X

6 روش برای درمان زانو درد در سالمندان

02632711000 تلفن تماس
درمان زانو درد در سالمندان

شما میتوانید برای استخدام پرستار سالمند با شرکت مهرآوران رازی تماس بگیرید. 

مرکز پرستاری پزشکی رازی
مرکز پرستاری پزشکی رازی

درمان زانو درد در سالمندان

با افزایش سن احتمال گرفتن بیماری های مختلفی وجود دارد علاوه بر این بسیاری از افراد در سنین بالا گرفتار زانو درد میشوند به همین خاطر بسیاری از خانواده ها به فکر درمان زانو درد سالمند خود هستند ما در این سایت 6 روش کاهش درد زانو درد را برای شما آورده ایم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.  

بسیاری از فرزندان به دلیل شاغل بودن یا تشکیل خانواده نمیتوانند از سالمند خود مراقبت و نگهداری کنند به همین خاطر پرستار سالمند استخدام میکنند یکی از مزیت های پرستار سالمند در کرج این است که این افراد تمامی این نکات را میدانند و تجربه کافی در زمینه کاهش زانو درد در سالمندان را دارند.

درمان زانو درد در سالمندان

6 روش برای کاهش زانو درد در سالمندان

بسیاری از افراد جامعه از زانو درد رنج میبرند به همین خاطر به دنبال راهی برای کاهش درد آن هستند پس اگر شما یا یکی از نزدیکانتان دچار زانو درد هستید میتوانید روش های زیر را انجام بدهید تا درد آن کاهش پیدا بکند. این روش ها شامل:

پیاده روی

یکی از راهکارهای کاهش درد پیاده روی در طول روز است بسیاری از افراد با افزایش سن تحرک خود را متوقف میکنند که این کار باعث میشود که زانو ها سفت شود و بعد از مدتی شما در ناحیه زانو درد احساس کنید پس بهتر است در طول روز پرستار سالمند در کرج شما را به پیاده روی درپارک یا فضای آزاد ببرد.

پیاده روی در استخر بدون وارد کردن فشار به مفاصل زانو باعث تقویت عضلات زانو و کاهش درد آن می شود.

فیزیوتراپی در منزل

یکی از بهترین روش های کاهش زانو درد در سالمندان فیزیوتراپی در منزل است در این روش فرد متخصص با انجام حرکات مخصوص باعث کاهش درد و یا درمان زانو درد میشود. بسیاری از سالمندان به دلایل زیادی نمیتوانند از خانه خارج شوند شما میتوانید برای فیزیوتراپی در منزل با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید و با مشاورانما صحبت کنید.

مصرف کلسیم

یکی از کارهایی که شما یا پرستار سالمند باید انجام بدهید این است که  مصرف کلسیم را در رژیم غذایی سالمند قرار دهید زیرا یکی از دلایل اصلی زانودردمیتوان مصرف نکردن کلسیم در طول روز باشد. شیر، پنیر، کره و... از جمله مواد غذایی هستند که کلسیم در آنها وجود دارد.

6 روش برای کاهش زانو درد در سالمندان

مصرف زردچوبه

یکی از روش های که بسیار شناخته شده است برای کاهش زانو درد، مصرف زردچوبه در طول روز است. این ماده خاصیت ضد التهابی  دارد به همین خاطر شما علاوه بر مصرف آن میتوانید برای کاهش درد مقداری را به زانو های خود بزنید و آن را با پانسمان کنید.

کاهش وزن

افزایش وزن در سنین بالا باعث ایجاد مشکلاتی همچون زانودرد، آرتروز و... میشود پس اگر وزن شما یا فرد سالمند زیاد است بهتر است با رعایت کردن رژیم غذایی وزن خود یا سالمندتان را پایین بیاورید.

استفاده از کمپرس یخ

در بسیاری از مواقعی که زانو درد دارید و نمیتوانید تحمل کنید میتوانید از کمپرس یخ برای کاهش درد استفاده کنید.

تمامی این روش هایی که در بالا نام بردیم میتوانید برای کاهش درد از آن ها استفاده کنید اما اگر میخواهید به طور دائم آن را بهبود دهید بهتر است از فیزیوتراپی در منزل استفاده کنید.



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید