X

فیزیوتراپی گردن در منزل

02632711000 تلفن تماس
فیزیوتراپی گردن در منزل

شما میتوانید برای اعزام فیزیوتراپی در منزل از خدمات شرکت مهرآوران رازی استفاده کنید برای اطلاعات بیشتر با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

مرکز پرستاری پزشکی رازی
مرکز پرستاری پزشکی رازی

فیزیوتراپی گردن در منزل

اگر شما جزو آن دسته از افرادی هستید که به دلایل مختلفی دچار گردن درد شده اند و نیاز به فیزیوتراپی در منزل دارند میتوانید از خدمات شرکت پرستاری مهرآوران رازی استفاده کنید. رانندگی کردن به مدت طولانی، بازی کردن، استفاده از گوشی، استفاده از لب تاپ و... از جمله دلایل ایجاد گردن درد در افراد است.

مشکلاتی که در ناحیۀ گردن به وجود می آید، باعث پدیدار شدن بیماری‌هایی در عضلات گردن می‌شود که این بیماری‌ها شامل

  • احساس درد در ناحیۀ  گردن
  • کاهش فاصلۀ بین مهره‌ای در گردن
  • ساییدگی و آرتروز گردن

فیزیوتراپی گردن در منزل

تمرینات درمانی فیزیوتراپی گردن در منزل

بسیاری از افراد به دلایل زیادی نمی توانند از خانه خارج شوند اما نیاز به فیزیوتراپی گردن در منزل دارند به همین خاطر یکی از خدمات شرکت مهرآوران رازی اعزام فیزیوتراپ در منزل است. تمرینات درمانی فیزیوتراپی گردن در منزل شامل:

انجام ماساژ درمانی در منزل

یکی از راه های درمان گردن درد در افراد ماساژ درمانی گردن است که معمولا خود متخصص فیزیوتراپ آن را انجام میدهد. به این نکته توجه کنید که ماساژ درمانی یک کار تخصصی است و شما باید برای آن از افراد متخصص استفاده کنید.

انجام تمرینات کششی خاص برای گردن

 یکی دیگر از روش‌هایی که فیزیوتراپیست‌ برای بهبود درد در ناحیه گردن استفاده می‌کنند انجام  تمرینات کششی برای نواحی خاصی از گردن است. شما بعد از چند بار تکرار این حرکت تا حدی بهبود می یابید.
این حرکات بسیار حساس بوده و باید تحت نظر یک فیزیوتراپیست ماهر انجام شود.  ما به شما توصیه میکنیم که این حرکات را تنهایی انجام ندهید زیرا باعث آسیب بیشتر میشود.

استفاده از تکنیک های تحرک مفاصل گردن

این روش یکی از روش های مفید برای درمان گردن درد است. در این روش نیز دارای چندین تکنیک مختلف است که باعث نرم شدن و تحرک مفاصل گردن میشود. معمولا انجام این حرکات به تنهایی توصیه نمی شود زیرا خطرات زیادی دارد.

هزینه فیزیوتراپی گردن در منزل

هزینه فیزیوتراپی گردن در منزل به عوامل زیادی بستگی دارد که یکی از دلایل اصلی آن شدت و نوع درد است که با توجه به وضعیت بیمار تعداد جلسات مشخصی را برای او در نظر میگیرند به همین خاطر نمی توان هزینه مشخصی برای آن تعیین کرد. شما میتوانید برای تعیین قیمت با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

هزینه فیزیوتراپی گردن در منزل

6 کار مهم برای پیشگیری از گردن درد

  1. استفاده از بالش مناسب هنگام خواب
  2. میز های مناسب جهت مطالعه و استفاده از کامپیوتر
  3. هنگام استفاده از گوشی گردن خود را خم نکنید.
  4. تنظیم درست صندلی هنگام رانندگی
  5. گردنتان را در هر شرایط صاف نگه دارید
  6. از حرکات ورزشی نادرست خودداری کنید.

 نتیجه رعایت نکردن اصول توصیه شده برای درمان گردن درد

 زمانی که فرد اصول توصیه شده در بهبود عضلات گردن را رعایت نکند، دچار درد در قسمت‌های مختلف گردن خواهند شد. این درد ناشی از آسیب دیدگی قسمت‌های مختلف در گردن است که شامل:

  • آرتروز گردن
  • دیسک گردن
  • خشکی مفاصل گردن
  • درد و سفتی در گردن
  • سردرد شدید
  • سرگیجه شدید


امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید