X

استخدام پرستار خانم و آقا در منزل - کرج

02632711000 تلفن تماس
استخدام پرستار خانم و آقا در منزل

مجموعه رازی از مراکز پزشکی-پرستاری معتبر در کرج است که برای ارائه خدمات بهتر و بیشتر به دنبال افزایش نیروی انسانی و استخدام پرستار خانم و آقا برای خدمات در منزل همراه حقوق مناسب میباشد

مرکز پرستاری پزشکی رازی
مرکز پرستاری پزشکی رازی

همانطور که مجموعه رازی را میشناسید و آگاه هستید، یک مجموعه معتبر و شناخته شده پزشکی - پرستاری در کرج است که تمامی خدمات پزشکی و خدمات پرستاری در منزل را بریا تمامی افراد توسط پزشکان و پرستاران متخصص ارائه میدهد.

مجموعه رازی تصمیم گرفته است برای ارائه خدمات بیشتر و بهتر به تمامی عزیزان شرایطی را فراهم آورد تا افرادی که در این زمینه آموزش دیده اند و یا تجربه دارند بتوانند در آزمون استخدام پرستار در منزل کرج شرکت کنند و علاوه بر ارائه خدمات ، درآمدی منصفانه داشته باشند.

در ادامه با شرایط کلی استخدام پرستار آشنا خواهید شد...

استخدام پرستار در منزل

امروزه افراد زیادی هستند که به دلیل مشغله های زیادی کاری و مشکلات زندگی یا حتی نداشتن مهارت نمیتوانند از اطرافیان خود پرستاری و مراقبت کنند و به همین دلیل تصمیم میگیرند پرستاری برای نگهداری از فرد بیمار و یا سالخورده در منزل استخدام کنند.

از طرفی دیگر هم ممکن است به شکا ناگهانی بر اثر دلایلی مشکلی برای کسی ایجاد شود و فرد نتواند از محل خارج شود و به مراکز درمانی مراجعه کند و به همین علت نیاز به خدمات پزشکی در منزل دارند. با این شرایط ما تصمیم به استخدام پرستار گرفته ایم.

استخدام پرستار در منزل ممکن است برای کسانی که اولین بار قصد انجام کار های پزشکی و پرستاری را داشه باشند بسیار پر استرس و سخت به نظر برسد اما همکاران ما برای پرسش و پاسخ و مصاحبه کاری به گونه ای همراه با مهربانی و خوش اخلاقی با شما برخورد میکنند که این استرس از شما دور میشود و به راحتی میتوانید در مصاحبه شرکت کنید.

همانطور که میدانید افراد و خانواده های زیادی هستند که به دنبال استخدام پرستار غریبه در منزل خود هستند که این کار هم برای خانواده ها و هم برای پرستاران کاری نادرست است زیرا طرفین همدیگر را نمیشناسند و ممکن است مشکلاتی ایجاد شود.

اما مجموعه رازی این فرصت را برای افرادی که تمایل به ارائه خدمات پرستاری مانند پرستار سالمند در کرج، پرستار بیمار در منزل و پرستار کودک در منزل دارند فراهم کرده است تا از این فرصت استخدام پرستار منزل استفاده کنند.

وقتی که افراد برای استخدام در موسسه رازی در مصاحبه شرکت می کنند و قبول می شوند، همکاران ما یک سری نکات و شرایطی را به آن ها آموزش می دهند تا وقتی برای ارائه خدمات به منزلی مراجعه نمودند هم استرس نداشته باشید و هم طوری رفتار نمایند که مشتری و فرد مورد نظر به طور کلی از آن ها راضا باشد.

استخدام پرستار در کرج

استخدام پرستار در منزل

پرستار خصوصی در منزل شغلی پر استرس و سخت است زیرا فقط با افراد بیمار و مسن که نیاز به پرستاری و درمان دارند در تماس است. پرستاری حرفه ای است که تقریبا چند مورد از خدمات پزشکی و خدمات پرستاری در منزل را برای افراد با شرایط مختلف بلد باشد و تجربه کافی هم داشته باشد. ما در مجموعه رازی پزشکان و پرستاران متخصصی زیادی داریم که میتوانند تمامی خدمات پزشکی-پرستاری در منزل را به خوبی ارائه دهند اما امروزه با توجه به اینکه خواستار برای خدمات در منزل زیاد شده است ما تصمیم به استخدام پرستار خصوصی در منزل گرفته ایم تا بتوانید خدمات بهتر و بیشتری ارائه دهیم. نکته ای که مهم است این است که امروزه بیشتر افراد به دنبال استخدام پرستار در منزل هستند تا خدمات پرستاری برایشان در منزل انجام شود.

ما حاضر به استخدام پرستار خصوصی در منزل با شرایط شبانه روزی، مقطعی، روزانه و ساعتی هستیم که دارای درآمد های مناسب و منصفانه هم هستند و شرایط خوبی دارند که در ادامه با آنها آشنا میشوید.

شرایط استخدام پرستار در منزل

از جمله مشخصات برای استخدام پرستار دز منزل می توان به این موارد اشاره نمود:

  • شرایط سنی بین 25 تا 55 سال
  • سابقه کاری داشته باشد
  • مودب، باشخصیت، صبور، دلسوز
  • وارد به امور منزل و آشپزی
  • شناخت کافی در مورد داروها
  • تحصیل کرده باشد
  • داشتن تعهد کاری
  • داشتن علاقه
  • داشتن مدرک و گذراندن دوره های لازم در حوزه ی پرستاری در منزل ( در صورت نداشتن مدرک می توانید در کلاس های آموزشی موسسه آتیه پرستاران شرکت کرده و مدرک خود را از این موسسه بگیرد)
  • خوش برخورد و پر انرژی
  • عدم اعتیاد به مواد مخدر حتی سیگار
  • نداشتن مشکل جسمی و روحی
  • تجربه ی و سابقه ی کار در مراکز درمانی یا منزل برای مراقبت از بیماران را داشته باشند.
  • این افراد باید مدرک کمک بهیاری و بهیاری و یا نرس را داشته باشند.

 

مشاغل مورد نیاز برای استخدام پرستار در منزل

استخدام پرستار

  1. مراقب و نگهدار نوزاد تجربی (خانم و آقا)
  2. مراقب و نگهدار کودک تجربی (خانم و آقا)
  3. پرستار کودک متخصص (خانم و آقا)
  4. فیزیوتراپ در منزل (خانم و آقا)
  5. مراقب و نگهدار از فرد سالخورده تجربی (خانم و آقا)
  6. پرستار فرد سالخورده متخصص (خانم و آقا)
  7. پزشک متخصص در منزل (خانم و آقا)

شرایط استخدام پرستار کودک در منزل

  • تجربه ی مادر شدن  ( مهمترین )
  • داشتن مدرک مرتبط
  • سابقه ی کار در مهد کودک
  • داشتن مدرک کودک یاری
  • آشنایی با رفتار و تغذیه کودک

شرایط استخدام پرستار فرد سالخورده در منزل

  • تجربه ی مراقبت و نگهداری از افراد سالخورده را داشته باشد.
  • همچنین  آشنایی کامل به امور منزل و آشپزی را بداند.
  • آشنایی با داروها و طریقه مصرف

استخدام پرستار خصوصی

پرستار شبانه روزی در منزل

عده ای از افراد برای نگهداری از عزیزانشان نیاز به استخدام پرستار شبانه روزی دارند. این افرا تمایل دارند در نبودشان بهترین شرایط برای عزیزانشان فراهم شود تا بتوانند با خیال راحت به امور روزمره خود بپردازند. افراد در منزله خود احساس استقلال و امنیت می کنند و در آنجا روحیه بهتری دارند و به طور کلی از نظر سلامت جسمی و روحی در شرایط بهتری قرار می گیرد. بعلاوه اینکه دوستان و آشنایان نیز راحت تر می تواند با او ملاقات کنند. بنابراین همواره توصیه می شود به جای منتقل نمودن فرد سالخورده به سرای سالمندان، اقدام به استخدام یک پرستار شبانه روزی برای وی نمایید. تا به امور روزمره رسیدگی و به صورت 24 ساعتع مراقب او باشد.

پرستار نیمه وقت در منزل

از دیگر نیازهای افراد استخدام پرستار نیمه وقت است. این افراد به صورت ساعتی به ارائه خدمات می پردازند و بهتر است بدانید حداقل ساعت کاری آن ها 4 ساعت در شبانه روز می باشد.

 اگر می خواهید خودتان از پدر یا مادر پیرتان و یا سایرعزیزان بیمارتان نگهداری کنید و تنها در زمانی خاص از شبانه روز نیاز به استفاده از تخصص و توانایی یک فرد متخصص دارید می توانید اقدام به استخدام پرستار نیمه وقت نمایید. این پرستاران، وظیفه رسیدگی به فرد مورد نظر را در ساعات خاصی از روز را دارند.

اگر سالمند شما به تازگی مورد عمل جراحی قرار گرفته و برای چند روز نیاز به مراقبت تخصصی دارد نیز پرستار مقطعی می تواند به شما کمک کند. دستمزد پرستار سالمند در منزل مقطعی بر اساس ساعات کاری و خدماتی که انجام می دهد تعیین می گردد.

همچنین می توانید برای نگهداری از کودکان دلبندتان هم از تخصص و تجربه پرسنل ما بهره ببرید.

 



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید