X

پرستار شبانه روزی در منزل - کرج + استعلام قیمت پرستار تمام وقت

02632711000 تلفن تماس
قیمت پرستار شبانه روزی در منزل

مرکز پرستاری رازی با داشتن چندین سال سابقه درخشان و کادری مجرب و حرفه ای و دلسوز جهت ایجاد آرامش برای خانواده های محترم در زمینه پرستاری از کودکان، سالمندان و بیماران خدمات صادقانه داشته است. لازم به ذکر است که این مرکز خدمات پرستاری به صورت شبانه روزی نیز ارائه می دهد.

مرکز پرستاری پزشکی رازی
مرکز پرستاری پزشکی رازی

بسیاری از خانواده ها به دلیل مشغله های فکری، کار و یا تشکیل خانواده نمیتوانند از سالمند خود به طور 24 ساعته مراقبت و نگهداری کنند از طرفی هم به دلیل هزینه ی بالای خانه سالمندان نمیتوان پدر یا مادر سالخورده را در آنجا گذاشت به همین دلیل یکی از بهترین راهکار ها استخدام پرستار به صورت تمام وقت یا 24 ساعته است.

پرستار تمام وقت یا همان پرستار شبانه روزی در منزل کسی است که با تمام امور پرستاری و پزشکی برای رفع نیازهای افرادی بیمار آشنایی کامل دارد. انتخاب پرستار تمام وقت باید همسان با نیاز های اشخاص و خانواده ها باشد. به این صورت که اگر برای سالمند، کودک یا بیمار خود درخواست پرستار کرده اید از نظر سن، جنسیت، مهارت و تخصص، اخلاق و رفتار و تجربه باید مورد بررسی قرار بگیرد

نکته مهم برای استخدام پرستار تمام وقت اعتماد به موسسه برای ارائه خدمات به شماست و در مرحله بعدی اطمینان به شخص پرستار است چون سالمند بیشتر از اعضای خانواده با پرستار در ارتباط است  و همین حس اطمینان در بهبود فرد نقش بسزایی دارد. تمام پرسنل فعال در موسسه پرستاری رازی مهربان و صبور هستند و یک همدم برای سالمند شما هستند.

خدمات پرستار 24 ساعته

خدمات پرستار 24 ساعته

پرستار شبانه روزی در منزل به گونه ای است که باید 24 ساعته در کنار فرد حضور داشته باشد تا هر زمانی که بیمار و یا سالمند نیاز به کمک یا درخواستی داشت، پرستار اقدامات لازم را انجام دهد. استخدام پرستار شبانه روزی یا 24 ساعته خدماتی دارد که شامل:

همدم سالمند: همدم سالمند فردی است که برای نگهداری از سالمندانی که بیماری خاصی ندارند و فقط به دلایلی نمیتوانند به تنهایی کار های شخصی خود را انجام بدهند به منازل این عزیزان اعزام می شوند و مهم ترین هدف آن ها ایجاد محیطی شاد برای فرد سالخورده و کمک به آن ها برای رهایی از تنهایی و حالات افسردگی است.

شرایط تغذیه و غذایی: یکی از خدمات مهمی که پرستار باید آن را رعایت کند دادن وعده غذایی سالم به فرد است البته  کسانی که بیمار هستند باید شرایط تغذیه ای و رژیم غذایی آن ها رعایت شود.

ورزش:  تحرک و فعالیت های بدنی متناسب با سن سالمند باعث ایجاد نشاط و روحیه بیشتری در فرد سالمند و بیمار می گردد، خواب او تنظیم می شود و محرک خوبی برای اشتهای او می باشد و همچنین اگر بیمار به دلیل مریضی های مختلف نمیتواند ورزش کند پس پرستار باید فرد بیمار را  در تخت تکان بدهد تا زخم بستر برای فرد بیمار ایجاد نشود. پرستار شبانه روزی می تواند با یک برنامه ریزی مناسب سطح کیفی زندگی سالمند را رو به بهبود ببرد.

 6 مزیت های استخدام پرستار تمام وقت

:استخدام پرستار تمام وقت مزیت هایی دارد که شامل

  1. در هزینه صرفه جویی میشود
  2. محیط زندگی امن تر است
  3. پر کردن اوقات فراغت
  4. هم صحبتی با سالمند یا بیمار
  5. حمام بردن
  6. انجام دادن امور منزل

مرکز رازی با کسب سابقه بسیار و درخشان در ارائه خدمات در امور پزشکی و پرستاری و همچنین با داشتن کادری مجرب و متخصص می تواند بهترین امکانات و خدمات را برای شما به ارمغان بیاورد. شما میتوانید برای اطلاعات بیشتر با شرکت ما تماس بگیرید.

قیمت پرستار تمام وقت در منزل

قیمت پرستار تمام وقت در منزل

امروزه استفاده از خدمات پرستار تمام وقت در منزل نیاز بسیاری از خانواده های می باشد که به دلایل مختلف نمیتوانند از فرد بیمار یا پرستار خود مراقبت و نگهداری کنند. با استفاده از تجربه و دانش پرستار شبانه روزی و استفاده از مهارت های پزشکی می توان بیمار را در خانه با استانداردهای بیمارستان نگهداری کرد. در میزان هزینه ها،  پرستاری در منزل در مقایسه با بستری شدن در بیمارستان، بسیار مقرون به صرفه است. اما به این نکته توجه کنید که هنگام استخدام پرستار شبانه روزی  در منزل به دلیل اینکه پرستار باید بصورت شبانه روزی از بیمار نگهداری و با او زندگی کند، هزینه بیشتری نسبت به پرستار خصوصی بصورت ساعتی یا نیمه وقت دارد. همچنین می توانید از خدمات پرستار تمام وقت برای نگهداری کودکان نیز بهره مند شوید.

هزینه ی استخدام پرستار تمام وقت به دلایلی همچون بیماری مختلف، پرستار سالمند، پرستار کودک و... نمیتوان هزینه ی مشخصی برای آن تعیین کرد برای اطلاع از خدمات و  هزینه ی استخدام پرستار میتوانید با  مشاوران ما تماس بگیرد.

پرستار سالمند شبانه روزی

پرستار سالمند شبانه روزی

بسیاری از افراد به دلیل تشکیل خانواده نمیتوانند از سالمند خود مراقبت و نگهداری کنند برای همین به فکر استخدام پرستار سالمند در کرج به صورت شبانه روزی می افتند.  پرستار شبانه روزی و 24 ساعته برای نگهداری افرادی سالخورده در منزل افراد سکونت می کند و نگهداری ۲۴ ساعته از شخص را انجام می دهد. پرستاران ۲۴ ساعته برای نگهداری شبانه روزی از افرادی با توجه به نیازهای آن ها تعلیم دیده اند. وظیفه پرستار شبانه روزی کمک به افراد برای انجام کارهای روزانه ای  مانند خوابیدن، حمام کردن، غذا خوردن و انجام امور منزل و یا تعویض پوشک سالمند است که فرد سالخورده توانایی انجام آن را ندارد. در واقعا پرستار تمام وقت مانند یکی از اعضای خانواده مسئول نگهداری از فرد مورد نظر خواهد بود و دیگر اعضای خانواده با خیال راحت می توانند به امور خود رسیدگی نمایند. هزینه ی استخدام پرستار سالمند به صورت شبانه روزی بستگی به نوع بیماری سالمند و خدماتی که انجام می شود دارد برای همین نمیتوان قیمت ثابتی برای آن تعیین کرد. شما میتوانید برای استخدام پرستار سالمند به صورت شبانه روزی با شرکت مهر آوران رازی تماس بگیرید.

پرستار بیمار شبانه روزی

پرستار بیمار شبانه روزی

پرستار افراد بیمار فردی متخصص در زمینه پرستاری از بیمار است که به دلایل مختلف و به درخواست بیمار در منزل حضور پیدا کرده و از بیمار نگهداری می کند.

پرستار بیمار به صورت مداوم وضعیت سلامتی بیمار را ارزیابی می کند و در صورت لزوم مداخلات مناسب را انجام می دهد. پرستار بیمار در منزل فعالیت های خود را با توجه به توصیه پزشک انجام می دهد و موظف است هرگونه تغییر در وضعیت بیمار را به پزشک اطلاع دهد. پرستار بیمار در منزل علاوه بر ارائه خدمات پرستاری به خانواده، در بالا رفتن کیفیت زندگی از طریق کاهش استرس ناشی از نگهداری بیمار کمک می کند. برای استفاده از خدمات پرستار بیمار در کرج با موسسه رازی تماس بگیرید.

بیماری های که نیاز به مراقبت و نگهداری دارند شامل:

  • پرستار بیمار پارکینسون: این بیماری باعث لرزش شدید دست و پا میشود به طوری که فرد نمیتواند حتی کوچک ترین وسایل را در  دست خود بگیرد. شما میتوانید برای انجام کار های شخصی یا مراقبت از بیمار، پرستار بیمار پارکینسون به صورت شبانه روزی استخدام کنید تا به صورت تمام وقت از بیمار شما مراقبت و نگهداری کند.
  • پرستار بیمار آلزایمری: آلزایمر بیماری است که بیشتر در افراد سن بالا و سالمند اتفاق می افتد این بیماری باعث فراموشی حافظه ی کوتاه مدت میشود برای همین فرد بیمار حتی دیگر افراد نزدیک خانواده ی خود را نمیشناسد. شما میتوانید با تماس با شرکت مهر آوران رازی پرستار بیمار آلزایمری  به صورت 24 ساعته استخدام کنید.
  • پرستار بیمار سکته مغزی: سکته مغزی یکی از بیماری هایی است که ممکن است فرد بعد از سکته بخشی یا تمام بدن فلج شود و نیاز به مراقبت و نگهداری تمام وقت دارد برای همین شما میتوانید یک پرستار بیمار سکته ی مغزی به صورت شبانه روزی استخدام کنید.
  • پرستار بیمار زخم بستر: بسیاری از بیماری ها وجود دارند که فرد در طول روز نمیتواند تکان بخورد برای همین یک فرد باید علاوه بر مراقبت و نگهداری از آن، بتواند فرد بیمار را در طول روز چند بار تکان بدهد تا زخم بستر ایجاد نشود.


امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید