X

7 تا از بهترین برند های پوشک برای سالمندان

02632711000 تلفن تماس
بهترین پوشک برای سالمندان

خرید بهترین پوشک بزرگسالی برای بسیاری از خانواده ها چالش بزرگی است برای همین ما در این سایت 7 برند پوشک بزرگسالی را برای شما آورده ایم.

مرکز پرستاری پزشکی رازی
مرکز پرستاری پزشکی رازی

بهترین پوشک برای سالمندان آقا و خانم

بسیاری از افراد سالمندان دچار بیماری های مختلف، بی اختیاری ادرار میشوند و نیاز به مراقبت و نگهداری دارند. شاید برای شما یا عزیزانتان این مشکل پیش آمده باشد که نمیتوانند به دلایل مختلفی ادرار خود را نگه دارند برای همین آن ها بعد از مدتی نیاز به پوشک بزرگسالی دارند. در این مواقع برای بسیاری از افراد این سوال پیش می آید که کدام یک از مارک های پوشک بزرگسالی خوب است و سالمند در آن ها راحت است؟

ما در این سایت 7 تا از مارک های معروف پوشک بزرگسالی را برای شما عزیزان میگوییم تا با خواندن آن ها یکی از آن مارک ها را انتخاب کنید. بسیاری از خانواده ها به دلیل تشکیل خانواده، مشغله فکری نمیتوانند از سالمند  پوشکی خود مراقبت و نگهداری کنند. استخدام پرستار سالمند پوشکی یکی از خدمات شرکت مهرآوران رازی است  از دیگر خدمات شرکت ما میتوان به استخدام پرستار سالمند در کرج اشاره کرد. که شما میتوانید برای اطلاعات بیشتر با موسسه پرستاری ما تماس بگیرید و با مشاوران ما صحبت کنید.

7 تا از بهترین برند های پوشک برای سالمندان

همان طور که گفتین افراد مسن به دلیل وجود بیماری های مختلف امکان دارد بی اختیاری ادرار بگیرند و نیاز به پوشک داشته باشند. 7تا از بهترین برند های پوشک برای سالمندان آقا و خانوم  شامل:

  • پوشک بزرگسالی شورتی دافی

بسیاری از افراد فکر میکنند این برند پوشکی ساخت کشور ایران است اما این تصور کاملا اشتباه است این برند پوشکی ساخت کشور تایوان است. یکی از مزیت های این پوشک بزرگسالی این است که جذب قوی و آنتی باکتریال دارد و به همین خاطر افراد مسن در هنگام نشستن هیچ نشستی روی لباس آن ها ایجاد نمیکند. کش هایی که در این پوشک وجود دارد باعث شده است که کاملا روی بدن فیکس شود و پوست راهی برای تنفس داشته باشد.

پوشک بزرگسالی شورتی دافی

  • پوشک بزرگسالی ایزی لایف

یکی از برند های معروف که محبوبیت زیادی دارد پوشک بزرگسالی ایزی لایف است این پوشک ساخت کشور ایران است و توانسته است با رقیب های خارجی خود رقابت کند. جنس بیرونی آن از جنس کتان است و به همین خاطر باعث رفت و آمد هوا شده و امکان تنفس پوست را ایجاد میکند.

پوشک بزرگسالی ایزی لایف

  •  پوشک شورتی پاراسل

خیلی از افراد به دنبال پوشکی ارزان قیمت ولی با کیفیت هستند پوشک شورتی پاراسل یکی از برند های ارزان قیمت اما با کیفیت است. یکی از مزیت های این پوشک بزرگسالی هسته ی جذب  دو لایه آن است به همین خاطر قدرت جذب بالایی دارد. اگر شما به دنبال پوشک ارزان قیمت ولی باکیفیت هستید میتوانید پوشک شورتی پاراسل خریداری کنید.

 پوشک شورتی پاراسل

  • پوشک بزرگسال آرامیس

پوشک بزرگسال آرامیس مخصوص خانم ها است و این کمپانی تازه شروع به کار کرده است اما به دلیل مزیت های زیاد آن توانسته است با رقبای خود رقابت کند. یکی از مزیت های مهم این پوشک پوششی نرم و نفوذ پذیر است و به همین خاطر به پوست اجازه تنفس میدهد. بسیاری از سالمندان خانم نیاز به مراقبت و نگهداری دارند برای همین یکی از خدمات شرکت مهرآوران رازی اعزام پرستار خانم جهت سالمند است.

پوشک بزرگسال آرامیس

  • پوشک بزرگسالی جان پد

این پوشک به دلیل اینکه در زمان تولید از مواد با کیفیت ساخته میشود محبوبیت زیادی دارد و بسیاری از سالمندان آقا و خانم از این پوشک استفاده میکنند. استفاده از این پوشک از حساسیت های پوستی، عرق سوز شدن و... جلوگیری میکند. شما میتوانید برای راحتی سالمندتان پوشک بزرگسالی جان پد خریداری کند.

پوشک بزرگسالی جان پد

  • پوشک بزرگسالی ابری فلکس آبنا

پوشک بزگسالی ابری فلکس آبنا دارای لایه داخلی بسیار نرم، انعطاف پذیر است و به همین خاطر محبوبیت زیادی پیدا کرده است. یکی از مزیت های این برند جذب بسیار قوی است و این مارک از پوشک بزرگسالی برخلاف دیگر برند های آن برجستگی از روی لباس ندارد. یکی  ویژگی های پوشک بزرگسالی  این است که نوار نشانگر پرشدن حجم پوشک دارد و به همین خاطر قیمت بالاتری نسبت به دیگر برند های پوشک بزرگسالی دارد.

پوشک بزرگسالی ابری فلکس آبنا

  • پوشک بزرگسالی تنا

طراحی سبک و جمع جور این پوشک از جمله مزیت های آن است و به همین خاطر بسیاری از سالمندان آقا و خانم از این پوشک بزرگسالی استفاده میکنند. البته بسیاری از افراد به دلیل بیماری نمیتوانند ادرار خود را نگه دارند و برای همین نیاز به پوشک دارند. این پوشک برای افراد کارمند بسیار خوب است زیرا همانند لباس زیر است و در هنگام راه رفتن از صدای خش خش جلوگیری میکند.

پوشک بزرگسالی تنا

نکات مهم پیش از خرید پوشک بزرگسالی

شما باید قبل از خرید پوشک بزرگسالی نکاتی را رعایت کنید تا برای خود یا سالمندتان یک پوشک راحت خریداری کنید این نکات شامل:

  1. اولین و مهم ترین نکته ای که باید در هنگام خرید به آن دقت کنید اندازه پوشک برای خانم یا آقا است زیرا اگر پوشکی که خریداری میکنید بزرگتر باشد باعث نشتی میشود.
  2. پوشک های بزرگسالی دو نوع است که شامل پوشک شورتی و پوشک چسبی است. پوشک شورتی همانند لباس های زیر است اما پوشک چسبی به صورت چسب است. شما برای خرید هرکدام از آن ها میتوانید از برند های مختتلفی خریداری کنید.
  3. لایه ی پشتی پوشک بزرگسالی باید از جنس پارچه ای باشد زیرا این جنس باعث میشود در هنگام حرکت از صدای خش خش جلوگیری کند.
  4. آخرین نکته ای که باید به آن توجه کنید قدرت جذب پوشک بزگسالی است. تمامی 7 برند پوشک بزرگسالی که برایتان در بالا نام بردیم جزو بهترین برند های پوشک بزرگسالی است و شما میتوانید هرکدام از آن ها را خریداری کنید.


امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید