X

حقوق پرستار کودک

02632711000 تلفن تماس
حقوق پرستار کودک

شما میتوانید برای تعیین قیمت دقیق استخدام پرستار کودک در کرج با شرکت مهرآوران رازی تماس بگیرید و با مشاوران ما صحبت کنید.

مرکز پرستاری پزشکی رازی
مرکز پرستاری پزشکی رازی

حقوق پرستار کودک در منزل چقدر است؟ چگونه محاسبه می‌شود؟ به چه عواملی بستگی دارد؟ در ادامه تمامی این موارد را به شما توضیح داده ایم با ما همراه باشید. مراقبت از کودک در منزل یکی  وظایف مهم خانواده است  بسیاری از خانواده ها به دلیل وضعیت اقتصادی شاغل هستند و نمیتوانند از کودک خود مراقبت کنند به همین خاطر پرستار کودک استخدام میکنند شما میتوانید برای استخدام پرستار کودک در کرج با شرکت ما تماس بگیرید.

حقوق پرستار کودک در کرج چگونه محاسبه میشود؟

حقوق پرستار کودک به عوامل مختلفی بستگی دارد که این عوامل شامل:

مسافت

مسافت یکی از دلایل اصلی تعیین کننده هزینه پرستار کودک است. مسافتی که پرستار تا خانه شما طی میکند در میزان حقوق او تاثیر دارد.

تعداد فرزندان

بدون شک دو فرزندی که نیاز به نگهداری و مراقبت دارند، به دو برابر کار و نیروی جسمی و روحی نیاز دارند به همین خاطر اگر شما میخواهید برای چند فرزند استخدام کنید باید هزینه بیشتر پرداخت کنید. شما میتوانید برای استخدام پرستار دوقلو با شرکت مهرآوران رازی تماس بگیرید.

وظایف پرستار کودک

حقوق پرستار کودک در منزل به  وظایفی که پرستار باید در منزل انجام بدهد بستگی دارد. بسیاری از  پرستاران تنها به مراقبت از فرزندان می‌پردازند اما برخی دیگر علاوه بر نگهداری از فرزندان، امور داخلی منزل مانند نظافت و آشپزی را هم انجام می‌دهند. آشپزی کردن، حمام بردن کودک، تعویض پوشک، شیر دادن به نوزان و... از جمله وظایف پرستار کودک هستند.

حقوق پرستار کودک در کرج چگونه محاسبه میشود؟

ساعت کاری پرستار کودک

در حالت کلی شما دونوع پرستار کودک میتوانید استخدام کنید که شامل:

  1. پرستار کودک به صورت ساعتی وموقتی
  2. پرستار کودک به صورت شبانه روزی

هزینه پرستار کودک ساعتی بستگی به ساعت کاری که از کودک شما مراقبت میکند دارد معمولا پرستار های کودک 8 ساعت در طول روز کار میکنند اما پرستار کودک به صورت شبانه روزی باید 24 ساعت از کودک شما مراقبت و نگهداری کند حتی زمان هایی که شمادر خانه هستید باید از کودک مراقبت کند هزینه آن نسبت به پرستار ساعتی گران تر است.

حقوق پرستار  کودک چه زمانی پرداخت میشود؟

اگر پرستار به صورت دائمی استخدام کرده باشید اخر هر ماه باید به او حقوق بدهید اما اگر به صورت هفتگی استخدام کرده اید در پایان هر هفته باید مبلغی که میخواهد به او پرداخت کنید. این نکته را در نظر بگیرید که در زمان قرار داد باید تمامی وظایف پرستار کودک  در قرار باشد تا پرستار آن ها را انجام دهد.

موسسه پرستاری مهرآوران رازی

شما برای استخدام پرستار کودک بهتر است از شرکت های معتبر کمک بگیرید زیرا  در صورت مشکل میتوانید از شرکت مورد نظر شکایت کنید. یکی از شرکت های معتبر موسسه پرستاری مهرآوران رازی است که شما میتوانید برای استخدام پرستار کودک در کرج با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید