X

اجاره تخت بیمارستانی

02632711000 تلفن تماس
تخت بیمارستانی

اجاره تخت بیمارستانی یکی دیگر از خدمات ارزنده مرکز پرستاری رازی می باشد که می توانید آن را با قیمت مناسب تحویل بگیرید.

مرکز پرستاری پزشکی رازی
مرکز پرستاری پزشکی رازی

تخت بیمارستانی وسیله ای کاربردی برای بیماران و افرادی که توانایی تحرک ندارند می باشد که عموما برای استراحت در منازل یا مراکز درمانی به کار می رود.

مرکز پرستاری رازی علاوه بر ارائه خدمات پرستار بیمار ناتوانی حرکتی در منزل ، خدمات ویزیت پزشک در منزل را نیز جهت رفاه حال شما همراهان همیشگی ارائه می دهد.

در خرید تخت بیمارستانی برای منزل به چه مواردی دقت کنیم؟

چه مواردی در خرید تخت بیمارستانی برای منزل اهمیت دارد- مرکز پرستاری رازی

جک تخت یا بالابر تخت

 اگر قصد خرید تخت مکانیکی دارید باید این نکته را در نظر داشته باشید که بالابر تخت و راحتی حرکت بالابر برای حرکت تخت بسیار مهم است مخصوصا برای بیماران سنگین وزن .

 اگر قصد خرید تخت برقی را دارید باید به توان موتور توجه نمود زیرا در اثر فشار این جک ها بسیار آسیب پذیر هستند .


حفاظ یا بد ساید (bed side)

 حفاظ ها باید دارای استحکام مناسب باشند که در صورت غلت زدن بیمار و افتادن وزن بیمار بر روی حفاظ ها توان مقاومت داشته باشد.

 ارتفاع حفاظ بسیار حائز اهمیت می باشد زیرا معمولا بیماران از تشک مواج استفاده می کنند به همین دلیل امکان بالاتر رفتن بیمار و در نتیجه امکان افتادن بیمار افزایش پیدا می کند .


رویه تخت

 باید این رویه ها قابلیت ضد عفونی کردن و شستشو را داشته باشد و همچنین قابلیت تحمل وزن زیادی داشته باشد.


بدنه یا شاسی تخت

ساختار کلی تخت باید طوری باشد که بیماران و پرستاران احساس خاطر از شرایط نگهداری بیمار بر روی تخت داشته باشند. برای استفاده از خدمات پرستار بیمار در کرج با ما تماس بگیرید.


چرخ تخت

 این قسمت که همه ی وزن بیمار و تخت بر روی آن می باشد باید طوری باشد که در صورت ایجاد فشار بیش از حد ، مشکلی برای تخت ایجاد نشود .

 

تخت بيمارستاني براي منزل ، تخت مکانيکي و الکتريکي ،دارای گارانتي و خدمات پس از فروش ، ارسال به سرار کشور با نازلترين قيمت.

قیمت تخت بیمارستانی

هزینه تخت بیمارستانی- مرکز رازی

قیمت تخت بیمارستانی بسته به امکانات و تجهیزاتی که بر روی تخت قرار داده شده است متفاوت می باشد .

قیمت تخت بیمارستانی برای منزل عامل تاثیر گذار در خرید می باشد اما مهمترین فاکتور خرید توجه به مشکل بیمار و خرید تختی مناسب با وضعیت بیمار می باشد .

اجاره انواع تخت بیمارستانی

مکانیکی

این تخت خواب ها برای افرادی که نیازی به تغییر مکان مکرر ندارند بسیار مناسب است. از هندل های دستی برای تنظیم ارتفاع تخت و بالا و پایین آوردن سر و پایه تخت استفاده می شود.

نیمه برقی

از موتور الکتریکی به منظور بالا و پایین بردن قسمت سر و پایه تخت استفاده می شود. ارتفاع تخت به صورت دستی با میل هندل تنظیم می شود و شخصی که توانایی حرکتی و جسمی داشته باشد می تواند از آن استفاده کند.

برقی

ارتفاع و موقعیت تخت توسط آویز دستی توسط بیمار و یا پرستار کنترل می شود و نیازی به استفاده از هندل دستی نیست. تخت های برقی ورود و خروج از تخت را برای بیماران آسان تر می کند.

خرید تخت های مکانیکی و برقی برای بیمارانی که در منزل استراحت می کنند مناسب تر است. 

تخت خواب های برقی دارای موقعیت های بیشتری مانند موقعیت های ترندلنبورگ، ترندلنبورگ معکوس و صندلی قلب هستن.

موقعیت ترندلنبورگ

موقعیتی که بیمار به پشت دراز کشیده و تخت و تشک آن کج شده است. پاهای بیمار 15 تا 30 درجه بالاتر از سر قرار می گیرد. این وضعیت به گردش خون کمک می کند.

موقعیت ترندلنبورگ معکوس

موقعیتی که بیمار به پشت دراز کشیده و کج شده است بطوری که سر 15 نتا 30 درجه بالاتر از پاها قرار دارد. این وضعیت به کاهش فشار خون و تنفس فرد کمک می کند.

صندلی قلبی

صندلی قلبی برای کمک به افراد جهت بهبودی بیماری جراحی قلب یا تنفسی می باشد. صندلی قلبی با کمترین حرکت به سمت بیمارو با سرعت کنترل شده توسط بیمار و یا مراقب تغییر می کند و از حالت صاف به صورت نشسته تغییر می کند.

امکانات تخت بیمارستانی

  • تنظیم زیر سر بیمار جهت سهولت در غذا خوردن، جابجایی و تسلط حرکت های بیمار .

  • تنظیم زیر پای بیمار جهت تقسیم فشار بر نقاط مختلف بدن .

  • تنظیم ارتفاع تخت جهت راحتی هرچه بیشتر پرستار .

  • حفاظ های مستحکم برای جلوگیری از افتادن بیمار از سطح تخت .

  • چرخهای  ترمز دان برای ثابت ماندن تخت هنگامی که بیمار را جابجا می کنید.

بالاترین کیفیت و حداقل قیمت با  گارانتی تعویض و خدمات پس از فروش و بیش از 40 سال سابقه حضور در صنعت تجهیزات پزشکی با حمایت شما عزیزان افتخار ماست ، از ما با اطمینان کامل خرید کنید .

سخن پایانی

در آخر اگر برای بیمار یا سالمند خود نیاز به پرستار در منزل دارید ما بعنوان یک موسسه خدمات پرستاری متعهد و مجرب آماده ارائه خدمت به شما هموطنان عزیز و گرامی و اعزام نیرو جهت نگهداری از بیمار و یا سالمند در منزل شما می باشیم.

مرکز رازی با کسب سابقه بسیار و درخشان در ارائه خدمات در امور پزشکی و پرستاری و هم چنین با داشتن کادری مجرب و متخصص می تواند بهترین امکانات و خدمات را برای شما به ارمغان بیاورد. شما می توانید با صفحه تماس با ما در ارتباط باشید و اقدام به درخواست پرستار مناسب خود را داشته باشید.

نکته اساسی اعتماد و اطمینان در وهله اول به موسسه پرستاری است که برای ارائه خدمات به شماست و در مرحله بعدی اطمینان به شخص پرستاراست چرا که ممکن است پرستارزمان زیادی را با بیمار در منزل بگذراند و همین حس اطمینان در بهبود فرد نقش بسزایی دارد.

 

 



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید