X

مراقبت از مادران و نوزادان در منزل

02632711000 تلفن تماس
مراقبت از مادران باردار
ارائه خدمات مراقبت های ویژه پیش از بارداری، دوران بارداری و پس از زایمان، هم چنین همراهی و کمک جهت نگهداری نوزادان با مرکز پرستاری رازی
مرکز پرستاری پزشکی رازی
مرکز پرستاری پزشکی رازی

پرستاری از باردار در منزل، هم چنین پس از زایمان و مراقبت از باردار و کودک می تواند خاص و ویژه باشد.

در هریک از مراحلی که ذکر شد ممکن است فرد از لحاظ احساسی و فیزیکی نیاز به مراقبت و یاری داشته باشد.

مرکز پرستاری رازی با توجه به مشغله های زندگی امروزی خدمات مراقبت و پرستاری از مادران باردار و هم چنین خدمات پرستار کودک در منزل را به شما همراهان همیشگی ارائه می دهد. پرستار آموزش دیده و آگاه به شرایط بارداری، می تواند جهت همراهی مادر، دیگر فرزندان و نوزاد، یاری مناسب باشد. برای استفاده از خدمات پرستاری درمنزل با ما تماس بگیرید.

پرستاری از مادران باردار در منزل

پرستاری از مادران باردار در منزل - مرکز پرستاری رازی

مراقبت های ویژه پیش از بارداری و دوران بارداری همچنین پس از زایمان، برای همراهی و کمک در نگهداری نوزاد یا کودک بزرگتر، وابسته به شرایط مادر یا زنان باردار است.

خانم های باردار از نظر احساسی و عاطفی، بخصوص از نظر جسمی نیاز به مراقبت هایی به همراه کمک یا پرستار خواهند داشت.با توجه به شرایط امروزه مشغله ها،فرهنگ‌ها، اجتماع برخی جهت پرستاری در منزل برای مادران باردار از پرستار کودک کمک میگیرند. پرستار می بایست دوره دیده و آگاه از شرایط زنان باردار و فردی با توانایی کامل در کمک و همراهی مادر، کودک بزرگتر و نوزاد پس از زایمان باشد.

مراقبت از نوزاد و مادر باردار در منزل

مراقبت های بارداری شامل سه قسمت مراقبت های دوران بارداری، در حین زایمان و مراقبت های پس از زایمان است. همان طوری که توجه زیادی به مراقبت های دوران بارداری می شود، مراقبت های پس از زایمان نیز به همان اندازه اهمیت دارد. در حقیقت، پس از زایمان دوره سختی است و مادر برای بهبودی و سلامتی خود و نوزاد به مراقبت، راهنمایی و توجه زیادی نیاز دارد. زایمان نیزمی تواند برای مادر، یک دوره احساسی و استرس زا باشد. 

مرکز پرستاری رازی برنامه ویژه ای را در این خصوص ارائه می دهد. این برنامه شامل مراقبت پس از زایمان است که حجم کار و نگرانی های والدین را از بین می برد.

والدین بودن یک تجربه سخت است و در دنیای امروز که بعضی اوقات زوج ها مجبور می شوند دور از خانواده خود زندگی کنند یا در این مقطع حساس هیچ حمایتی از سمت خانواده ندارند، مجبور هستند به تنهایی از کودک مراقبت کنند. این موضوع به والدین به خصوص در چند ماه اول که هم برای نوزاد و هم برای مادر بسیار مهم هستند، زحمت و استرس زیادی وارد می کند.

طبق برنامه مرکز رازی، یک مراقب پزشکی برای کمک به مادر در مراقبت از نوزاد تعیین می شود و همچنین پس از زایمان از مادر نیز مراقبت می کند.

خدمات جامع مراقبت از مادر و نوزاد مرکز رازی

ارائه خدمات مراقبتی از مادر و نوزاد - مرکز پرستاری رازی

مراقبت از مادر پس از زایمان

بعد از فرایند زایمان، برخی از مادران دچار افسردگی پس از زایمان می شوند. حمایت عاطفی و ماساژ ممکن است به مادر در بهبودی و لذت بردن از مادر بودن کمک کند. مراقبت های بعد از عمل و پس از زایمان برای مادر بسیار مهم است تا بتواند بهبودی کامل داشته باشد؛ بنابراین اگر به دنبال خدمات مراقبت حرفه ای و پشتیبانی از مادر هستید، این برنامه برای شما مناسب است.

مراقبت از نوزاد تازه متولد شده

نوزاد تازه متولد شده بسیار ظریف است و نیاز به توجه و مراقبت ویژه دارد. مادران پس از زایمان اغلب در وضعیت مناسبی قرار ندارند. برای کمک به وی در امر مراقبت از نوزاد، متخصصان ویژه مراقبت از نوزاد ما به منظور ارائه خدمات و کمک به شیردهی، ماساژ و تمرینات پس از زایمان به خوبی آموزش دیده اند؛ بنابراین فقط کافی است با ما تماس بگیرید و کارهای سخت را به ما بسپارید و از مادر بودن خود لذت ببرید.

خدمات درمانی در منزل

پس از ترک بیمارستان، می توانید از خدمات مخصوص منزل ما که شامل ویزیت پزشک در ماه اول، مشاوره تلفنی با پزشکان و مشاوره در مورد شیردهی، تغذیه و بهبودی پس از زایمان است، استفاده کنید. مراقبان ما نیز کاملاً دانش لازم جهت ارائه خدمات پس از زایمان به مادر و مراقبت از نوزاد تازه متولد شده را دارا می باشند.

چه انتظاراتی از مراقب مادر و نوزاد داشته باشیم؟

انتظاراتی که از مراقب مادر و نوزاد داریم- مرکز پرستاری رازی

  • مراقبت از نوزاد تازه متولد شده

  • کمک به شیردهی

  • مراقبت شخصی

  • مراقبت از مادر پس از زایمان

  • مشاوره و پشتیبانی عاطفی از مادر

  • خدمات مقرون به صرفه و در دسترس

 

برای دریافت خدمات چه مواردی را در نظر داشته باشیم؟

  1. لیستی از کارهایی که فرد مراقب باید انجام دهد تهیه کنید

  2. لیستی از بایدها و نبایدهایی که فرد مراقب باید در نظر بگیرد آماده کنید

  3. ذهنی باز داشته باشید و آماده باشید تا نکات دقیق وظریف مراقبت از کودک را فرا بگیرید.

  4. مراقب باشید که در مورد مراقبت از کودک، دچار وحشت و استرس نشوید، مراقب کودک به منظور ارائه خدمات با کیفیت به کودک شما آموزش داده شده است.

  5. اگرچه همیشه هوشیار بودن توصیه می شود، اما سعی کنید کمی اعتماد داشته باشید. مراقبان ما ماما هستند و یک پشتیبان قابل اعتماد و مطمئن برای شما خواهند بود.



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید