X

ویزیت پزشک عمومی، متخصص و فوق تخصص در منزل شهر کرج

02632711000 تلفن تماس
ویزیت پزشک در منزل

خدمات ویزیت پزشک در منزل و اعزام پزشک عمومی ، متخصص و فوق تخصص به منازل همراه با تجهیزات و دارو های ضروری و پرستاران با تجربه

مرکز پرستاری پزشکی رازی
مرکز پرستاری پزشکی رازی

وقتی فردی بیمار میشود دیگر توانایی و تمایل خروج از منزل برای هیچ کاری حتی رفتن به بیمارستان یا مطب پزشک را ندارد.خدمات ویزیت پزشک در منزل در شهر کرج مشکل رفت و آمد و خروج از خانه را هم برای بیمار و هم برای اطرافیان بیمار حل میکند.

دسترسی شبانه روزی به خدمات پزشکی - پرستاری بی شک یکی از نیازهای مبرم هر خانواده است. عدم دسترسی به مطب پزشکان در ساعات روز و شب و ایام تعطیل، معضلات ترافیک شهری و یا عدم امکان جابجایی بیماران سالمند، نیاز به استفاده از خدمات شبانه روزی و قابل دسترس را دو چندان می نماید. در گذشته خدماتی تحت عنوان ویزیت پزشک دور از ذهن بود اما امروزه مرکز درمانی رازی و سایر مراکز با خدمات پرستاری در منزل یا اعزام تیم پزشکی به منزل این خدمات را نیز ارائه میدهند تا بیماران با راحتی کامل در منزل خود تحت درمانم و مراقبت قرار گیرند.

خدمات ویزیت پزشک در منزل

مجموعه ما دارای انواع پزشک عمومی، متخصص و فوق تخصص است که دارای دانش و تجربه بالایی هستند و در صورت نیاز همراه با پرستاران مجرب به منازل اعزام می شوند.  

پزشک مواردی مثل سطح هوشیاری، علائم حیاتی شامل فشار خون، نبض، درجه حرارت و تنفس را بررسی میکند و نسبت به شرایط بیمار در صورت نیاز خدمات نوار قلب در منزل ، آزمایش در منزل یا تزریقات در منزل را نیز تجویز میکند که این خدمات را نیز مجموعه ما با بالاترین کیفیت ارائه میدهد. از جمله خدمات ویزیت پزشک در منزل کرج شامل:

ویزیت پزشک عمومی در منزل در کرج

زمانی که به هر دلیلی بیمار میشوید، اولین قدم، مراجعه به پزشک عمومی است زیرا که پزشک عمومی میتواند وضعیت کلی فرد را مورد بررسی قرار بدهد تا بتواند انواع بیماری‌ها را تشخیص دهد. 

از دیگر کارهای پزشک عمومی در منزل، انجام آزمایشاتی مانند آزمایش قند خون، آزمایش فشار خون، آزمایش خون و چکاپ‌های دوره‌ای در منزل کرج می‌باشد. علاوه بر آن پزشک عمومی، سلامت عمومی فرد را بررسی می کند تا در صورت سرماخوردگی داروهای لازم را برای او تجویز کند.

ویزیت پزشک متخصص در منزل در کرج

ویزیت پزشک متخصص در منزل شامل متخصص قلب و عروق، متخصص داخلی، متخصص اورولوژی، متخصص اطفال، متخصص زنان و.. می‌باشد که از طریق مرکز پرستاری چترفیره‌ای اعزام میشود. پزشکان متخصص از طریق بررسی دقیق وضعیت بیمار را انجام می‌دهد و بر اساس وضعیت بیمار آزمایشاتی را  تجویز می‌کند و یک روند درمانی را برای فرد بیمار در نظر می‌گیرد. 

ویزیت پزشک متخصص ارتوپدی در منزل در کرج

بیماری که دچار شکستگی شده است. یا نمی تواند حرکت کند یا از آرتروز، درد مفاصل، و گرفتگی عضلات رنج می برد. این افراد مسلما برای رفت و آمد به بیمارستان و مراکز درمانی دچار مشکل هستند. مراقب ارتوپدی یا پزشک متخصص شکستگی می تواند در منزل به روند بهبود شخص کمک کند.

ویزیت پزشک متخصص قلب و عروق در منزل در کرج

عموم بیماران قلبی باید تحت نظر پزشک باشند. این افراد پس از بستری شدن در بیمارستان پس از مدتی به منزل منتقل می شوند. در صورت رعایت نکردن  منظم مصرف داروها و همچنین نظارت بر عملکرد قلب بیمار ممکن است. خطراتی را به دنبال داشته باشد. پیشنهاد می شود .بیماران قلبی در منزل با نظارت مستقیم پزشک روند درمان را طی کرده تا به شرایط عادی برسند.

ویزیت پزشک متخصص بیماران دیابتی در منزل در کرج

فرد مبتلا به بیماری دیابت نیاز به مراقبت دارد. زیرا باید قند خون و فشار خون نظارت شود. و حتما به صورت دوره ایی و چند ماه یکبار از پزشک متخصص مشاوره بگیرد. مراقب دیابتی یا پزشک در منزل خیلی خوب می تواند از طریق مشاوره و داروها، رژِیم غذایی خوبی را برای بیماران  پیشنهاد بدهند.

دیگر خدمات درمانی ویزیت پزشک در منزل کرج

  1. سرم تراپی در منزل کرج 
  2. فیزیوتراپی در منزل کرج
  3. خدمات بخیه در منزل کرج
  4. پانسمان زخم در منزل کرج 
  5. تزریقات در منزل کرج

مناطق کرج برای اعزام پزشک در منزل 

  • ویزیت پزشک در مهرشهر کرج
  • ویزیت پزشک در گوهردشت کرج 
  • ویزیت پزشک در فردیس کرج 
  • ویزیت پزشک در جهانشهر کرج

هزینه ویزیت پزشک در منزل کرج

اگر شما و یا فردی از خانوادتان مریض شود و یا مشکل جدی تری برایش پیش بیاید شما دو راه دارید : یا میتوانید به بیمارستان مراجعه کنید یا درخواست خدمات ویزیت پزشک در منزل را بدهید.

اگر قصد بردن بیمار به بیمارستان را داشته باشید مشکلات هزینه و هدر رفتن وقت خود را نیز دارید اما اگر درخواست اعزام پزشک در منزل را بدهید در وقت و هزینه خود صرفه جویی کرده اید و از هر لحاظ برای بیمار و خانواده بیمار بهتر است.برای دریافت بهترین خدمات پزشک در منزل با ما تماس بگیرید تا در کمترین زمان درمان شوید.

ویزیت پزشک در منزل کرج توسط موسسه پرستاری رازی 

اعزام-پزشک-به منزل

امروزه خانواده ها و افراد ترجیح میدهند به جای خروج از خانه ، رفتن درون شلوغی و ترافیک و سر و صدا و انتظار کشیدن در صف بیمارستان یا مطب با حال و روز ناخوش ، از خدمات ویزیت پزشک در منزل برای درمان استفاده کنند.

حضور پزشک در منزل برای بیمار مزیت های زیادی به همراه دارد. پزشک با حضور در منزل بیمار با تشخیص و آغاز روند درمانی به سلامت بیمار کمک می کند. در صورت نیاز پزشک به کمک تیم مراقبتی و پرستاری و توانبخشی به درمان و بهبودی کامل بیمار کمک می کند.

ویزیت مداوم و منظم پزشک در منزل احتمال بستری شدن بیمار در بیمارستان را به شکل قابل توجهی کاهش می دهد. همچنین در صورت نیاز پزشک بیمار را به سطوح بالاتر و به پزشکان فوق تخصصی ارجاع می دهد.

خدمات پزشک در منزل از جمله خدماتی است که مجموعه رازی در سالهای اخیر برای بالابردن کیفیت زندگی بیماران و خانواده آنها با بالاترین کیفیت ارائه می دهد.

همچنین حضور پزشک در منزل برای بررسی روند درمان بیماری، و اثر بخشی داروهای تجویز شده و همچنین شناسایی عوارض زودهنگام عوارض دارویی به بیمار و خانواده کمک بسیاری خواهد کرد.

ویزیت-پزشک-در-منزل

15تا از مزایای استفاده از خدمات ویزیت پزشک در منزل

  1. غربالگری وتشخیص زود هنگام بیماری ها

  2. کم کردن عوارض جانبی دارو درمانی

  3. بهینه سازی مهارت شناختی وعاطفی

  4. بهینه سازی استقلال عملکردی

  5. خدمات سالمندان و مراقبت از آنها در منزل

  6. کاهش بستری شدن وزمان بستری

  7. کاهش پذیرش در خانه سالمندان

  8. کاهش هزینه سلامت ومراقبت

  9. کاهش مرگ ومیر

  10. تعیین زمان ویزیت در منزل

  11. امکان ویزیت توسط متخصص طب سالمندی ودریافت خدمات توسط پرسنل ماهر در زمینه سالمندان.

  12. تشکیل پرونده جامع سلامت.

  13. امکان دریافت مشاوره پزشکی و بهداشتی در هفت روز هفته و بصورت شبانه روزی(حتی در ایام تعطیل).

  14. ویزیت ومعاینه دقیق وکامل بیمار به دور از ازدحام؛ در نظر گرفتن تمام جنبه های زندگی بیمارتوسط بهترین کادر درمانی، که به رضایت واحساس امنیت بیمار منجر می شود.

  15. دریافت تمام خدمات پزشکی مورد نیاز بیمار وحذف صف های طولانی انتظار.

پزشک-در-منزل

اطلاعات لازم برای اعزام ویزیت پزشک در منزل کرج 

شما عزیزان میتوانید در هر ساعت از شبانه روز حتی ایام تعطیل برای درخواست انواع خدمات پرستاری و مراقبتی در منزل مثل ویزیت پزشک در منزل ، سوند ادرار در منزل ، سوند معده در منزل و همچنین کار درمانی و ماساژ درمانی در منزل فقط با ما تماس بگیرید.

وقتی با ما تماس میگیرد باید یک سری اطلاعات را در اختیار مشاوران ما قرار دهید تا در کمترین زمان خدمات مورد نیاز شما را اعزام کنند که این اطلاعات عبارتند از :

  1. نام و سن و وضعیت کنونی بیمار

  2. سابقه هرگونه بیماری

  3. چه داروهایی استفاده می کند.

  4. چه علائمی دارد؟ (ضعف،درد،تب، سردرد،لرز،بی اشتهایی،عفونت)

  5. در کدام قسمت بدن درد احساس می کند.

  6. آدرس منزل بیمار

در زمان حضور پزشک در منزل باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

  • از قبل درمورد وضعیت پزشکی بیمار به پزشک توضیح دهیم.

  • در زمان حضور پزشک در منزل باید یکی از همراهان بیمار در کنار پزشک حضور داشته باشد تا به سوالات پزشک پاسخ دهد.

  • تمامی نسخه های قبلی بیمار را به همراه داشته باشید تا درصورت نیاز به دکتر نشان دهید.

  • اطلاعات و توصیه های پزشکان قبلی و یا یا متخصصین بیمار را به صورت کتبی به همراه داشته باشید.

  • برای انجام معاینات توسط پزشک به تن بیمار لباس های راحت و گشاد بپوشانید.

  • دستورات پزشک را با جزئیات یادادشت کنید و در صورت امکان نسخه ی تجویز شده را در زمان حضور پزشک در اولین فرصت تهیه کنید.

  • زمان ملاقات بعدی را برای بیمار توسط پزشک مشخص کنید.


  • آیا پزشکان در منزل میتوانند نسخه تجویز کنند؟

    پزشکانی که به منزل شما اعزام میشوند در صورت نیاز میتوانند نسخه تجویز کنند تا شما دارو های مورد نظر را در داروخانه خریداری کنید.

  • آیا امکان حضور پزشک متخصص در منزل کرج وجود دارد؟

     یکی از خدمات مجموعه پرستاری مهرآوران رازی اعزام پزشک متخصص در منزل کرج است و شما میتوانید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

  • کدام مناطق کرج شامل اعزام پزشک در منزل است؟

    مرکز پرستاری مهرآوران رازی تمامی مناطق کرج از جمله ویزیت پزشک در گوهردشت کرج، ویزیت پزشک در مهرشهر کرج، ویزیت پزشک در فردیس کرج و.... را شامل میشود.


امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید