X

فیزیوتراپی کمر در منزل

02632711000 تلفن تماس
فیزیوتراپی کمر در منزل

شرکت پرستاری مهرآوران رازی آماده ارائه خدمات فیزیوتراپی در منزل به شما عزیزان می باشند شما میتوانید برای استفاده از خدمات فیزیوتراپی در منزل با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

مرکز پرستاری پزشکی رازی
مرکز پرستاری پزشکی رازی

فیزیوتراپی کمر در منزل

یکی از بیماری های شایع که بسیاری از افراد دچار آن میشوند کمر درد است که این کمر درد میتواند علت های مختلفی داشته باشد. یکی از دلایل اصلی کمر درد در افراد اختلالات و آسیب های دیسکی هستند که بسته به نوع و شدت درد آن درمان آنها متفاوت است. بسیاری از این درد ها با انجام فیزیوتراپی درمان می یابند اما بسیاری از افراد به دلایل مختلفی نمی توانند از منزل خارج شوند و به دنبال فیزیوتراپی در منزل هستند. یکی از خدمات شرکت مهرآوران رازی فیزیوتراپی در منزل است. فیزیوتراپی کمر در منزل  مجموعه ای از تمرینات و فعالیت های مخصوص است که بعد از انجام آن کمر شما بهتر میشود و شما میتوانید کارهای روزانه خود را انجام دهید.

هزینه فیزیوتراپی کمر در منزل

هزینه فیزیوتراپی کمر در منزل

بسیاری از افراد تصور میکنند که هزینه فیزیوتراپی در منزل گران تر از هزینه فیزیوتراپی در خارج از خانه است اما این تصور کاملا اشتباه است.به دلایل زیادی نمی توان هزینه مشخصی برای فیزیوتراپی کمر در منزل تعیین کرد این عوامل شامل:

  • هزینه فیزیوتراپی کمر بعد از عمل جراحی
  • هزینه فیزیوتراپی کمر کودکان
  • هزینه تعداد جلسات
  • هزینه فیزیوتراپی اسپاسم کمر

فیزیوتراپی کمر بعد از عمل جراحی

بعد از عمل جراحی در ناحیه کمر، امکان دارد بافت‌های اطراف کمر دچار چسبندگی بشوند و  فرد بیمار دچار مشکل شود؛ فیزیوتراپی پس از عمل جراحی این عوارض را کاهش میدهد و موجب بهبود در قسمت ستون فقرات می‌شود و باعث قدرت کمر بیمار میشود.
این فیزیوتراپی می‌تواند به روش‌های مختلفی از جمله: لیزر، تمرینات دستی و سفارشات لازم برای کنترل فعالیت‌های جسمانی بیمار، انجام بشود. آموزش و فعالیت بیمار در این مرحله بسیار اهمیت دارد و روش‌های صحیح ایستادن، نشستن، خوابیدن، انواع خم شدن و... را با تمرین‌درمانی فرا می‌گیرد.

فیزیوتراپی کمر برای کودکان

ایجاد کمر درد در کودکان بیشتر زمانی که تمرین و ورزش حرفه‌ای یا  در بازی کردن‌های خطرناک ایجاد می‌شود، البته کودک امکان دارد  از روی مبل یا ارتفاعی بلند سقوط کند و از ناحیه کمر دچار مشکل شود. در این مواقع پزشک متخصص با تمرینات حرکتی گام به گام کودک را  بهبود میدهد به عنوان مثال روش حرکت با راه رفتن به وسیله میله و تقویت کردن هسته‌ای برای حفظ تعادل و.. از جمله حرکاتی است که متخصص به کودک میگوید.

فیزیوتراپی اسپاسم کمر

فیزیوتراپی اسپاسم کمر

یکی از شایع‌ترین مشکلات بیماران مبتلا به کمردرد، گرفتگی عضلات کمر است؛ اگر این گرفتگی یا  همان اسپاسم به صورت طولانی ادامه پیدا کند، فیزیوتراپی میتواند علاوه بر درمان، علت بروز این گرفتگی را پیدا و از آن جلوگیری کند. نوع فیزیوتراپی بسته به شدت و محل اسپاسم می‌تواند متفاوت باشد.

3 حرکت وجود دارند که متخصص فیزیوتراپ برای درمان کمر شما تجویز میکند این 3 حرکت شامل:

  1. کشیدن زانوها تا میانه قفسه سینه فرد
  2. به حالت نیایش و سجده با دست‌های به جلو کشیده شده
  3. کشیدن عضله‌های کمر با استفاه از حرکت زانوهای بیمار


امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید