X

خدمات پرستاری در منزل غرب تهران

02632711000 تلفن تماس
پرستاری در منزل غرب تهران

اگر در غرب تهران زندگی میکنید و نیاز به پرستار سالمند، کودک، بیمار و... دارید میتوانید از خدمات شرکت مهرآوران رازی از جمله تزریقات در منزل، استخدام پرستار نوزاد و.. استفاده کنید.

مرکز پرستاری پزشکی رازی
مرکز پرستاری پزشکی رازی

پرستار در منزل غرب تهران

بسیاری از سالمندان، بیماران،کودک نیاز به مراقبت و نگهدری دارند و از طرفی هم به دلیل قیمت بالای مراکز بهداشتی و درمانی، استخدام پرستار یکی از چالش ها برای خانواده ها است.

شرکت مهرآوران رازی یکی از شرکت های معتبر و با سابقه است که یکی از خدمات آن اعزام پرستار سالمند، بیمار، کودک و.... به غرب تهران است. اگر شما یا عزیزانتان در غرب تهران زندگی میکنید و نیاز به مراقبت و نگهداری دارید میتوانید با شرکت ما تماس بگیرید و با مشاوران ما صحبت کنید.

پرستار سالمند در غرب تهران

یکی از دغدغه ی اعضای خانواده مراقبت و نگهداری از سالمندان است. بسیاری از ما به دلیل تشکیل خانواده، مشغله فکری و.... نمیتوانیم از پدر و مادر خود مراقبت و نگهداری کنیم از طرفی هم افراد با افزایش بیماری هایی از جمله آلزایمر، پارکینسون و... بگیرند و نیاز به مراقبت داشته باشند. شما میتوانید برای استخدام پرستار سالمند در کرج با شرکت ما در غرب تهران تماس بگیرید.

بسیاری از سالمندان امکان دارد بیمار نباشند و علاوه بر انجام دادن کار های روزمره نیاز به یک همدم برای صحبت کردن داشته باشند برای همین یکی از خدمات شرکت مهرآوران رازی استخدام همدم سالمند در غرب تهران است.

خدمات پرستاری سالمندان در غرب تهران شامل:

  • استخدام پرستار سالمند ویلچری
  • نگهداری و مراقبت از سالمندان به صورت شبانه روزی
  • استخدام پرستار سالمند پوشکی
  • نگهداری و مراقبت از سالمندان به صورت موقتی یا ساعتی
  • و...

هزینه  استخدام پرستار سالمند با توجه به نوع پرستاری که شما استخدام میکنید و وظایفی که در منزل شما انجام میدهد دارد. برای همین نمیتوان قیمت مشخصی برای استخدام پرستار سالمند تعیین کرد برای اطلاعات بیشتر میتوانید تماس بگیرید.

پرستار سالمند در غرب تهران

پرستار بیمار در غرب تهران

بسیاری از بیماری ها وجود دارند که افراد نیاز به مراقبت و نگهداری دارند. یکی از مزیت های بزرگ استخدام پرستار بیمار در کرج این است که هم اعضای خانواده به کار خود میرسند و هم از بیمارشان مراقبت میشود. هزینه اعزام پرستار بیمار به عوامل زیادی بستگی دارد و شما میتوانید برای تعیین قیمت دقیق با شرکت ما تماس بگیرید.

بیماری هایی زیادی وجود دارند که نیاز به مراقبت دارند اما  بعضی از مریضی ها وجود دارند که فرد نیاز به مراقبت ویژه ای دارد و باید از او مراقبت و نگهداری شود این بیماری ها شامل:

  1. بیماری پارکینسون
  2. بیماری آلزایمر
  3. بیماری سکته قلبی
  4. بیماری سکته ای

پرستار کودک در غرب تهران

کودکان از جمله افرادی هستند که نمیتوانند از خود مراقبت کنند و به دلیل خطرات احتمالی از جمله آتش سوزی خانه، برق و.... نمیتوانند آن ها را در خانه تنها بگذارند. یکی از خدمات شرکت مهر آوران رازی در غرب تهران اعزام پرستار کودک است. در حالت کلی دو نوع پرستار کودک وجود دارد که شامل:

  • پرستار مادریار: پرستار مادریار به کسی گفته میشود که قبلا تجربه ی مادر شدن را داشته است و میتواند تمامی تجربه های خود را به شما بگوید و وظیفه ی آن مراقبت و نگهداری از کودک شما است.
  • پرستار کودکیار:پرستار کودکیار به کسی گفته میشود که آموزش های لازم برای مراقبت و نگهداری از کودک شما را دیده است و میتواند به درستی از کودک شما مراقبت و نگهداری بکند البته وظیفه این نوع پرستار ها علاوه بر مراقبت کار های منزل هم میتوانند انجام دهند.

هزینه پرستار کودک به عوامل زیادی بستگی دارد. وظایف پرستار کودک، نوع پرستار کودک و... از جمله عوامل تاثیر گذار بر روی قیمت پرستار کودک است برای اطلاعات بیشتر و استخدام پرستار کودک در غرب تهران میتوانید با شرکت ما تماس بگیرید.

پرستار نوزاد در غرب تهران

 بسیار بیشتر از کودکان نیاز به مراقبت و نگهداری دارند زیرا این کودکان به دلیل سن پایین نمیتوانند کار های روزمره خود را انجام بدهند برای همین یکی از خدمات شرکت مهرآوران رازی اعزام پرستار نوزاد در غرب تهران است. شما قبل از استخدام پرستار نوزاد باید تمامی وظایف آن ها را بدانید این وظایف شامل:

  • درست کردن شیشه شیر برای نوزاد
  • عوض کردن پوشک
  • حمام بردن نوزاد
  • بازی کردن با نوزاد
  • و..

پرستار نوزاد در غرب تهران

تزریقات در غرب تهران

یکی از وظایف پرستاران تزریقات در منزل است. اگر انجام تزریقات به درستی انجام نشود باعث مرگ فرد میشود برای همین برای انجام تزریقات حتما از یک فرد متخصص و با تجربه استفاده کنید. تزریقات به روش های مختلفی امکان پذیر است که شامل:

تزریق آمپول

افراد زیادی در طول روز به دلیل بیماری های مختلف نیاز به تزریق آمپول دارند و از طرفی هم خارج شدن از خانه برای افراد بسیار سخت است برای همین شما میتوانید برای تزریق آمپول در غرب تهران با شرکت پرستاری ما تماس بگیرید.

تزریق سرم

کاهش میزان مایعات در بدن یکی از عوامل در زمان بیماری است در این مواقع پزشک متخصص برای فرد بیمار تزریق سرم تجویز میکند. شما میتوانید برای تزریق سرم با موسسه ی پرستاری ما تماس بگیرید و با مشاوران ما صحبت کنید.

تزریقات انواع مختلف دیگری هم دارد که شامل:

  • تزریقات زیرجلدی
  • تزریقات واکسن
  • تزریق آنتی بیوتیک
  • و..

شما میتواننید برای اطلاعات بیشتر با شرکت ما تماس بگیرید.



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید