X

پرستار نوزاد در منزل

02632711000 تلفن تماس
پرستار نوزاد

مرکز رازی دارای سابقه و تجربه کافی در زمینه ارائه انواع خدمات پرستار نوزاد و پرستار کودک در منزل می باشد و به صورت تمام وقت به خانواده های گرامی پشتیبانی می دهد.

مرکز پرستاری پزشکی رازی
مرکز پرستاری پزشکی رازی

پرستار نوزاد

اعتماد کردن به هر فردی برای مراقبت و نگهداری از نوزاد کار بسیار سختی است از طرفی هم نوزاد به دلیل سن کم نمیتواند کار های شخصی خوردش را انجام بدهد و نیاز به مراقبت و نگهداری دارد. استخدام پرستار نوزاد هم یکی از پرچالش ترین کارها برای خانواده ها است اما بسیاری از شرکت های معتبر در هنگام استخدام نیروی پرستار از آن ها مدارک میخواهند و علاوه بر این آموزش های لازم برای مراقبت و نگهداری از نوزاد شما را به پرستار آموزش میدهند. یکی از خدمات شرکت مهرآوران رازی اعزام پرستار نوزاد به منزل شما است شما میتوانید برای اطلاعات بیشتر و استخدام پرستار نوزاد با شرکت ما تماس بگیرید.

هزینه ی پرستار نوزاد در منزل

در سبک زندگی امروزی ، به دلیل مشغله کاری عموما پدرمادرها نمی توانند به صورت تمام وقت در کنار نوزادان خود باشند. در نتیجه در چنین شرایطی ، حضور پرستار نوزاد در منزل کمک بسیاری به پدر و مادرها می کند. معمولا پرستاران نوزاد به صورت ساعتی یا روزانه کار انجام می دهند. موسسه ی پرستاری رازی دارای سابقه و تجربه کافی در زمینه ارائه انواع خدمات پرستار نوزاد و پرستار کودک در منزل در منزل می باشد و به صورت تمام وقت به خانواده های گرامی پشتیبانی می دهد. هزینه ی استخدام پرستار نوزاد در منزل به عوامل زیادی از جمله خدمات پرستار، وظایف آن و.... بستگی دارد برای اطالاعات بیشتر و تعیین قیمت دقیق میتوانید تماس بگیرید.

هزینه ی پرستار نوزاد در منزل

مهم ترین وظایف پرستار نوزاد

  • تغذیه و مراقبت در هنگام شیر خوردن
  • تعویض لباس
  • حمام کردن و شستشو
  • بازی و محبت کردن به نوزاد
  • توانایی آرام کردن گریه نوزاد
  • عوض کردن پوشک
  • مهارت های نگهداری و مراقبت از نوزاد بیمار

نکات مهم پیش از استخدام پرستار نوزاد

قبل از استخدام پرستار نوزاد شما باید نکاتی را رعایت کنید تا بتوانید بهترین  پرستار را استخدام کنید. این نکات شامل:

  1. اگر پرستار نوزاد به صورت شخصی استخدام میکنید از آن ها مدارک هویتی و ملکی بگیرید.
  2. پرستاری که استخدام میکنید تجربه ی بالایی داشته باشد
  3. تمام وظایفی که در قرار ذکر میشود را رعایت کند.
  4. استخدام پرستار نوزاد از یک شرکت معتبر

استخدام پرستار نوزاد به صورت ساعتی

همان طور که در ابتدا گفتیم بسیاری از خانواده ها شاغل هستند و نمیتوانند از نوزاد خود مراقبت کنند برای همین خانواده ها پرستار نوزاد به صورت ساعتی استخدام میکنند. پرستار نوزاد در ساعت های مشخص به منزل شما می آید و از نوزاد شما مراقبت و نگهداری میکند. یکی از مزیت های  استخدام پرستار نوزاد این است که شما میتوانید به کارهای خود برسید. هزینه ی این پرستار به عوامل زیادی بستگی دارد برای همین نمیتوان قیمت دقیقی برای آن تعیین کرد برای اطلاعات بیشتر با شرکت ما تماس بگیرید.

خدمات پرستار نوزاد در منزل

استخدام پرستار نوزاد در منزل خدماتی دارد که شامل:

  • دادن تغذیه ی نوزاد
  • وزن نوزاد را چک کند
  • اگر مشکل بیماری دارد دارو ها را به موقع بدهد
  • و..

ویژگی های شخصیتی پرستار نوزاد 

ویژگی های شخصیتی پرستار نوزاد - مرکز رازی

اولین و مهم ترین ویژگی پرستار اینست که از یک موسسه معتبر و با سابقه انتخاب شود. موارد دیگری که لازم است بررسی گردد عبارتند از 

  • سلیقه

  •  شخصیت

  • مهارت

  • شرایط روحی و خانوادگی

  •  تایید اخلاقی

مهارت های پرستار نوزاد 

  1. علاقه به پیشرفت فردی و اجتماعی

  2. ارتباط نزدیک همراه با اعتماد به والدین و نوزاد

  3. خلاقیت در برنامه ریزی

  4. مسئولیت و تعهد در کار

  5. سرعت عمل در شرایط بحرانی

  6. بررسی بهداشتی اسباب بازی ها

  7. صبور بودن و شوخ طبع و پر انرژِی

  8. حفظ آرامش در شرایط حساس

 

 سخن پایانی

مرکز رازی با کسب سابقه بسیار و درخشان در ارائه خدمات در امور پزشکی و پرستاری و هم چنین با داشتن کادری مجرب و متخصص می تواند بهترین امکانات و خدمات را برای شما به ارمغان بیاورد. شما می توانید باصفحه تماس با ما در ارتباط باشید و اقدام به درخواست پرستار مناسب خود را داشته باشید.

نکته اساسی اعتماد و اطمینان در وهله اول به مرکز پرستاری است که برای ارائه خدمات به شماست و در مرحله بعدی اطمینان به شخص پرستاراست چرا که ممکن است پرستارزمان زیادی را با بیمار در منزل بگذراند و همین حس اطمینان در بهبود فرد نقش بسزایی دارد.



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید