X

پرستار نیمه وقت سالمند

02632711000 تلفن تماس
پرستار نیمه وقت سالمند

شما میتوانید با استخدام پرستار نیمه وقت سالمند هم از پدر و مادر خود مراقبت نگهداری میشود و هم شما به کار های شخصی خود میرسید. ما در این سایت 10 تا از وظایف پرستار نیمه وقت سالمند را برای شما آورده ایم . شما میتوانید برای اطلاعات بیشتر با شرکت ما تماس بگیرید.

مرکز پرستاری پزشکی رازی
مرکز پرستاری پزشکی رازی

پرستار نیمه وقت سالمند در منزل

پرستار سالمند به فردی گفته میشود که برای مراقبت و نگهداری از سالمند شما به منزلتان می آید حالا امکان دارد این پرستار به صورت تمام وقت یا به صورت نیمه وقت به منزل شما بیاید. بسیاری از خانواده ها به دلایل زیادی نمیتوانند از پدر یا مادر سالخورده خود به طور موقت نگهداری کنند از طرفی هم بستری کردن آن ها در خانه ی سالمندان هزینه ی زیادی دارد. استخدام پرستار نیمه وقت سالمند یکی از بهترین گزینه هایی است. پرستار نیمه وقت به کسی گفته میشود که به طور ساعتی برای نگهداری از سالمندان شما به منزلتان می آید. شما میتوانید برای استخدام پرستار نیمه وقت سالمند با شرکت مهرآوران رازی تماس بگیرید و با مشاوران ما صحبت کنید.

10 تا از وظایف مهم پرستار نیمه وقت سالمند

همان طور که گفته شد پرستار نیمه سالمند به طور موقت به منزل شما می آید. این نوع از

وظایفی دارد که شما باید قبل از استخدام پرستار آن ها را بدانید این وظایف عبارتند از:

  1. مصرف به موقع دارو
  2. انجام دادن کار های شخصیی سالمند از جمله حمام کردن، دستشویی بردن و...
  3. پرکردن اوقات فراغت سالمند
  4. برای سالمندانی که بیمار هستند تعویض لگن
  5. عوض کردن پوشک
  6. جا به جا کردن سالمند از روی تخت برای عدم ایجاد زخم بستر
  7. چک کردن فشار خون
  8. دادن وعده های مناسب به سالمند
  9. هم صحبتی با سالمند
  10. پرستاری از سالمند بیمار

10 تا از وظایف مهم پرستار نیمه وقت سالمند

استخدام پرستار نیمه وقت توسط مهر آوران رازی

شرکت مهر آوران رازی یکی از شرکت های معتبر و با سابقه است. شما برای استخدام پرستار نیمه وقت دو راه دارید که شامل:

  1. از طریق دوست یا آشنا پرستاری را برای سالمند خود به طور موقت استخدام کنید که ما این راه را به شما توصیه نمیکنیم زیرا در صورت هرگونه مشکل شما نمیتوانید از ی شرکت شکایت کنید.
  2. شما میتوانید از یک شرکت معتبر درخواست پرستار سالمند در کرج نیمه وقت بکنید این راه بهترین روش است زیرا شما در صورت هرگونه میشکل با پرستار میتوانید از شرکت درخواست کنید تا یک پرستار دیگر برای نگهداری از سالمندتان اعزام شود.

همان طور که گفته شد بهترین راه برای مراقبت و نگهداری از سالمندتان استخدام پرستار از موسسه های پرستاری است. یکی از شرکت های پرستاری که سابقه طولانی مدت در این زمینه دارد شرکت مهر آوران رازی است این شرکت خدماتی دارد که شامل:

  • پشتیبانی 24 ساعته
  • استخدام پرستار های با تجربه و حرفه ای
  • قیمت مناسب
  • گرفتن مدارک هویتی در هنگام استخدام پرستار

شما میتوانید برای استخدام پرستار نیمه وقت سالمند با شرکت ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر با مشاوران ما صحبت کنید.

هزینه پرستار نیمه وقت سالمند در منزل

بسیاری از سالمندان دچار بیماری هایی مختلفی از جمله بیماری پارکینسون، بیماری آلزایمر، بیماری سکته ی مغزی و... هستند برای همین نیاز دارند در طول روز یک نفر از آن ها مراقبت و نگهداری کند. شما میتوانید با استخدام یک پرستار نیمه وقت هم به کار های شخصی خود رسیدگی کنید و هم از سالمند شما به طور موقت یا ساعتی مراقبت میشود هزینه ی پرستار نیمه وقت بستگی به نوع بیماری، وظایفی که شما میخواهید انجام دهد و.... دارد برای همین نمیتوان دستمزد مشخصی برای پرستار نیمه وقت سالمند تعیین کرد اما یکی از مزیت های استخدام پرستار از موسسه های پرستاری هزینه ی کم تر نسبت به خانه ی سالمندان است. شما میتوانید برای تعیین دقیق هزینه ها با شرکت ما تماس بگرید و با مشاوران ما صحبت کنید.

هزینه پرستار نیمه وقت  سالمند در منزل

استخدام پرستار نیمه وقت سالمند خانم

یکی از وظایف پرستار هم صحبتی  با سالمند است و باید سالمند با پرستار خود احساس راحتی بکند اما بعضی از سالمندان به دلایل زیادی نمیتوانند با پرستار آقا ارتباط بگیرند و تمامی مشکلات خود را به او بگویند برای همین شما میتوانید برای سالمند خانم خود پرستار استخدام کنید هزینه ی این پرستار ها بستگی به نوع بیماری و خدماتی که انجام میشود دارد. یکی از خدمات شرکت مهر آوران رازی اعزام پرستار خانم جهت سالمند است و شما میتوانید برای استخدام پرستار نیمه وقت سالمند خانم با شرکت ما تماس بگیرید و با مشاوران ما صحبت کنید.

مزیت های استخدام پرستار نیمه وقت سالمند

استخدام پرستار نیمه وقت سالمند مزیت هایی دارد که شامل:

  • کاهش هزینه
  • نگرفتن بیماری های واگیر دار مثل سرماخوردگی و...
  • کمک به سایر اعضای خانواده
  • صرفه جویی در وقت
  • مشکل رفت و آمد ندارید
  • و...

بسیاری از سالمندان علاقه دارند که در خانه ی خودشان از آن مراقبت و نگهداری شود برای همین شما میتوانید برای استخدام پرستار ساعتی یا نیمه وقت با شرکت ما تماس بگیرید و با مشاوران ما صحبت کنید.



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید