X

اجاره دستگاه مانیتور علائم حیاتی

02632711000 تلفن تماس
اجاره دستگاه مانیتور قلب و ریه
مرکز رازی ارائه دهنده انواع دستگاه مانیتور علائم حیاتی ( قلب و ریه ) در منزل با قیمت مناسب و خدمات نصب آن توسط پرسنل کارآزموده و حرفه ای می باشد.
مرکز پرستاری پزشکی رازی
مرکز پرستاری پزشکی رازی

دستگاه مانیتورینگ برای نمایش علائم حیاتی بیماران استفاده می شود و علائمی از قبیل میزان فشار خون، تعداد ضربان قلب، دمای بدن، تعداد تنفس و میزان اکسیژن خون را ثبت می کند.

این دستگاه به وسیله سیم به بیمار متصل می شود و برای بیمارانی که تحت عمل جراحی قرار گرفته اند استفاده می شود. لازم به ذکر است که برای افرادی که خدمات بخش های ویژه را در منزل دریافت می نمایند، این دستگاه برای سنجش علائم حیاتی آنان کاربرد دارد.

بیمارانی که در ICU هستند، نیاز به مراقبت و نظارت جدی دارند. به کمک نمایشگر علائم حیاتی میتوان این بیماران را کنترل نمود. این نمایشگر به طور مداوم علائم حیاتی بیمار را به مخاطب نشان می دهد و اگر علایم طبیعی نباشند و بیمار را خطری تهدید کند هشدار میزند و دیگران را آگاه می کند.

موسسه پرستاری رازی ارائه دهنده انواع دستگاه مانیتور علائم حیاتی ( قلب و ریه ) در منزل با قیمت مناسب و خدمات نصب آن توسط پرسنل کارآزموده و حرفه ای می باشد.

 اگر شما به تجهیزات مانیتورینگ نیاز داشتید می توانید با مراجعه و تماس با ما محصول خود را سفارش دهید و آنرا از ما به صورت اجاره بگیرید. اجاره دستگاه باعث می شود هزینه ی درمان کاهش یابد و این امر کمک زیادی به افرادی است که توان خرید این محصولات را ندارند.
 

قیمت دستگاه مانیتورعلائم حیاتی 

قیمت و هزینه دستگاه مانیتور علائم حیاتی-مرکز رازی

انواع دستگاه مانیتورینگ سیار و ثابت با قیمت بسیار مناسب جهت فروش و ارسال به سراسر کشور موجود می باشد.

با یک تماس تجهیزات و لوازم پزشکی مورد نیاز خود را با قیمت مناسب درب منزل تحویل بگیرید. نصب، راه اندازی و آموزش دستگاه ها توسط پرسنل مجرب.

با علائم سکته قلبی در سالمندان آشنا شوید.
 

نحوه کار دستگاه مانیتورینگ

یک مانیتور پارامترهای مختلف مرتبط با بیمار را به روش های مختلف جمع آوری می کند. ورودی ها پس از تقویت و پردازش، بسته به نوع اطلاعات قابل نمایش، به صورت یک شکل موج و یا مقادیر عددی نمایش داده می شود.

محدوده آلارم دستگاه بر روی مقادیر مشخص مربوط به هر پارامتر تنظیم می‌شود تا در شرایط نامناسب بیمار، به تیم پزشکی هشدار داده شود. ‏

این محصول در کنار محصولات کمک تنفسی نظیر ونتیلاتور معمولا برای مراقبت بیماران بستری در منزل با شرایط ناپایدار مورد استفاده قرار می گیرد.

 اجاره دستگاه مانیتورینگ

اجاره دستگاه مانیتورینگ مرکز رازی

دستگاه مانیتورینگ یکی از گران ترین و پرهزینه ترین محصولات پزشکی می باشد. هزینه بالای آن موجب شده تا افرادی که نیاز به پایش شرایط بالینی در منزل دارند این دستگاه را اجاره کنند.

در مقاله اجاره کپسول اکسیژن به طور کامل راجع به دستگاه اکسیژن ساز توضیحات ارائه نموده ایم.

مقالات مرتبط:

پرستاری از بیمار سکته قلبی

اجاره دستگاه مانومتر
 



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید