X

پرستار خصوصی در منزل + شرح وظایف آنها

02632711000 تلفن تماس
پرستار خصوصی در منزل

شما میتوانید برای استخدام پرستار خصوصی در منزل با موسسه پرستاری مهرآوران رازی تماس بگیرید و با مشاوران ما صحبت کنید. کارشناسان ما پاسخگوی تمامی سوالات شما میباشند.

مرکز پرستاری پزشکی رازی
مرکز پرستاری پزشکی رازی

پرستار خصوصی در منزل

پرستار خصوصی در منزل یکی از نیاز هایی است که در سال های اخیر در بسیاری از خانواده ها به دلایلی همچون تشکیل خانواده، سرکار بودن و.. پیدا شده است زیرا با اعزام پرستار خصوصی از شرکت های معتبر باعث میشود علاوه بر اینکه از بیمار، سالمند، کودک شما مراقبت و نگهداری شود شما هم میتوانید به راحتی به کار های خود برسید.

موسسه پرستاری مهرآوران رازی یکی از مراکزی است که خدمات پرستاری در کرج را با بالاترین استاندارد ها انجام میدهد. یکی از خدمات شرکت ما اعزام پرستار خصوصی کودک، بیمار، سالمند به صورت شبانه روزی و ساعتی در منزل است. شما میتوانید برای اطلاعات بیشتر با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید و با کارشناسان ما صحبت کنید.

پرستار خصوصی در منزل به چه کسی گفته میشود؟

پرستار خصوصی در منزل همان پرستار سالمند، کودک، بیمار در منزل هستند فقط با این تفاوت که وظایفشان را به طور دقیق تر  و حرفه ای تر انجام میدهند. اگر بخواهیم به طور کلی بگوییم پرستار خصوصی در منزل به کسی گفته میشود که به طور کامل در اختیار فرد باشد. شما تا حد امکان بهتر است از خدمات پرستار خصوصی در منزل استفاده کنید زیرا این نوع پرستاران آموزش های لازم برای مراقبت و نگهداری از کودک، سالمند  بیمار دیده اند و تاثیر زیادی بر روی روحیه این افراد دارد.

پرستار خصوصی در منزل به چه کسی گفته میشود؟

هزینه پرستار خصوصی در منزل

هزینه پرستار خصوصی در منزل میتواند با توجه به شرایط شما یا فرد بیمارتان متفاوت باشد به عنوان مثال هزینه پرستار خصوصی کودک با هزینه استخدام پرستار بیمار با هم متفاوت است. یکی از دلایل تاثیرگذار بر روی هزینه پرستار خصوصی این است که هرچه تجربه و تخصص بیشتر داشته باشند هزینه آن ها بالا تر است و به همین خاطر نمیتوان قیمت مشخصی برای اعزام پرستار خصوصی تعیین کرد شما میتوانید برای اطلاعات بیشتر با شرکت پرستاری مهرآوران رازی تماس بگیرید و با کارشناسان ما صحبت کنید.

انواع پرستار خصوصی در منزل

همان طور که در ابتدای مقاله به آن اشاره کردیم پرستار خصوصی انواع مختلفی دارد که شامل:

  1. پرستار خصوصی سالمند در منزل
  2. پرستار خصوصی بیمار در منزل
  3. پرستار خصوصی کودک در منزل

پرستار خصوصی سالمند در منزل

پرستار خصوصی سالمند در منزل

با افزایش سن افراد نیاز به مراقبت و نگهداری دارند زیرا در این دوران سالمندی عملکرد بدنی فرد کاهش می‌یابد و فرد بخشی از توانایی های خود را از دست می دهد و در نهایت نیاز به مراقبت و نگهداری دارد. بسیاری از خانواده ها به دلیل تشکیل خانواده، مشغله فکری، شاغل بودن و... نمیتوانند از پدر و مادر سالخورده خود مراقبت و نگهداری کنند و از طرفی هم بستری کردن آن ها در خانه ی سالمندان علاوه بر هزینه بیشتر، کار درستی نیست زیرا بسیاری از افراد علاقه دارند در خانه خود  از آن ها مراقبت و نگهداری شود به همین خاطر شما میتوانید یک پرستار سالمند در کرج استخدام کنید تا بتواند از سالمند شما مراقبت و نگهداری کند. پرستار خصوصی سالمند در منزل فردی است که به صورت تمام وقت یا نیمه وقت در اختیار سالمند شما است و تمامی وظایف خود را به صورت کامل انجام میدهد.

پرستار بیمار  خصوصی در منزل

در طول زندگی افراد زیادی دچار بیماری هایی میشوند که نیاز به مراقبت و نگهداری دارد ولی از طرفی اعضای خانواده مشغول کار های خود هستند نمیتوانند از فرد بیمار مراقبت و نگهداری کنند در این مواقع استفاده از خدمات پرستار بیماری در کرج بهترین گزینه است. بیماری هایی وجود دارند که افراد نیاز به مراقبت ویژه ای دارند این بیماری ها شامل:

  • سکته مغزی
  • بیماری پارکینسون
  • بیماری آلزایمر
  • سکته قلبی

 شما میتوانید پرستار خصوصی در منزل را به صورت شبانه روزی یا ساعتی استخدام کنید تا بتوانید از فرد بیمار خود مراقبت و نگهداری کنید. هزینه استخدام پرستار خصوصی بیمار در منزل به عمواملی همچون وظایف پرستار، نوع بیماری فرد و... بستگی دارد شما میتوانید برای اطلاعات بیشتر با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

پرستار بیمار  خصوصی در منزل

پرستار خصوصی کودک در منزل

در حالت کلی پرستار کودک در کرج فردی است که در انجام امور شخصی کودک، بازی کردن با او، پرکردن اوقات فراقت به کودک شما کمک میکند و علاوه بر این از کودک شما در خانه نگهداری میکنند. امروزه به دلیل وضعیت اقتصادی بسیاری از خانواده ها شاغل هستند و نمیتوانند از کودک یا نوزاد خود مراقبت و نگهداری کنند برای همین نیاز به یک پرستار خصوصی کودک در منزل دارند تا بتوانند به راحتی به کار های خود برسند.

مزیت های استخدام پرستار خصوصی در منزل

اعزام پرستار خصوصی در منزل مزیت هایی دارد که شامل:

  • رسیدن به کارهای شخصی
  • نگهداری و مراقبت
  • هزینه پایین تر نسبت به خانه سالمندان یا بیمارستان ها
  • راحتی و آسایش برای اعضای خانواده

شما میتوانید برای اطلاعات بیشتر با شرکت ما تماس بگیرید و با کارشناسان مهرآوران رازی صحبت کنید.



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید