X

پرستار بیمار در کرج

02632711000 تلفن تماس
پرستار بیمار در کرج

شرکت مهرآوران رازی آماده ارائه خدمات نگهداری و مراقبتی از بیماران در منزل است. امروزه یکی از چالش های بزرک برای خانواده ها استخدام پرستار بیمار در کرج است. به طور کلی مراقبت و نگهداری از افرادی که بیمار هستند چالش هایی برای خود دارد به همین خاطر شما میتوانید برای استخدام پرستار بیمار در کرج با مرکز پرستاری ما تماس بگیرید.

مرکز پرستاری پزشکی رازی
مرکز پرستاری پزشکی رازی

پرستار بیمار در کرج

پرستار بیمار در کرج در حقیقت حضور یک فرشته مهربان برای مراقبت  و نگهداری از بیمار در منزل شخصی را تداعی می‌کند. امکان دارد برای هر کدام از ما  عزیزانمان پیش آمده باشد که درگیر بیماری‌هایی شده باشیم که احتیاج به مراقبت و پرستاری در بیمارستان یا خانه داشته باشیم . در این شرایط استخدام پرستار بیمار در کرج که تخصص کافی در زمینه بیماری داشته باشد و بتواند در منزل به بیمار کمک و از او مراقبت کند بسیار پر اهمیت و ضروری است.  در بسیاری از مواقع به دلیل شلوغی، هزینه بالا و.. ما مراقبت و نگهداری بیمار در خانه را نسبت به بیمارستان ترجیح میدهیم. مرکز خدمات پرستاری مهرآوران رازی آماده ارائه خدمات نگهداری و مراقبتی از بیماران در منزل می باشد. برای اطلاعات بیشتر کافی است که با شماره تلفن های دفتر پرستاری مهرآوران رازی تماس حاصل فرمایید تا مشاوران مجموعه ما اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار بدهند.

وظایف پرستار بیمار در کرج

بهتر است قبل از استخدام پرستار بیمار در کرج تمامی وظایف آن ها را بدانید تا بتوانید بهترین پرستار بیمار را استخدام کنید. وظایف پرستار بیمار در کرج شامل:

  • مصرف به موقع دارو
  • چکاپ کردن فرد بیمار
  • دادن غذاهای مناسب
  • انجام دادم امور منزل
  • تزریقات
  • تعویض پانسمان بیمار

وظایف پرستار بیمار در کرج

تمامی این وظایف مواردی هستند که یک پرستار حرفه ای و باتجربه آن ها را انجام میدهد البته در موارد خاص وظایف پرستار بیمار تغییر میکند این موارد خاص شامل:

  1. پرستاری از بیماران سرطانی
  2. پرستاری از بیماران MS
  3. پرستاری از بیماران سکته مغزی
  4. پرستاری از بیماران جراحی شده
  5. پرستاری از بیماران اعصاب و روان

هزینه پرستار بیمار در کرج به چه عواملی بستگی دارد؟

اعزام پرستار بیمار در منزل، به صورت سالیانه توسط شورای عالی بیمه و خدمات درمانی به مراکز پرستاری ابلاغ میشود اما با توجه به شرایط خانواده ها و نوع بیمار این هزینه ها تغییر خواهد کرد  از عوامل تاثیر گذار بر روی هزینه استخدام پرستار بیمار در کرج  می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • نوع بیماری
  • وظایف پرستار بیمار
  • موقعیت مکانی شما
  • تجربه پرستار

هزینه پرستار بیمار در کرج به چه عواملی بستگی دارد؟

پرستار بیمار باید چه خدماتی به بیمار ارائه بدهد؟

پرستار حرفه ای و با تجربه بیمار، وظیفه مراقبت و نگهداری از بیمار را بر عهده میگیرد که این مراقبت ها باید بر اساس بیماری فرد و توصیه های پزشک انجام شود. پرستار بیمار توسط پزشک توجیه شده است و شرایط بیمار را به درستی درک کرده است به عنوان مثال تعویض به موقع پانسمان و مصرف به موقع دارو ها از جمله خدماتی است که پرستار بیمار باید انجام بدهد.

ساعت کاری پرستار بیمار چگونه تعیین میشود؟

در حالت کلی شما میتوانید به دو صورت پرستار بیمار در کرج استخدام کنید.

  • استخدام پرستار بیمار در کرج به صورت ساعتی
  • استخدام پرستار بیمار در کرج به صورت شبانه روزی

بسیاری از خانواده ها به دلیل شاغل بودن نمیتوانند ساعت هایی از فرد بیمار خود مراقبت کنند به همین خاطر می توانند پرستار بیمار ساعتی استخدام کنند تا در زمان نبودن آن ها از فرد بیمار مراقبت و نگهداری کند. اما برخی از خانواده ها علاقه دارند که پرستار به صورت 24 ساعته از فرد بیمار خود مراقبت و نگهداری کند این افراد می توانند پرستار بیمار شبانه روزی استخدام کنند.



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید