برای جلوگیری از آن، شستشوی گوش انجام شود.

عوارضی از قبیل

  • سنگینی گوش

  • ایجاد عفونت در گوش

  • درد گوش

  • آسیب دیدن پرده‌ی گوش و بخش‌های داخلی آن

  • مشکلات شنوایی

چه کسانی به مشکل جرم گوش دچار می شوند؟ 

به طور معمول افرادی که از سمعک استفاده می کنند، ممکن است با این مشکل مواجه باشند . بدن به طور عادی از طریق جویدن جرم را از گوش خارج می کند اما در صورتیکه تولید جرم گوش زیاد باشد، این اتفاق به درستی رخ نمی دهد و در نتیجه فرد نیاز به شستشوی گوش در منزل یا مطب خواهد داشت.

مطالب پیشنهادی : فیزیوتراپی در منزل - انجام آزمایش در منزل

هدف از شست و شوی گوش چیست؟

هدف شست و شوی گوش- مرکز پرستاری رازی

  1. بهبود شنوایی

  2. حفظ تعادل در راه رفتن

  3. جلوگیری از آسیب های ثانویه 

  4. جلوگیری از تجمع مایع در پشت پرده گوش 

سخن پایانی

در آخر اگر برای بیمار یا سالمند خود نیاز به پرستار در منزل دارید ما بعنوان یک موسسه خدمات پرستاری متعهد و مجرب آماده ارائه خدمت به شما هموطنان عزیز و گرامی و اعزام نیرو جهت نگهداری از بیمار و یا سالمند در منزل شما می باشیم.

مرکز رازی با کسب سابقه بسیار و درخشان در ارائه خدمات در امور پزشکی و پرستاری و هم چنین با داشتن کادری مجرب و متخصص می تواند بهترین امکانات و خدمات را برای شما به ارمغان بیاورد. شما می توانید با ما در ارتباط باشید و اقدام به درخواست پرستار مناسب خود را داشته باشید.

نکته اساسی اعتماد و اطمینان در وهله اول به موسسه پرستاری است که برای ارائه خدمات به شماست و در مرحله بعدی اطمینان به شخص پرستاراست چرا که ممکن است پرستارزمان زیادی را با بیمار در منزل بگذراند و همین حس اطمینان در بهبود فرد نقش بسزایی دارد.



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید