X

فیزیوتراپی در منزل کرج با قیمت مناسب

02632711000 تلفن تماس
فیزیوتراپی در منزل

فیزیوتراپی در منزل این امکان را برای افراد فراهم می‌کند تا در محیط آرام و راحت منزل خود جلسات درمانی خود را گذرانده و بتوانند پس از درمان به استراحت و برنامه زندگی خود بپردازند.

مرکز پرستاری پزشکی رازی
مرکز پرستاری پزشکی رازی

فیزیوتراپی یکی از روش‌های درمانی برای افرادی است که با آسیب‌های جدی و درد‌های شدید دست و پنجه نرم می‌کنند. به همین دلیل ما در مجموعه مهرآوران رازی این شرایط را فراهم نموده‌ایم تا افراد بتوانند از خدمات فیزیوتراپی در منزل در کرج در هر منطقه‌ای از این شهر که هستند بهره‌مند شوند. ما در این مطلب قصد داریم شما را با انواع خدمات فیزیوتراپی در منزل، مزایا فیزیوتراپی در منزل، انواع روش‌های فیزیوتراپی و مناطق تحت پوشش کرج آشنا کنیم.

انواع خدمات فیزیوتراپی در منزل در کرج

فیزیوتراپی در خانه

فیزیوتراپی نواحی مختلفی از بدن را شامل می‌شود که در ادامه به معرفی هر یک از این موارد می‌پردازیم.

فیزیوتراپی گردن در منزل

یکی از مشکلاتی که امروزه با استفاده بیش از حد گوشی و لپ‌تاپ برای افراد رخ می‌دهد، آسیب به مهره‌های گردن است. در صورت آسیب و بروز درد و ناراحتی در ناحیه گردن، فرد به فیزیوتراپی نیازمند است تا آسیب وارده را تا حدودی جبران و از آسیب‌های جدی پیشگیری کند.

فیزیوتراپی آرنج در منزل

آرنج محل اتصال 3 استخوان دست یعنی استخوان فوقانی بازو، زند زیرین و زند زبرین است که در صورت بروز شکستگی، دررفتگی و یا کشیدگی رباط یا تاندون در این ناحیه، می‌تواند حرکات دست را محدود کند. اگر دچار هرگونه آسیب و دردی در ناحیه آرنج شدید، می‌توانید از فیزیوتراپی آرنج در منزل برای رفع مشکلات ایجاد شده بهره‌مند شوید.

فیزیوتراپی کتف در منزل

استخوان کتف به دو استخوان بازو و ترقوه متصل بوده و می‌تواند دچار در رفتگی، شکستگی یا آرتروز شود. برای رفع هر یک از این مشکلات باید از فیزیوتراپی کمک گرفت تا درد آن به حداقل رسیده و روند بهبود آن تسریع شود.

فیزیوتراپی دست در منزل

فیزیوتراپی دست شامل تمریناتی می‌شود که عضلات دست را تقویت کرده و دامنه حرکتی دست‌ها را افزایش دهند. در صورتی که دست‌ها دچار شکستگی، پارگی تاندون، ترک استخوان، در رفتگی، از دست دادن قدرت حرکت و … شوند، برای بهبود شرایط آن‌ها به فیزیوتراپی نیاز است.

فیزیوتراپی فک در منزل

فیزیوتراپی فک در واقع با هدف کاهش انقباضات فک، رفع اختلالات گیجگاهی فکی و رفع بافت اسکار در ناحیه فک انجام می‌شود.

فیزیوتراپی صورت در منزل

گاهی به دلیل سکته و یا فلج شدن، ماهیچه‌های صورت عملکرد خود را از دست می‌دهند. برای سرعت بخشیدن به روند بهبود عملکرد ماهیچه‌ها می‌توان از فیزیوتراپی استفاده کرد.

فیزیوتراپی پا در منزل

بیماری‌هایی مانند ام‌اس، آرتروز، روماتیسم، پارکینسون و … که بر اعصاب و عضلات پا تاثیرگذارند، می‌توانند باعث بروز مشکل در حرکات پا و راه رفتن شوند. بهترین روش ممکن برای جلوگیری از ایجاد مشکلات حاد و بهبود تحرک پا‌ها فیزیوتراپی و ورزش است که برای راحتی خود می‌توانید فیزیوتراپی را در منزل انجام دهید.

فیزیوتراپی کمر در منزل

بروز آسیب‌های جدی در کمر مانند بیرون زدگی دیسک کمر، انحراف ستون فقرات، آسیب به نخاع و … فرد را به فیزیوتراپی نیازمند می‌کند. در این حالت بهتر است فیزیوتراپی کمر خود را در منزل انجام دهید تا درد بیشتری را به وابسته جابجایی متحمل نشوید.

فیزیوتراپی لگن در منزل

عضلات کف لگن می‌توانند دچار ضعف و یا سفتی بیش از حد عضلات شوند که در نهایت به ایجاد مشکل در دفع مدفوع و ادرار منجر می‌شوند. در زنان باردار نیز به دلیل فشار جنین بر عضلات لگن، این مشکلات رخ می‌دهند. برای تقویت و رفع این مشکل می‌توان از فیزیوتراپی و تمرینات ورزشی استفاده نمود.

فیزیوتراپی زانو در منزل

زانوها بر اثر عوامل مختلفی مانند افزایش سن، پوکی استخوان، تصادف و یا تمرینات ورزشی سنگین دچار آسیب‌های مختلفی از جمله پارگی رباط و مینیسک زانو، شکستگی، آرتروز و … شوند. فیزیوتراپی بهترین روش برای درمان و بهبود شرایط زانوها محسوب می‌شود که شما با انجام فیزیوتراپی در منزل و عدم حضور در مراکز درمانی می‌توانید دردها و ناراحتی‌های زانو خود را کاهش دهید.

فیزیوتراپی در منزل چه مزایایی دارد؟

  • جلوگیری از اتلاف وقت در مراکز درمانی و در ترافیک مسیر رفت و آمد
  • احساس امنیت و آرامش در منزل و انجام دادن تمرینات در محیطی آرام
  • بهترین انتخاب برای فیزیوتراپی افراد کم‌توان و ناتوان
  • کاهش احتمال بروز بیماری‌های مختلف عفونی در فرد به دلیل عدم حضور در مراکز درمانی
  • حضور افراد و اعضا خانواده در کنار بیمار

انواع روش‌های فیزیوتراپی در منزل

خدمات-فیزیوتراپی

به طور کلی فیزیوتراپی به 4 روش مختلف انجام می‌شود که فیزیوتراپی در منزل نیز شامل تمام این روش‌ها می‌شود. در ادامه روش‌ها به صورت مختصر توضیح داده می‌شوند.

روش لیزر پرتوان در فیزیوتراپی

از لیزر پرتوان در فیزیوتراپی برای ترمیم بافت‌هایی که دچار آسیب‌های عمیق شدند مانند آسیب‌های مفصلی، رباط، تاندون، غضروف و … استفاده می‌شود. این روش اثربخشی بالایی دارد و به تعداد جلسات درمانی کمتری نیازمند است.

روش تحریک الکتریکی در فیزیوتراپی

در این روش از جریان الکتریکی برای از بین بردن درد و اسپاسم عضلانی و ترمیم فیبرهای عضلانی برای پیشگیری از تحلیل عضلات استفاده می‌شود.

روش طب سوزنی در فیزیوتراپی

به طب سوزنی الکتریکی در فیزیوتراپی الکترواکوپانچر نیز گفته می‌شود که برای درمان مشکلاتی مانند فلج عضله، اسپاسم عضلانی، دردهای مزمن، آسیب‌های ورزشی، آرتروز، گردش خون ضعیف و … مورد استفاده قرار می‌گیرد.

روش اولتراسوند در فیزیوتراپی

در این روش یک قسمت کوچک از بدن انتخاب شده و به مدت 5 تا 10 دقیقه در معرض امواج اولتراسوند قرار می‌گیرد. از این روش برای رفع اسکار جراحی، کاهش التهاب، سرعت بخشیدن به سوخت و ساز بدن، افزایش میزان جذب دارو از طریق پوست و … استفاده می‌شود.

مناطق تحت پوشش فیزیوتراپی در منزل در کرج

شما می‌توانید از خدمات فیزیوتراپی در منزل در کرج مرکز مهرآوران رازی در تمامی مناطقی که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌شود بهره‌مند شوید:

  • مهرشهر
  • عظیمیه
  • گوهردشت
  • چهارراه طالقانی
  • جهانشهر
  • هفت تیر

مواردی که نیاز به فیزیوتراپی در منزل دارند:

خدمات-فیزیوتراپی-در-منزل

  • مشکلات ارتوپدی مانند شکستگی
  • ضعف جسمانی شدید
  • مشکلات تنفسی
  • نیاز به فیزیوتراپی قبل یا بعد از زایمان
  • در صورتی که فرد دچار سکته مغزی و فلج شدن بدن شده باشند
  • تقویت عضلات قبل و بعد از جراحی
  • عوارض شیمی درمانی و سرطان
  • عدم تعادل و ضعف حرکتی
  • گردن درد و کمردرد شدید

چرا مجموعه مهرآوران رازی را برای انجام فیزیوتراپی در منزل در کرج انتخاب کنید؟

مجموعه مهرآوران رازی با داشتن چندین سال تجربه و سابقه درخشان در زمینه خدمات پزشکی و پرستاری و داشتن کادر درمانی متخصص و مجرب، بهترین خدمات را با مناسب‌ترین قیمت به شما همشهریان عزیز ارائه می‌دهد. فیزیوتراپی در منزل در کرج نیز یکی از خدماتی است که در این مجموعه ارائه می‌شود. شما می‌توانید در هر نقطه از شهر کرج که قرار دارید، برای اطلاع از شرایط و هزینه فیزیوتراپی در منزل این مجموعه با شماره‌های موجود در سایت موسسه مهرآوران رازی تماس بگیرید.

سخن پایانی

همانطور که گفتیم فیزیوتراپی برای درمان آسیب‌ها و بیماری‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. به همین دلیل انجام فیزیوتراپی در منزل می‌تواند مشکلات رفت و آمد و اتلاف وقت را در افرادی که به فیزیوتراپی نیاز دارند رفع کند. مجموعه مهرآوران رازی برای همشهریان کرجی این امکان را فراهم کرده است تا بتوانند از فیزیوتراپی در منزل در کرج با خاطری آسوده و بدون هرگونه مشکل در مراجعه به مراکز درمانی بهره‌مند شوند.



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید