X

پرستار خانم جهت سالمند

02632711000 تلفن تماس
پرستار خانم جهت سالمند

برخی از افراد ترجیح می دهند از پرستار خانم برای نگهداری سالمند کمک بگیرند. این مورد کاملا به نظر و راحتی شما بستگی دارد. پرستار خانم سالمند قادر به پرستاری شبانه روزی و نیمه وقت از سالمند شما می باشد.

مرکز پرستاری پزشکی رازی
مرکز پرستاری پزشکی رازی

استخدام پرستار یکی از دغدغه های افرادی هست که به هر دلیلی نمیتوانند از سالمند خود نگهداری و مراقبت کنند برای همین به دنبال یک پرستار خوب برای پدر و مادر سالخورده ی خود میگردند. یکی از وظایفی که پرستار باید به خوبی بلد باشد ارتباط موثر با سالمند است زیرا اگه سالمند با پرستار احساس راحتی بکند میتواند تمامی مشکلاتش را به او بگوید.

بسیاری از سالمندان خانم هستند و برای همین بسیاری از خانواده ها به دلیل عقاید مذهبی ، فرهنگی و... به دنبال استخدام پرستار خانم جهت سالمند هستند. بسیاری از سالمندان خانوم نمیتوانند ارتباط خوبی با پرستار آقا بگیرند برای همین بیشتر مشکلاتشان را پنهان میکنند.  در بعضی از مواقع استخدام پرستار خانم  جهت سالمند بهتر از  پرستار آقا است به عنوان مثال خانم ها در نظافت حساس تر از آقایان هستند برای همین علاوه بر اینکه سالمند شما خانم است میتوانید برای انجام امور منزل پرستار خانم  جهت سالمند استخدام کنید.

ما در این سایت مزیت های استخدام پرستار خانم جهت سالمند، وظایف پرستار خانم جهت سالمند، نکات مهم در هنگام استخدام و... را برای شما گفته ایم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

شما برای اعزام پرستار خانم جهت سالمند به منزلتان رو راه وجود دارید که شامل:

  • استخدام پرستار خصوصی خانم جهت سالمند: شما میتوانید یک پرستار شخصی برای خود استخدام کنید اما اکر اتفاقی از جمله دزدی از خانه، وظابف را درست انجام ندادن و..  بی افتد نمیتوانید از شرکتی شکایت بکنید. برای همین پیشنهاد شما به ما استخدام پرستار خانم جهت سالمند توسط شرکت معتبر است که خیالتان راحت باشد.
  • استخدام پرستار خانم جهت سالمند از شرکت های معتبر: همان طور که گفتیم استخدام از یک شرکت معتبر باعث آرامش خاطر شما مشود و از طرفی هم شما با دیدن هر مشکلی میتوانید با شرکت تماس بگیرید.

پرستار خانم جهت سالمند یکی از خدمات ارائه شده در موسسه مهرآوران رازی می باشد. افراد زیادی ترجیح می دهند که از خدمات پرستار خانم جهت نگهداری از سالمند خود استفاده نمایند. ما با توجه به خواسته و نظر شما نیروهای ماهر و باتجربه خود را به منزل شما اعزام خواهیم نمود. تجربه ما نشان داده که فرد سالمند خانم با پرستار خانم جهت سالمند راحت ترند و تمایل دارند از خدمات این افراد بهره ببرند. ما نیز به نظر آن ها احترام می گذاریم و نیروهای باتجربه خانم را استخدام تا بتوانیم رضایت مشتریان عزیز خود را جلب نماییم.

پرستار خانم سالمند

در بسیاری از موارد پرستار خانم جهت سالمند ترجیح داده می شود و خانواده ها تمایل دارند که یک خانم از سالمند آن ها مراقبت نماید. شاید این امر به دلیل مهربانی و دلسوزی بیشتری خانم ها نسبت به فرد سالمند است. البته نیروهای آقا استخدام شده در موسسه پرستاری رازی هم بسیار دلسوز و وظیفه شناس می باشند. به طور کلی خدمات و وظایف پرسنل خانم و آقا تفاوتی با یکدیگر ندارد.

با وظایف پرستار سالمند آشنا شوید.

پرستار خانم سالمند

 11 تا از وظایف مهم  پرستار خانم  جهت سالمند

همان طور که اشاره شد خدمات و وظایف پرستار سالمند خانم و آقا با یکدیگر تفاوتی ندارد. از جکله خدمات ارائه شده توسط پرستار خانم جهت سالمند می توان به این موارد اشاره نمود:

  1. کنترل فشار خون، کنترل قند خون و....
  2. انجام تزریقات در منزل مثل تزریق آمپول، سرم و..
  3. انجام دادم امور منزل مثل نظافت خانه
  4. در صورت نیاز تعویض سوند، پوشک و... برای سالمند خانوم
  5. انجام دادن بازی های فکری
  6. وعده های غذایی مناسب برای سالمند خانم
  7. مصرف به موقع دارو به سالمند خانم
  8. هم صحبتی با سالمند
  9. در صورت بیماری پرستار وظیفه دارد وضعیت سالمند خانم را به پزشک به دکتریا شما گزارش دهد.
  10. استحمام و انجام امور شخصی بیمار(دستشویی بردن، شستشوی لباس، تعویض پوشک بیمار)
  11. رسیدگی به سلامت بیمار(تعیین وقت دکتر و دارو دادن به بیمار در وقت مشخص شده)

اما به طور کلی وظایف پرستار خانم با توجه به درخواست ها و نوع خدمات متفاوت است. به طور مثال شخصی که به عنوان همدم سالمند استخدام می شود در مورد امور پرستاری از بیماران ناتوان و دارای بیماری های حاد آموزش های لازم را ندیده و قادر به همکاری نخواهند بود. همچنین پرستاران شبانه روزی و نیمه وقت هم وظایف متفاوتی دارند.

وظایف مهم  پرستار خانم  جهت سالمند

 چه نکاتی را باید قبل از استخدام پرستار خانم جهت سالمند رعایت کنیم؟ 

همان طور که قبلا گفتیم استخدام پرستار خانم جهت سالمند مناسب و خوب یکی از دغدغه های بسیاری از خانواده شده است.به طور کلی این مواردی که عنوان می شود برای استخدام پرستار بیمار و سالمند مورد نیاز است و باید به آن ها دقت نمایید:

  • باید با توجه به شرایط روحی و بدنی فرد بیمار و سالمند خدمات مرتبط را درخواست نمایید. (خدمات و مهارت همدم سالمند با مهارت پرستار بیمار متفاوت است)
  • پرستار مورد نظر باید دوره های لازم را با توجه به نوع نیاز شما دیده باشد.
  • پرستار باید به وظایف خود آگاهی کامل داشته باشد و در این موارد آموزش دیده باشد.
  • از مراکز معتبر و شناخته شده درخواست خدمات نمایید.
  • پس از استخدام توصیه ها لازم ارائه و توقع خود را به روشنی بیان نمایید.

شما میتوانید برای استخدام پرستار خانم جهت سالمند با موسسه ی پرستاری مهرآوران رازی تماس بگیرید و از خدمات این شرکت بهره مند شوید.

برای استفاده از خدمات پرستار سالمند در کرج با ما تماس بگیرید.

پرستار خانم  جهت سالمند به صورت شبانه روزی

یکی از سوالات رایج این است که آیا امکان استخدام پرستار شبانه روزی خانم وجود دارد؟ در پاسخ این سوال باید بگوییم بله. شما می توانید هم از خدمات پرستار آقا و هم خانم به صورت شبانه روزی بهره مند شوید. پرستار شبانه روزی در منزل معمولا برای افرادی که به تنهایی زندگی می کنند و یا حال روحی و جسمی مناسبی ندارند درخواست می شود. اگر نیاز دارید پرستار خانم به امور منزل هم رسیدگی نماید باید در قرار داد ذکر شود و مسلما هزینه خدمات پرستار خانم شبانه روزی هم بیشتر از پرستار نیمه وقت است.

پرستار خانم  جهت سالمند به صورت شبانه روزی

چگونه مناسب ترین پرستار خانم جهت سالمند را انتخاب کنیم؟

به دلیل اینکه پرستار خانم در منزل بیشتر از اعضای خانواده با سالمند وقت میگذارد به همین دلیل شما طبیعی است در هنگام استخدام پرستار خانم جهت سالمند وسواس به خرج بدهید و به دنبال پرستاری مناسب برای پدر و مادر سالخورده ی خود استخدام کنید. 3 تا از کارهایی که مناسب ترین پرستار خانم جهت سالمند را استخدام کنید شامل:

  • آموزش: بسیاری از پرستاران باید آموزش های لازم را گذرانده باشن تا در صورت مشکل بتوانند با آموزش های لازم مشکل را رفع کنند.
  • مسئولیت پذیر بودن سالمند: مسئولیت پذیر بودن بسیار مهم است. مسئولیت پذیر بودن به این معنی است که پرستار از وظایف خود آشنا باشد . باید طبق مواردی که در قرار داد ذکر میشود عمل کنند.
  • تجربه ی بالا و حرفه ای بودن: بسیاری از سالمندان بیماری های محتلفی دارند برای همین تجربه ی بالا ی پرستار خانم جهت سالمند میتواند به روند بهبود سالمند بسیار کمک کند.

مراقب خانم جهت سالمند در منزل

اکثر خانواده های ایرانی تمایل دارند که خودشان از افراد سالمند خانواده نگهداری نمایند. اما باید بدانید نگهداری از این عزیزان نیازمند صبر زیاد و صرف وقت است. ممکن است گاهی افراد خانواده توانایی و وقت لازم برای نگهداری از این عزیزان را نداشته باشند. در این زمان می توانند از خدمات مراقب سالمند در منزل به صورت شبانه روزی و نیمه وقت بهره ببرند. 

مزایای پرستار خانم جهت سالمند

استخدام پرستار خانم جهت سالمند مزایایی دارد که شامل:

  • شما با استخدام پرستار خانم جهت سالمند میتوانید به کار های شخصی خود برسید.
  • هزینه زیاد نگهداری از سالمدتان را در خانه ی سالمندان یا بیمارستان نمیدهید.
  • فرد سالمند در خانه ی خود بسیار راخت تر است.
  • استخدام پرستار مناسب و حرفه ای میتواند از عدم ایجاد زخم بستر جلوگیری کند.

هزینه ی استخدام پرستار خانم جهت سالمند

به دلیل وجود بیماری های مختلف همچون نوع وظیفه ای که در قرار داد ذکر میشود، نوع بیماری سالمند خانم شما، پرستار خانم جهت سالمند به صورت شبانه روزی و... نمیتوان قیمت مشخص و دقیقی برای آن تعیین کرد برای همین شما میتوانید با شرکت ما برای تعیین قیمت و استخدام پرستار خانم جهت سالمند با موسسه ی پرستاری ما تماس بگیرید.



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید