X

همدم سالمند سالم در منزل کرج - هزینه استخدام همدم سالمند در منزل

02632711000 تلفن تماس
همدم سالمند در منزل کرج

بسیاری از سالمندان در طول روز علاقه دارند با یک نفر صحبت بکنند و در صورت مشکل با او در میان بگذارند اما به دلیل این که بسیاری از اعضای خانواده به دلیل شاغل بودن نمیتوانند از سالمند آقا یا خانم مراقبت و نگهداری کنند برای همین یک همدم سالمند استخدام میکنند. اعزام همدم سالمند مزیت هایی دارد که در ادامه بیشتر با آن ها اشنا میشویم.

مرکز رازی مفتخر است با گردهم آوری کادر با تجربه و حرفه ای خدمات همدم سالمند را با بالاترین کیفیت ارائه دهد. اگر نیاز به همدم سالمند در منزل دارید با ما تماس بگیرید.

مرکز پرستاری پزشکی رازی
مرکز پرستاری پزشکی رازی

زمانی که افراد وارد دوران سالمندی می شوند، علاوه بر برخی از ضعف های جسمانی ، به انزوا دچار و از لحاظ روحی دارای مشکلاتی می شوند. در این سنین بیشتر از هرچیز ، تنها نبودن برای سالمند ضروری است. بسیاری از سالمندان هستند که استقلال دارند و تمام کارها را خودشان انجام می دهند اما با این حال نیاز دارند که با فردی درد دل کنند، از خاطرات خود با او صحبت کنند.  تنها گذاشتن سالمند می تواند خطراتی از جمله بد شدن حال پدر یا مادر سالخورده، آتش گرفتن خانه و... دارد از طرفی هم به دلیل گران بودن خانه ی سالمندان بسیار از افراد نمیتوانند فرد سالخورده ی خود را در آنجا بگذارند برای همین استخدام یک همدم سالمند خانم یا آقا یکی از کارهایی است که می توانید برای عزیزانتان انجام دهید. یکی وظایف همدم سالمند انجام دادن کارهای شخصی سالمند است. در ادامه بیشتر با وظایف همدم سالمند آشنا می شویم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

شرکت مهر آوران رازی یکی از موسسه های پرستاری در کرج است که علاوه بر پرستار سالمند همدم سالمند برای خانم یا آقا را دارد که شما میتوانید برای استخدام پرستار از سالمند با شرکت ما تماس بگیرد.

دو روش برای استخدام همدم سالمند وجود دارد که شامل:

  • استخدام همدم سالمند از یک  شرکت معتبر
  • استخدام همدم سالمند شخصی

 پیشنهاد ما به شما  اعزام همدم سالمند از یک شرکت معتبر است زیرا اگر در صورت مشکل میتوانید با شرکت پرستاری تماس بگیرد. شرکت مهرآوران رازی از شرکت های پرستاری است که شما میتوانید برای استخدام پرستار با مشاوران آن صحبت کنید. برای اطلاعات بیشتر میتوانید تماس بگیرید.

فرزندان به دلیل دغدغه زیاد، قصد استخدام پرستار سالمند درکرج را برای آنها دارند اما سالمندان نیاز به یک همدم دارند تا پرستار. شما می توانید همدم سالمند را برای افراد سالم و بیمار درخواست نمایید. همدم متعهد و مجرب با توجه به شرایط سالمند به شما معرفی خواهد شد.

همدم سالمند در منزل کرج  

همدم سالمند در منزل - مرکز رازی

همدم سالمند در منزل به کسی گفته میشود که به طور تمام وقت یا پاره وقت در کنار سالمند و در منزل وی باشد و تمام کارهای روزمره را برای سالمند انجام دهد تا سالمند بتواند از شرایط نسبی خوبی برخوردار باشد. پرستار باید ارتباط خوبی با سالمند ایجاد کند تا در صورت مشکلی فرد سالمند به او بگوید. خدمات پرستاری در کرج، موسسه رازی مفتخر است با گردهم آوری کادر با تجربه و حرفه ای خدمات همدم سالمند را با بالاترین کیفیت ارائه دهد.

تنها کافی است با مرکز ارتباط گرفته و از خدمات حضوری و غیر حضوری اطلاعات بیشتر کسب نمایید.

با وظایف پرستار سالمند آشنا شوید.

 وظایف همدم سالمند در منزل

وظایف همدم سالمند-مرکز رازی

  • مراقبت ونگهداری از سالمند در تمام ساعات شبانه روزی

  • غذا دادن به سالمند

  • دادن وعده های پر انرژی به سالمند

  • انجام کارهای روزمره سالمند مثل دستشویی بردن سالمند ، استحمام سالمند ، رسیدگی به امور نظافتی بدن سالمند.

  • انجام دادن بازیهای فکری با سالمند و انجام کارهای آموزشی و تفریحی با سالمند در منزل.

  • در اوقاتی که سالمند روند روحی مناسبی ندارد و احساس کسلی می کند، همدم سالمند در منزل باید برنامه ریزی کند و سالمند را به بیرون از منزل ببرد تا با پیاده روی در پارک حال و هوای سالمند خوب شود.

  • ایجاد رابطه خوب و صمیمی با سالمند و خانواده سالمند که موجب میشود در روند حال عمومی سالمند موثر بوده و احساس خوبی را در سالمند ایجاد کند.

  • در صورت بیماری از آن مراقبت کند

  • مصرف به موقع دارو

  • ورزش کردن با سالمند 

  • در صورت وجود بیماری زخم بستر باید همدم سالمند چند بار در روز سالمند را جابجا کند.

  • انجام دادن نظافت منزل

همدم سالمند خانم

تنهایی سالمندان باعث بروز مشکلات افسردگی، استرس و ... میشود پس بهتر است یک همدم سالمند برای آن ها استخدام کنید همان طور که در بالا به آن اشاره کردیم یکی از وظایف پرستار ارتباط برقرار کردن با سالمند است. بسیاری از افراد به دلیل عقاید مذهبی برای سالمند خانم خود همدم سالمند استخدام میکنند. البته بسیاری از خانم ها نمیتوانند خیلی از مشکلات خود را به همدم آقا بگویند برای همین افراد این خانواده ترجیح میدهند که پرستار خانم جهت سالمند استخدام کنند. همدم سالمند خانم یکی از خدمات شرکت مهر آوران رازی است که شما میتوانید برای اطلاعات بیشتر با مشاوران ما تماس بگیرید. 

مزایای استخدام همدم سالمند

علاوه بر وظایفی که ما در بالا به آن اشاره کردیم اعزام همدم سالمند مزیت هایی دارد که شامل:

  • بسیاری از سالمندان آقا یا خانم در خانه ی خود راحت تر هستند و دوست ندارند در خانه ی سالمندان از آنها مراقبت و نگهداری شود.
  • هم صحبتی با پرستار سالمند باعث میشود احساس تنهایی نکنند.
  • همدم سالمند نیاز های سالمند را برطرف میکند.
  • کاهش ایجاد افسردگی و استرس و...
  • در صورت بیماری های مختلف از آنها مراقبت می شود
  • هزینه ی کمتر نسبت به خانه ی سالمندان
  • معاشرت و هم صحبتی با سالمند

 هزینه استخدام همدم خانم یا آقا برای سالمند 

با توجه به افزایش نرخ خدمات پرستاری و مراقبت در منزل در سال ۱۴۰۰ جداول تعرفه ها در بخش قبل بروزرسانی شده اند. جهت کسب اطلاعات شما می توانید با صفحه تماس با ما در ارتباط باشید و اقدام به درخواست همدم مناسب برای سالمند خود را داشته باشید.

مراقب سالمند در منزل

مراقب سالمند در منزل به صورت شبانه روزی و نیمه وقت انجام می شود. مراقب سالمند هم مانند پرستار بیمار وظایف مربوط به نگهداری و مراقبت از شخص سالمند را بر عهده دارد. هزینه مراقب سالمند با توجه به نوع بیماری شخص و نیازهای وی و میزان ساعت استفاده از خدمات تعیین می شود.

عوارض تنهایی در سالمندان

  1. در اثر نداشتن ارتباط اجتماعی قوی سالمند دچار افسردگی می شود.

  2. وقتیکه سالمند در تنهای به سر میبرد باعث میشود که به سیستم ایمنی سالمند ضربه وارد شود و از لحاظ سلامتی در معرض خطر باشد.

  3. وقتی سالمند تنهاست باعث میشود که وی به سیگار کشیدن روی بیاورد و دچار اضافه وزن شود که میتواند به سلامتی وی ضربه وارد کند.

  4. با تنهایی سالمند خطر ابتلای وی به آلزایمر به شدت افزایش پیدا میکند.



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
  • مهران اسلامی
    خدمات همدم سالمند و پرستار سالمند چه تفاوتی با یکدیگر دارد؟
    • مدیر سایت

      پرستار سالمند دارای تجربه و مهارت های بیشتری در زمینه پرستاری از بیمار با حال روحی و جسمی وخیم می باشد.

تماس بگیرید