X

پرستار سالمند ارزان قیمت

02632711000 تلفن تماس
پرستار سالمند ارزان قیمت

شما میتوانید برای استخدام پرستار سالمند با شرکت مهرآوران رازی تماس بگیرید و با مشاوران ما صحبت کنید.

مرکز پرستاری پزشکی رازی
مرکز پرستاری پزشکی رازی

پرستار سالمند ارزان قیمت

پرستار ارزان قیمت برای کسانی که حقوق بازنشستگی یا درآمد پایین دارند بهتر است. با افزایش سن افراد نیاز به مراقبت و نگهداری دارند از طرفی هم بسیاری از فرزندان به دلیل شاغل بودن یا تشکیل خانواده نمی توانند از سالمند خود مراقبت و نگهداری کنند به همین خاطر بسیاری از خانواده ها به دنبال استخدام پرستار سالمند ارزان قیمت هستند. یکی از مزیت های استخدام پرستار سالمند در کرج هزینه آن نسبت به خانه سالمندان است از طرفی هم بسیاری از افراد علاقه دارند که در خانه خودشان از آنها مراقبت و نگهداری شود به همین خاطر استخدام پرستار سالمند بهترین گزینه است. شما میتوانید برای استخدام پرستار سالمند ارزان قیمت با مجموعه پرستاری مهرآوران رازی تماس بگیرید و با کارشناسان ما صحبت کنید.

استخدام پرستار سالمند ارزان قیمت

روش های متعددی وجود دارد که شما میتوانید پرستار استخدام کنید اما بهترین روش برای استخدام پرستار ارزان قیمت و با کیفیت، تماس با موسسه های پرستاری است.  برای اینکه بتوانید هزینه اعزام پرستار سالمند را کم کنید میتوانید روش های زیر را انجام دهید.

استخدام پرستار سالمند ارزان قیمت

شرح وظایف پرستار سالمند ارزان قیمت

یکی از تاثیرگذار ترین عاملی که باعث افزایش هزینه استخدام پرستار میشود وظایف پرستار است هرچه وظایف پرستار سالمند در قرارداد بیشتر باشد هزینه آن بالاتر میرود پس بهتر است تا جایی که امکان دارد وظایف پرستار سالمند را کم کنیم تا هزینه استخدام آن پایین بیاید. بسیاری از سالمندان دچار بیماری های مختلفی از جمله پارکینسون و آلزایمر هستند این افراد نیاز به مراقبت و نگهداری دارند اما بعضی از سالمندان هیچگونه بیماری ندارند و فقط به دنبال همدم سالمند هستند هزینه این دو نوع پرستار با هم متفاوت است. شما میتوانید برای اطلاعات بیشتر با شرکت ما تماس بگیرید.

در روز های تعطیل خودتان از سالمند مراقبت کنید

یکی دیگر از روش های کاهش هزینه استخدام پرستار سالمند این است که در روز های تعطیل مثل پنج شنبه و جمعه خودتان از پدر و مادرتان مراقبت و نگهداری کنید این کار باعث کاهش هزینه آن میشود.

استخدام پرستار سالمند از شرکت های معتبر

در حالت کلی شما برای استخدام پرستار سالمند میتوانید از دو روش استفاده کنید که شامل:

  1. استخدام پرستار سالمند به صورت شخصی
  2. استخدام پرستار سالمند از شرکت های معتبر

پیشنهاد ما به شما استخدام پرستار سالمند از شرکت های معتبر است زیرا این مجموعه ها علاوه بر اینکه افراد متخصص و با تجربه استخدام میکنند، در زمان استخدام هم از آن ها مدارک هویتی و ملکی میخواهند تا در صورت مشکل از آن ها استفاده کنند و همچنین شما در صورت ناراضی بودن میتوانید پرستار سالمند خود را عوض کنید.

وظایف پرستار سالمند

شما قبل از استخدام پرستار سالمند باید وظایف پرستار را بدانید تا بتوانید بهترین پرستارا را استخدام کنید این وظایف شامل:

وظایف پرستار سالمند

  • حرکت دادن سالمند برای جلوگیری از زخم بستر
  • کنترل فشار خون
  • آشپزی کردن
  • دادن وعده های مناسب
  • رعایت کردن رژیم برای سالمندان
  • تعویض سوند و پانسمان
  • مصرف به موقع دارو
  • تعویض پوشک

زمان حضور پرستار سالمند خصوصی در منزل

شما میتوانید یکی از زمان های زیر را برای مراقبت و نگهداری از سالمندان انتخاب کنید این زمان ها شامل :

  1. مراقبت از سالمند در منزل برای 4 روز در هفته و روزانه به مدت 10 ساعت
  2. مراقبت از سالمند برای 5 روز در هفته 8 ساعت در روز
  3. نگهداری از سالمند در منزل برای 6 روز در هفته و 7 ساعت در روز
  4. مراقبت از سالمند در منزل برای 7 روز در هفته و 6 ساعت در روز

هزینه استخدام پرستار سالمند ارزان قیمت

شرایط جسمی سالمند تاثیر زیادی بر روی قیمت پرستار سالمند در منزل دارد. در صورتی که سالمند شما سالم است و بیماری ندارد سالمند شما نیاز به یک همدم سالمند در منزل دارد تا با او در طول روز صحبت کند اما در غیر این صورت شما نیاز به یک پرستار با تجربه و آموزش دیده دارید که قیمت آن کمی بالاتر از همدم سالمند است اما نمیتوان قیمت مشخصی برای استخدام پرستار ارزان قیمت تعیین کرد. شما میتوانید برای استخدام با شرکت مهرآوران رازی تماس بگیرید و با مشاوران ما صحبت کنید.



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید