X

تزریق در منزل مهرشهر کرج

02632711000 تلفن تماس
تزریق در منزل مهرشهر کرج
مرکز پرستاری پزشکی رازی
مرکز پرستاری پزشکی رازی

همانظور که می‌دانید تزریق دارو اثر بخشی بهتر و بالاتری نسبت به داروهای خوراکی دارد. با توجه به این موضوع، اگر به تزریق آمپول یا سرم برای خود و یا افراد سالمندی که در منزل شما حضور دارند احتیاج داشتید، می‌توانید به جای صرف وقت در مسیر مراجعه به مراکز درمانی و منتظر ماندن برای رسیدن نوبت خود، از خدمات تزریق در منزل بهره‌مند شوید. در این روش، پرستاری مجرب و آموزش دیده به منزل شما ارسال شده و تزریقات شما را در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام می‌دهد. ارائه خدمات تزریق در منزل در منطقه مهرشهر نیز برای همشهریان عزیز فراهم شده و اگر شما نیز ساکن این منطقه هستید، می‌توانید با مجموعه مهرآوران رازی برای تزریق در منزل مهرشهر تماس بگیرید.

تزریقات در منزل مهرشهر کرج

موسسه پزشکی و پرستاری مهرآوران رازی برای همشهریان کرجی خود که ساکن منطقه مهرشهر هستند، امکان درخواست اعزام پرستار برای تزریق در منزل را فراهم کرده است تا شما بتوانید بدون مراجعه به مراکز درمانی و بیمارستان‌ها انواع تزریقات خود را در منزل و در آرامش و آسایش کامل انجام دهید.

آشنایی با خدمات تزریق در منزل مهرشهر مهرآوران رازی

شما می‌توانید برای انجام انواع تزریق در منزل با موسسه مهرآوران رازی تماس گرفته و درخواست اعزام پرستار نمایید. انواع خدمات تزریق که توسط این مرکز در منزل انجام می‌شوند شامل موارد زیر هستند:

تزریق آمپول در منزل

برای تزریق انواع داروهای مختلف مانند آمپول‌های تقویتی، پنی‌سلین، آمپول‌های بیماری ام اس و … به جز داروهایی که نیاز است حتما در بیمارستان تزریق شوند، می‌توانید با موسسه مهرآوران رازی تماس گرفته و تزریق خود را در منزل انجام دهید. 

تزریق سرم در منزل

در هنگام تزریق سرم از آنژیوکت استفاده می‌شود، به همین دلیل نیاز است که تزریق آن توسط یک فرد ماهر و آموزش دیده انجام شود. برای تزریق سرم در منزل مهرشهر می‌توانید در هر ساعتی از شبانه‌روز از موسسه مهرآوران رازی درخواست کنید تا پرستار با تجربه به منزل شما اعزام نمایند.

تزریق کودک در منزل

با توجه به اینکه اکثر کودکان از انجام تزریقات واهمه داشته و دچار ترس و اضطراب می‌شوند، بهترین روش برای تزریق واکسن‌های دوره‌ای و یا آمپول‌های کودک، تزریق در منزل است. با این روش از ترس و اضطراب کودک تا حد زیادی کاسته شده و می‌توانید تزریق واکسن فرزندان خود را در آرامش انجام دهید.

تزریق در منزل چه مزایایی دارد؟

  • دوره استراحت طولانی‌تر در نتیجه بهبود سریع‌تر
  • امکان تزریقات شبانه‌روزی در منزل
  • جلوگیری از اتلاف وقت به دلیل فرایند نوبت‌دهی در مراکز درمانی و قرار گرفتن در ترافیک
  • پیشگیری از ورود انواع میکروب و ویروس موجود در محیط‌های درمانی به بدن و ابتلا به انواع بیماری‌ها
  • ایجاد آرامش و آسایش برای کودکان و سالمندان در زمان تزریق

چگونه درخواست خدمات تزریقات در منزل خود را ثبت نماییم؟

برای ثبت درخواست اعزام پرستار برای تزریق در منزل مهرشهر، ابتدا وارد سایت مجموعه پزشکی و پرستاری مهرآوران رازی شوید. سپس با شماره‌های درج شده در سایت تماس گرفته و اطلاعات لازم اعم از نام و نام خانوادگی، نوع داروی تزریقی، نوع تزریق، روز و ساعت مورد نظر و آدرس منزل خود را به کارشناسان ما اعلام نمایید.

هزینه تزریق در منزل مهرشهر

هزینه تزریقات در منزل بر اساس فاکتورهای مختلفی مانند نوع تزریق، نوع دارو، بیمه داشتن یا نداشتن شما، نوع بیمه و … تعیین می‌شود. با توجه به این موضوع، برای استعلام هزینه‌های تزریق در منزل مهرشهر، با شماره‌های موجود در سایت مهرآوران رازی  تماس گرفته و اطلاعات لازم را در اختیار کارشناسان ما قرار دهید.



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید