X

هزینه ی استخدام پرستار ساعتی در منزل کرج

02632711000 تلفن تماس
پرستار ساعتی و نیمه وقت در منزل

اعزام پرستار ساعتی در منزل برای مراقبت از سالمندان، کودکان و بیماران، اعزام نیروی آموزش دیده و با تجربه در تهران و کرج. پرستار ساعتی یکی از خدمات پرستاری رازی است که شما میتوانید با تماس با این شرکت از این خدمات استفاده کنید ما در ادامه مزیت ها، وظایف، پرستار ساعتی بیمار، سالمند و کودک را برای شما گفته ایم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید

مرکز پرستاری پزشکی رازی
مرکز پرستاری پزشکی رازی

افراد زیادی به دلایل کار، مشغله فکری نمیتوانند از سالمند یا بیمار خود به طور ساعتی مراقبت کنند از طرفی هم نمی توان این افراد را به دلیل هزینه یا موارد دیگر به خانه ی سالمندان یا مراکز بهداشتی و درمانی قرار دهند پس بهترین گزینه استخدام پرستار ساعتی یا موقت است که در نبود پرستار بتواند از بیمار یا سالمند شما مراقبت و نگهداری کند تا خیالتان راحت باشد حالا استخدام پرستار به دو صورت است که شامل:

  • استخدام پرستار ساعتی خصوصی: شما میتوانید با تماس با یک پرستار فردی را برای مراقبت و نگهداری از سالمند یا بیمار به خانه ی خود بیاورید اما به دلیل آنکه از یک شرکت پرستاری نیست اطمینان کردن به آن ها کار بسیار دشواری است پس پیشنهاد ما به شما استخدام پرستار ساعتی از یک شرکت معتبر است.
  • استخدام پرستار ساعتی از بک شرکت معتبر: شرکت های پرستاری زیادی وجود دارند که شما میتوانید برای استخدام پرستار ساعتی با آنها تماس بگیرید. شرکت پرستاری رازی یکی  معتبر ترین و باتجربه ترین موسسه های پرستاری است که شما میتوانید برای نگهداری از فرد بیمار یا سالمند تان تماس بگیرید.

 همان طور که گفتیم بسیاری از افراد بنا به دلایلی از قبیل کهولت سن و یا بیماری در منزل بستری می شوند. در چنین شرایطی حضور یک پرستار با تجربه و آموزش دیده در خانه که خدمات مراقبتی و درمانی را به بهترین شکل ارائه دهد سبب انگیزه و عزت نفس فرد می گردد. برای استفاده از کلیه خدمات پرستاری در منزل و استخدام پرستار ساعتی و نیمه وقت در منزل با موسسه رازی تماس بگیرید.  

 پرستار ساعتی در منزل به چه کسی گفته میشود؟

پرستار ساعتی به فردی گفته می شود که خدمات درمانی و مراقبتی را در طول روز و در ساعات مشخص به فرد ارائه می دهد. خدماتی که پرستار ساعتی ارائه می دهد چون زمان به نسبت کوتاه تری را در اختیار دارد، باید از کیفیت مطلوبی برخوردار باشد و منجر به بهبود وضعیت جسمی و عملکرد بدن شود. 

وظایف پرستاری ساعتی

استخدام پرستار ساعتی وظایفی دارد که شامل:

  • انجام دادن کارهای خانه
  • پرکردن اوقات فراغت
  • مصرف ب موقع دارو
  • دادن وعده غذایی مناسب ( نسبت به سن فرد)
  • در صورت وجود بیماری حرکت دادن آن 
  • و..

از جمله وظایف پرستار است که شما میتوانید هر کدام از آنها را در  قرار داد خود ذکر کنید برای اطلاعات بیشتر میتوانید با موسسه ی پرستاری رازی تماس بگیرد.

هزینه پرستار نیمه وقت و ساعتی در منزل

هزینه پرستار نیمه وقت و ساعتی در منزل

هزینه‌ ای که برای استخدام پرستار ساعتی در منزل پرداخت خواهید کرد،‌ بسته به درخواست های شما و وضعیت فردی که قرار است از او مراقبت شود، تعرفه‌ی متفاوتی خواهد داشت. به عنوان مثال اگر برای چند روز و یا چند ماه،‌ پرستار ساعتی در منزل استخدام کنید،‌ طبیعی است که هزینه‌ی پرداختی شما نیز افزایش پیدا خواهد کرد. هم چنین عواملی از قبیل محل زندگی شما، نوع بیماری و یا مشخصات فردی که قرار است از او مراقبت شود، در هزینه‌ی دریافتی از شما تاثیر خواهد داشت. در موسسه رازی سعی شده است بهترین و مناسب ترین هزینه ها در نظر گرفته شود تا افراد با خیال راحت بتوانند از خدمات پرستار بهره ببرند.

در برخی موارد است که افراد از خدمات 24 ساعته پرستاری استفاده می کنند(پرستار شبانه روزی در منزل) اما برخی موارد است که نیاز به خدمات ساعتی دارند. زمان خدمات پرستاران ساعتی حداقل 4 ساعت است و کلا به صورت 4 ساعته محاسبه می شود. 

یعنی اینکه اگر شما به کمتر از 4 ساعت خدمات نیاز نیز داشته باشید باید حقوق 4 ساعت پرستار را پرداخت نمایید و اگر زمان بیشتری هم نیاز داشته باشید باید با مرکز تماس بگیرید و هزینه و اطلاعات مورد نیاز را دریافت کنید. موسسه پرستاری رازی با بهترین و با تجربه ترین پرستاران و تجهیزات تخصصی در خدمات شماست...

ویژگی های پرستار ساعتی در منزل

با توجه به اینکه پرستار ساعتی ، به نسبت بقیه پرستاران زمان کوتاه تری را جهت ارائه خدمات در اختیار دارد، لازم است تمام ویژگی هایی را که پرستاران باید داشته باشند را دارا باشد. 

مراقبت لازم است  که در ساعات ارائه خدمات کیفیت را مدنظر داشته باشد و با تمام وجود اقدامات لازم را انجام دهد.

در مورد خدمات مراقب سالمند در منزل شبانه روزی هم مطالعه بفرمایید.

مزایای حضور پرستار نیمه وقت در منزل

استفاده از خدمات پرستار نیمه وقت در منزل فواید بسیاری دارد. این افراد برای نگهداری از عزیزان شما استخدام می شوند و کمک می نمایند تا شما به امور شخصی و کاری خود با خیال راحت رسیدگی نمایید. از جمله فواید استخدام پرستاری نیمه وقت می توان به این موارد اشاره نمود:

  •  کاهش هزینه‌ ها

  •  کاهش ابتلا به بیماری‌های واگیر دار

  •  صرفه جویی در وقت

  • کمک به سایر اعضای خانواده در رسیدگی به کارهای منزل

  • کمک نمودن به افراد برای رسیدگی به کارهایشان

استخدام پرستار ساعتی

استخدام پرستار ساعتی

مراقبت و نگهداری از افراد سالمند، بیمار، کودک کار بسیار سختی است و از طرفی هم خانواده های زیادی به دلیل وضعیت اقتصادی شاغل هستند برای همین نمیتوانند به طور ساعتی از فرد خود مراقبت و نگهداری کنند. استخدام پرستار ساعتی  یکی کارهایی است که فرد میتواند با اعتماد کردن به یک شرکت پرستاری از  سالمند یا بیمار خود مراقبت کند. موسسه ی پرستاری رازی یک شرکت معتبر است که در هنگام استخدام پرستار از آن ها مدارک هویتی و مکانی میخواهد در صورت عدم این مدارک آن ها را به هیچ عنوان استخدام نمیکند. شما میتوانید برای استخدام پرستار ساعتی با شرکت رازی تماس بگیرد.

استخدام پرستار ساعتی بیمار

همان طور که گفتیم بسیاری از بیماری ها وجود دارند که فرد نیاز به مراقبت و نگهداری دارد از طرفی هم به دلیل گران بودن مراکز بهداشتی و درمانی  نمی توانند فرد بیمار را در بیمارستان ها بستری بکنند برای همین به دنبال استخدام پرستار بیمار در کرج برای فرد که مریضی دارد هستند. یکی از خدمات پرستاری شرکت رازی پرستار ساعتی برای افراد بیمار است. بیماری های که نیاز به مراقبت و نگهداری ویژه ای دارند شامل:

  • پرستار ساعتی پارکینسون
  • پرستار ساعتی بیمار آلزایمر
  • پرستار ساعتی بیمار سکته قلبی
  • پرستار بیمار  بعد از جراحی 
  • و....

استخدام پرستار ساعتی برای فرد سالمند در منزل

پرستار ساعتی از سالمند در منزل - مرکز پرستاری رازی 

افراد سالمند به مرور زمان قادر به انجام کارهای روزمره خود نمی باشند در نتیجه نیاز به پرستاری و مراقبت از آن ها بیشتر می شود. چنانچه فرد سالمند دارای بیماری خاصی باشد، پرستار داروها را به موقع به او یادآوری می کند و هم چنین تزریقات و دیگر خدمات را ارائه می دهد. حضور یک پرستار سالمند در کرج سبب می شود افراد خانواده احساس خوشایندی داشته باشند. هم چنین لازم است پرستار وقت شناس و منظم باشد و فرد سالمند را برای تفریح یا قدم زدن با اطلاع خانواده به پارک و دیگر مکان های عمومی ببرد.

پرستار ساعتی در منزل برای کودکان

پرستار ساعتی از کودک در منزل- مرکز پرستاری رازی 

افرادی که فرزندان کوچک دارند و خودشان شاغل هستند، در صورتی که بخواهند از فرزندانشان در منزل خودشان مراقبت شود، می توانند از خدمات پرستار کودک استفاده کنند. 

      پرستار کودک در منزل ساعتی با حضور خود می‌تواند کارهایی از قبیل تغذیه‌ی کودک، مراقبت و نگهداری از فرزند شما،‌ تعویض پوشاک و بازی کردن با کودکان و مراقبت بهداشتی و امنیتی سایر موارد مشابه را انجام دهد. اگر چنانچه فرزند شما به بیماری خاصی مبتلا باشد، پرستار تخصص نگهداری از اینگونه کودکان را داشته و آن را به درستی انجام خواهد داد.

زمانی که نگهدار کودک در منزل و همراه فرزند شما باشد ، شما میتوانید با خیالی آسوده به میهمانی یا خرید و یا حتی مسافرت بروید.

 استخدام پرستار ساعتی خانم در منزل

برخی از افرادی که تمایل به استخدام پرستار ساعتی دارند، ترجیح آنها بر پرستار خانم است. پرستار خانم جهت سالمند اغلب برای خانم های دارای مشکلات حرکتی، خانم های باردار و همین طور جهت نگهداری از کودکان اعزام می شوند.  مرکز پرستاری رازی پس از اینکه شرایط را مورد بررسی قرار داد، پرستار خانم را اعزام می نماید.

حقوق  پرستار ساعتی در منزل

 اگر برای بیمار یا سالمند خود نیاز به پرستار در منزل دارید ما بعنوان یک موسسه خدمات پرستاری متعهد و مجرب آماده ارائه خدمت به شما هموطنان عزیز و گرامی و اعزام نیرو جهت نگهداری از بیمار و یا سالمند در منزل شما می باشیم. پرستار بیمار در منزل از دیگر خدمات ما در موسسه رازی می باشد. باید بدانید حقوق ساعتی پرستار به عوامل متعددی مانند شرایط بیمار شما، میزان ساعات که نیاز به پرستار دارید، تجربه و دانش فرد پرستار بستگی دارد. اگر می خواهید از میزان دستمزد و حقوق پرستار نیمه وقت آگاه شوید با مشاوران ما در موسسه پرستاری رازی در کرج تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

مرکز رازی با کسب سابقه بسیار و درخشان در ارائه خدمات در امور پزشکی و پرستاری و همچنین با داشتن کادری مجرب و متخصص می تواند بهترین امکانات و خدمات را برای شما به ارمغان بیاورد. شما می توانید از طریق صفحه تماس با ما در ارتباط باشید و اقدام به درخواست پرستار مناسب خود را داشته باشید.



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید